Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 07:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Rozpoczęte zmiany - mechanika i wygląd

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 14 maja 2009, 16:52

hejka!!! super że z takim serduchem podchodzisz do maszyny tak jak wczesniej ktos napisał to tobie moto sie ma podobac. Amortyzatorek w tych rocznikach jest zbedny bo 16 calowa felga z przodu i opona jak balon w zupełnosci wystarczy do panowania nad motorkiem. Udanych modyfikacji zycze!

 
Posty: 14
Rejestracja: 10 września 2008, 22:58
Lokalizacja: Bełchatów
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 14 maja 2009, 23:45

nie wiem jak jest z 17 calowym kołem z przodu, ale ja mam 16 i naprawdę amortyzator był by wskazany, bo podczas hamowania na zakrętach powyżej 180 motocykl zachowuje mi się bardzo nie pewnie...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 14 maja 2009, 23:57

we fanku amorek jest potrzebny,wiem po sobie gdy lezalem z powodu jego braku :( ,jakmi sie shimi wje....lo

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2009, 01:09

Pierwszą modyfikacją (nie licząc czynności serwisowych) w moim Fajerku było zamontowanie amora skrętu - szukałem używki na allegro, aż w końcu udało mi się coś skompletować w przyzwoitych pieniądzach - mocowanie z LSLa do tego amorek WP i nie żałuje ani jednego wydanego grosika :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 18 maja 2009, 08:01

Hamamatsu pisze:nie wiem jak jest z 17 calowym kołem z przodu, ale ja mam 16 i naprawdę amortyzator był by wskazany, bo podczas hamowania na zakrętach powyżej 180 motocykl zachowuje mi się bardzo nie pewnie...


Niestety takim szaleńcem nie jestem, żeby 180 w zakręcie ładować :mrgreen: zdarza się 180 na prostej, ale kto wie co może być za zakrętem...? Wolę dmuchać na zimne, bo życie miłe.

[ Dodano: Sro Maj 20, 2009 8:57 am ]
Zamówiłem zestaw DynoJet Stage 1 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 24 maja 2009, 18:22

jazda po prostej 180 jest nudna. ale z ta predkoscia pokonac 80% zakretow to jest kwintesencja jazdy sportem....

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 24 maja 2009, 20:23

Zgadzam się z przedmówcą :mrgreen: i dorzucę od siebie latanie między puszkami :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 26 maja 2009, 19:46

Sety wypolerowane:

Obrazek

Obrazek

Na warsztacie jest też oponka na tył Bridgestone BT002 StreetRacing, jeszcze jakiś przód trzeba znaleźć... :/

Czekam też na Zestaw do gaźników.
Jeżeli ma ktoś założony DynoJet Stage 1 proszę o opisanie, jak się sprawuje moto - w jakim zakresie odczuwalny jest wzrost mocy, zużycie paliwa, możecie też napisać co zrobić ze składem mieszanki (wkręcić, wykręcić - o ile)? Wiadomo, każde moto regulowane jest indywidualnie i tak będzie z moim (mam czas i sprzęt), ale wstepnie w którą stronę trzeba iść, żeby nie bawić się za długo?

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 26 maja 2009, 20:11

Ja mam Dj, ale nie wiem nawet ktory stage, moze cziken bedzie pamietal. Duzo nie jezdzilem Fajerem bez DJ. Ale z czego widze, moj lepiej sie wkrecal, choc jakby mial dziure w obrotach, no i pewnie wiecej zupy wciagnie. R1 2003 nie dala rady, ale raczej jezdzic byl CENZURA :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 29 maja 2009, 13:49

Założyłem dzisiaj oponkę Bridgestone BT002 + wyważenie tyłu i przodu.

Obrazek


Starą DOBRĄ!!! PIRELLI DIABLO CORSA mogę sprzedać TUTAJ - sprzedana
Ostatnio zmieniony 23 czerwca 2009, 12:58 przez banshee, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 29 maja 2009, 16:34

banshee pisze:
Hamamatsu pisze:nie wiem jak jest z 17 calowym kołem z przodu, ale ja mam 16 i naprawdę amortyzator był by wskazany, bo podczas hamowania na zakrętach powyżej 180 motocykl zachowuje mi się bardzo nie pewnie...


Niestety takim szaleńcem nie jestem, żeby 180 w zakręcie ładować :mrgreen: zdarza się 180 na prostej, ale kto wie co może być za zakrętem...? Wolę dmuchać na zimne, bo życie miłe.

[ Dodano: Sro Maj 20, 2009 8:57 am ]
Zamówiłem zestaw DynoJet Stage 1 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



180 to mi nie wypada sie przyznawac w jakich miejscach rozwijam.
A coraz predksze robienie zakretow powinno byc punktem honoru kazdego ;>

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2009, 01:05

No tuning pelna para, jak chcesz zaimponowac to czyms konkretnym, dodatki do moto im drozsze i unikalne tym lepsze polerka nic nieda, sety i tak sie porysuja od butow, opony?, to nie tuning to codziennosc, moim zdaniem jak nie chcesz zostawic sobie go na bardzo dlugo i o jeden dzien dluzej to nie baw sie w takie CENZURA, kup sobie jak chlopacy mowia amorek oploty dobre opony i smigaj, dbaj o mechanike, bo wiekszosc CENZURA spojlerami samochod a spod misy olej cieknie, zadbaj o kondycje silnika a potem o wyglad w koncu to sie liczy...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości