Dzisiaj jest 01 maja 2024, 23:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Rozpoczęte zmiany - mechanika i wygląd

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 30 maja 2009, 08:52

Wiem, wiem i fajnie by było zainwestować, bo kocham takie rzeczy.
Jednak napisałem na początku, że jestem w trakcie załatwiania pozwoleń na budowę domku i póki co moto mam, ale jak długo nie wiem.
Sprawy idą do przodu (warunki zabudowy, warunki z gestorami sieci, itp. już są) i bardzo bym chciał zatrzymać ją chociażby do przyszłego sezonu, bo teraz mam wszystko zrobione tylko upiększać...
No, ale jak będzie potrzebne te 10 tys.zł to będzie trzeba sprzedać... :059:
Teraz żeby wziąć kredyt trzeba mieć duży wkład własny...

Oponka, jak najbardziej to nie tuning, a rzecz która daje przyjemność z jazdy.
Jak napisałem w temacie są to zmiany mechaniczne i wygląd.

Aktualnie poprzestanę na DynoJetach - choć i tak je dostanę za darmo :D
Jak wiadomo wszystko kosztuje, a i wakacje trzeba gdzieś spędzić :)
Oczywiście jak znajdę jakieś oploty używki w Łodzi, albo na allegro to pewnie bez zastanawiania się wezmę - ahh ta spontaniczność i miłość do kochanki.... :mrgreen:

W czerwcu w długi weekend planujemy ze znajomymi wybrać się motorami Z Bydgoszczy na Półwysep zahaczając o Szymbark (Odwrócony dom) i myślę, że będzie bardzo fajnie!!!! Już nie mogę się doczekać! :D

[ Dodano: Pią Lip 31, 2009 5:43 pm ]
Załączam wykresik z hamowni :D

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 01 sierpnia 2009, 14:29

Spalilem takie 2

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 01 sierpnia 2009, 19:06

piorunbubu pisze:Spalilem takie 2


nie rozumiem?

A tak przy okazji... Dziś ją wystawiłem na allegro.
W sierpniu chcę załatwić kredyt hipoteczny, więc...

Link

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 01 sierpnia 2009, 20:34

miałem na mysli Opony

 
Posty: 10
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 07:43
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 03 sierpnia 2009, 23:31

pozwolę sobie dorzucić fotkę mojego wykresu - z tej samej hamowni :-)
jakie wg Was wnioski można powyciągać z takich wykresików?
Obliczaliście kiedyś momenty zmiany biegów - żeby uzyskać najlepsze przyspieszenie?
a może ktoś miał okazję pojeździć z akcelerometrem?


link do mojego badania z hamowni (tej samej)
http://galeria.fireblade.pl/zoom_image. ... nia&album=
"lewy pas, gaz i płynę.."

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 04 sierpnia 2009, 09:01

Mnie zastanawia ta temperatura i ciśnienie atmosferyczne. Na moim wykresie są te same wartości... :027:
Albo przypadek, albo ta hamownia nie uaktualnia na bieżąco danych pogodowych.
No i nie posiadają tam żadnego nawiewu, który symulowałby pęd powietrza do filtra i jednocześnie chłodzenie silnika.

 
Posty: 10
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 07:43
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 05 sierpnia 2009, 23:49

temperatura myślę że była około 25,na temat ciśnienia trudno mi się wypowiedzieć ;-)
"lewy pas, gaz i płynę.."

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2009, 23:24

banshee a powiedz mi czym zedre z ramy ten bezbarwny lakier żeby ja zapolerowac lekko?

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 07 sierpnia 2009, 10:28

cerber666 pisze:banshee a powiedz mi czym zedre z ramy ten bezbarwny lakier żeby ja zapolerowac lekko?


Lekko zapolerować się nie da. Albo robisz lustro, albo spartolisz wygląd moto.

Możesz kupić żel do usuwania starych farb w sklepie lakierniczym - jednak wiem z doświadczenia, że niektórych lakierów nie da się tym ruszyć.
Druga opcja to szlifierka oscylacyjna lub ręczna robota papierem ściernym o odpowiedniej gradacji.
:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 07 sierpnia 2009, 12:56

Ja polecam paint remover'a. Dość drogi z tego co pamiętam ale naprawde daje rade a o to chodzi przede wszytskim. Kupiłem go w sklepie z farbami.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2009, 14:14

no ja mam przetarta rame po szlifie i chciałem zapolerowac zeby miała jeden kolotr bo w miejscu przetarcia jest inny bo lakier sie zdarł.Miałem wczesniej inną cbr sc33 i miała zapolerowana fajnie rame ale chyba na to ktos nałozył lakier bezbarwny i spoko to wygladało.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 07 sierpnia 2009, 14:22

Nie radzę malować po polerce bezbarwnym. Zrobiłem tak kiedyś alufelgi i nigdy więcej... Na drugi rok lakier zaczął odpryskiwać.
Kumpel ma moto - wypolerowałem mu wszystko co było praktycznie z aluminium (poza silnikiem) i może raz na rok lub nawet dwa przetrze ręcznie pastą dla odnowienia efekty i tyle.
Teraz robie projekt indywidualny felg do bmw z polerowanymi rantami i powiem jedno - NIGDY więcej klaru na polerkę.

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości