Dzisiaj jest 01 maja 2024, 17:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wskażnik temperatury oleju

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 18 października 2009, 11:40
Lokalizacja: Tarnowo P
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1996

wskażnik temperatury oleju

Post » 22 listopada 2009, 23:15

witam, zakupiłem se dzisiaj sc33 i poprzedni właściciel zamontował w miejsce korka wlewu oleju taki okrągły mały stalowy :) zegar mierzący tempriczer :) teraz mam pytanie jakie wartości tego termometru są graniczne oraz jak to sie ma do wskażnika koło zegarów ?

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2009, 23:47

wskaźnik kolo zegarow nie dotyczy temperatury oleju

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 23 listopada 2009, 01:23

ja mam cos takiego w 954 ,wartosc umnie to jakies 70 do 80 st przy ostrym palowaniu w trasie to jakies 60 st
przechuj ninia:)))

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 23 listopada 2009, 09:17

Ja miałem w swojej sc33 taki wskaźnik. I podobnie jak u kolegi wyżej temperatury się kształtowały. Czasami jak jechałem w paradzie z przygazówkami to do ponad 100 szło. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 23 listopada 2009, 14:55

A ja mam taki miernik na sprzedaż firma "RR" zamontowany był w KTM LC4 640 Duke. Nowy tej firmy kosztuje ok270zł , za mój chce 100zł plus ewentualna wysyłka.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 listopada 2009, 15:24

A ja się pytam po co to komu ? w czasie jazdy się nie da na to patrzeć, a na postoju to motor stoi wyłączony... owszem miało to sens w przypadku silników chłodzonych powietrzem bądź z chłodzeniem olejowo-powietrznym, a po to mamy chłodzenie płynem + pomiar temperatury tegoż płynu + włączany automatycznie wentylator żeby nie zaprzątać sobie głowy patrzeniem między nogi jaka temperatura oleju :P A jak będzie źle to zacznie migać nam czerwona dioda :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 23 listopada 2009, 15:27

he he tez tak mysle ale jak juz porzedni wlascicel zalozyl to niech sobie juz bedzie ;)
przechuj ninia:)))

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 18 października 2009, 11:40
Lokalizacja: Tarnowo P
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 23 listopada 2009, 17:43

tiaaaa albo założył bo mu sie zerwał gwint na standardowym korku :D


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości