Strona 1 z 2
Wysoka Kiera

:
03 maja 2009, 20:01
autor: KAROL
Witam!
Koledzy mam takie oto pytanie, przymierzam sie do zalozenia wysokiej kierownicy do mojego fajera i stad pytanie, czy moge np. przewiercic oryginalna polke i przykrecic do niej te mocowania na kiere clipy czy jak one sie tam nazywaja i czy to zda egzamin, moze ktos z was ma takie cos zrobione? czy lepiej kupic cala oryginalna polke pod kierownice, ale to dosc drogi interes w nowych czesciach, moze ktos z was ma taka polke i kierownice na sprzedaz? a fajer to sc 33 98-99. Pozdrawiam

:
03 maja 2009, 20:11
autor: crazyduck
wiatm o ile sie nie myle to kiedys Krolik mial cos takiego u siebie jak pamiec mnie nie zawodzi wiec do niego zagadaj


:
03 maja 2009, 20:49
autor: krolik
miał....... ale sie zamienił na oryginal i jeszcze mi koles dobrze doplacil

a w kawie mam nawiercona polke i tak zamocowana szeroka kiere i sprzet daje rade a troche jest używany


:
03 maja 2009, 20:55
autor: KAROL
czyli bez strachu moge sobie przewiercic:) bo kupno polki i kierownicy to za duzo siana.

:
03 maja 2009, 21:01
autor: krolik
ale wtedy juz nie bedzie odwrotu. i pojawia sie problemy.... z krotka linka od sprzegla, za krotkie przewody hamulcowe....

:
03 maja 2009, 21:04
autor: KAROL
wlasnie wiem do tego jeszcze inny stelaz pod czache ale jestem na to przygotowany i mysle ze bedzie mi wygodniej i poreczniej z taka kierownica z racji mojego wzrostu, a wlasnie mam pytanie jeszce, mozesz mi powiedziec jak ta kiera ma sie do prowadzenia moto, zmienia sie cos znaczaco?

:
03 maja 2009, 22:14
autor: tomekk7011
Ja tez mam taką kierownice z tym ze ja mam dospawane uchwyty,co do przewodow hamulcowych to musisz wymienic tylko czesc od klamki do trojnika a linke sprzegla mozesz puscic dolem pod ramą tak zeby wychodzila przy srubach mocujacych przy baku i nie musisz jej zmieniac,po zamontowaniu kierownicy u gory zmienia ci sie pozycja na moto,nie obciazasz tak nadgarstkow,prowadzi sie lepiej bo mozesz zalozyc szeroka kierownice,jezeli chcesz zamontowac wysoką kierownice ze wzgledu na wysoki wzrost to obawiam sie ze nic ci to nie da,poprostu bedziesz siedzial bardziej pionowo,a i jeszcze jedno zanim sie zdecydujesz na przerobke sprawdz na jakiej wysokosci bedzie kierownica i czy nie bedzie zaczepiac o czache.takie przerobki robi sie w streetach i osobiscie nie robilbym tego w motocyklu obudowanym w owiewki bo to odbiera mu sportowy charakter,Jezeli czujesz ze twoja pozycja jest niewygodna z racji twojego wzrostu proponuje raczej zamontowac adaptery to setow to chyba bardziej ci pomoze


:
04 maja 2009, 00:25
autor: koma600
a ja ci proponuje sprzedaj fajera i kup turystyka ,,,

:
04 maja 2009, 10:58
autor: rommi
W moim Bladym mam podwyższona kierę (na zasadzie klocków aluminium włożonych między rączki a uchyty do lag). Nie wiem jak to się fachowo nazywa.
Z tego co widze nie było nic więcej przerabiane (uchwyty do czchy itp.)
Jak chcesz to mogę przesłać zdjęcia na @ lub wrzucić gdzieś na sieci.
Pozycja jest bardziej wyprostowana a na oryginalnej nie jeździłem więc nie mam porównania.

:
04 maja 2009, 16:13
autor: krolik
stelaz pod czache mialem oryginalny. tzn mam caly czas

jezdzi sie fajnie na kole i przy niewielkich predkosciach, ale jak np bedziesz chcial sie zlozyc na jaskolke i pojechac np 200 to bedzie w ... niewygodnie, rece za wysoko, lokcie wysoko i w ogole jakos nie tak, w korkach tez bedzie lipa bo szeroka kiera moze wadzic o lusterka aut.... kumpel ktory wzial ode mnie ta kiere jest na maks zadowolony.... a ja jeszcze bardziej


:
04 maja 2009, 18:06
autor: KAROL
zmiana na turystyka odpada:P wlasnie wiem, ze lipa przy wiekszych predkosciach z ta kierownica, ale jak wysoka kiera to bedzie trzeba inny model jazdy zastosowac

a i własnie co to sa te adaptery do setow co maja bardziej pasowac do moich gabarytow? Bo nie wiem.

:
05 maja 2009, 02:44
autor: tomekk7011