Strona 1 z 2

Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Post: 19 marca 2009, 17:54
autor: Dzidekxx
Witam chciał bym się dowiedzieć czy da rade zmodyfikować oryginalny wydech od cbr 900 sc33 ze by lepiej chodził i ze by nie mulił silnik chodzi mi dokładnie czy da rade wyrzucić środek z tłumika

Post: 19 marca 2009, 19:02
autor: toper-utl
Daj sobie z tym spokój.
Szkoda oryginalnego wydechu, jak zostawisz samą pustą "puszkę" to efekt będzie tragiczny. Akcesoryjny wydech nie jest kosmicznie drogi, do SC33 za 300pln może uda ci się tarfić, swój sprzedasz za pare groszy i na pewno będziesz bardziej zadowolony.
Popytaj na forum może ma ktoś niedrogo do sprzedania.

Re: Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Post: 19 marca 2009, 20:45
autor: Yarson 954
Dzidekxx pisze:Witam chciał bym się dowiedzieć czy da rade zmodyfikować oryginalny wydech od cbr 900 sc33 ze by lepiej chodził i ze by nie mulił silnik chodzi mi dokładnie czy da rade wyrzucić środek z tłumika


hej, zrob tak jak ja..
rozwiercanie i wyjmowanie nic nei da..zepsujesz dwiek..

mam goscia z Wawy i Z łodzi co robi Przelotowe na zamówienie...

Post: 19 marca 2009, 23:02
autor: Dzidekxx
a zastanawiam się nad kupienie Tłumika sportowego basowy przelotowy może się policja przywalić ze za głośno chodzi ?? może ktoś ma taki to doradzi czy motocykl ładnie na nim chodzi

Post: 19 marca 2009, 23:54
autor: rzymas
nie zabieraj sie za to bo popsujesz tylko tłumik czyba ze masz pojece jak sie do tego zabrać. jak koledzy radzą sprzedaj org. i kup jakis sport

Post: 20 marca 2009, 00:30
autor: Piotrek
Dzidekxx pisze:a zastanawiam się nad kupienie Tłumika sportowego basowy przelotowy może się policja przywalić ze za głośno chodzi ?? może ktoś ma taki to doradzi czy motocykl ładnie na nim chodzi


Jesli rura nie bedzie homologowana to teroretycznie moga sie czepic.
No i pamietaj, ze jak wymieniasz wydech to filtr powietrza tez trzeba no i do gaznikow zajrzec, nie wspomnajac juz o DynoJetach.

Post: 20 marca 2009, 11:43
autor: cziken929
W 33 po wrzuceniu końcówki wystarczy drobna modyfikacja gaźników i jest piekło :twisted: Mam teraz 33 w warsztacie po zrobieniu pełnego serwisu i przystosowaniu gaźników pod końcówkę...i nie mogę się nacieszyć jej kulturą pracy której darmo szukać w 929 czy 954 :mrgreen:

Post: 20 marca 2009, 13:07
autor: Dzidekxx
a jeżeli założę DynoJetay i filtr powietrza sportowy to motocykl więcej pali czy nie widać różnicy i koników tez będzie więcej może był ktoś na hamowni po takiej modyfikacji ??

Post: 20 marca 2009, 13:49
autor: wuja
AHej cziken a jaki to mod? Czy tylko dobra regulacja? Regulujesz analizatorem czy korzystasz z czego innego?

Post: 20 marca 2009, 15:03
autor: rommi
Dzidekxx,
wydaje mi się, że zwiększenie dawki powietrza (przez sportowy filtr) oraz dawki paliwa przez dynojety, odpowiednie wyregulowanie tak, aby koników przybyło (bo chyba w tym o to chodzi) na chłopski rozum musi zwiększyć zużycie paliwa, skąś te koniki muszą się wziąć, jak nie z większego spalania to z czego ;)

Post: 20 marca 2009, 23:42
autor: Dzidekxx
no spoko czaje bazę :) ale czy po prostu dużo więcej pali czy o 1,2,3 litry czy więcej i morze wie ktoś dokładnie o ile więcej ma koników :?: :?: w pełnym zestawem filtr,dynojety i kompletnym wydechem ?? w sc33

Post: 21 marca 2009, 00:47
autor: crazyduck
wszystko zalerzy od modyfikacji silnika i poziomu dyno jet :mrgreen: