Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 18:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klatka z crash padami ;)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 20 października 2008, 20:53
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: CBR 900RR FireBlade SC33
Rok produkcji: 1997

Klatka z crash padami ;)

Post » 03 marca 2009, 21:45

Miał ktoś z Was do czynienia z taką klatką ?
http://www.allegro.pl/item544366580_kla ... h_pad.html
ponieważ przymierzam się do kupna czegoś takiego, plastiki zostają i wydaje się być lepszą ochroną przed porysowaniem niż same pady - jak sądzicie?
Żyję zawsze jak chcę
Żyję ciut niebezpiecznie ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 03 marca 2009, 22:47

Fajnie wygląda ,ale z ceną to troche przegieli i powina troche lepiej chronic ze wzgledu na większą powieszchnie stykową

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 marca 2009, 23:13

witam napisze innaczej moja dziewczyna przypadkiem przewrocila mi moto,mialem kraszpada i nic sie nie stalo,wiec moze lepiej w krasza zainwestowac tylko z tym,ze nie bylo to podaczas jazdy a na postoju.

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 04 marca 2009, 00:12

Powiem wam że życiu to jest tak co byś nie założył , to jak CENZURA..lisz to najczęsciej nić nie pomoże , ale warto inwestować , bo niejeden głupi w życiu ma szczęście :D

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 04 marca 2009, 00:28

to zależy do czego będziesz motocykl używał jeśli chcesz stuntowac to taka klatka będzie najlepszym rozwiązaniem ale jak do normalnej jazdy to zwykle crash pady powinny wystarczyć ewentualnie załóż sobie jakiś pałąk

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 04 marca 2009, 08:09

Jesli chodzi o klatki z tej firmy to nie bedziesz na pewno zalowal wydanych pieniedzy jesli ja kupisz bo wykonana jest tak ze za chiny jej nie rozpieprzysz a w sumie lepiej wydac raz 500zl za klatke niz kilka razy na malowanie....
Chociaz sam do plastika wole crashpady bo sa bedziej dyskretne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 października 2010, 07:05

tylko że klatka jest jest czyms w rodzaju amortyzatora przy upadku i musi sie poddawać (giąć) żeby nie uszkodziła ramy itd.


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości