Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 12:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

felga 200

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

felga 200

Post » 24 stycznia 2010, 19:06

Wie ktos może jakie moto sportowe ma fabryczne ogumienie na tyle 200???ewentualnie jak na feli od 929 prezentuje sie opona 200?

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 24 stycznia 2010, 21:05

ZX12R ma 200 z tyłu

[ Dodano: Nie Sty 24, 2010 8:52 pm ]
A zakładanie takiej gumy do 929 to moim zdaniem poroniony pomysł - chyba, że prezencja stawiana jest ponad właściwości jezdne i frajde z jazdy.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2010, 21:59

mysle że jeden rozmiar więcej jakos strasznie nie zmieni właściwości jezdnych

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2010, 23:06

no niewiem, raczej moga sie zmienic te "wlasciwosci jezdne", oczywiscie na minus, ale niech sie wypowiedza bardziej doswiadczeni

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 24 stycznia 2010, 23:21

ZX12R ma z tylu 200mm, ale ma taką samą szerokość felgi jak zx7r i zx9r, tzn. 6,00 x 17 !
Wiem bo miałem wszystkie trzy :kosci:

Taka mała dygresja, nie zakładaj do sportowego moto 200mm z tyłu jeżeli chcesz w ogóle skręcać ! Jeżeli nie wierzysz to przejedź się ZX12R :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 25 stycznia 2010, 00:54

cerber666 pisze:mysle że jeden rozmiar więcej jakos strasznie nie zmieni właściwości jezdnych
...podobnie jak wyglądu, więc po co poprawiać producenta? :) tym bardziej, że Ci co organoleptycznie to sprawdzili, potwierdzają, że jednak moto niechętnie skręca na 200mm

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 25 stycznia 2010, 08:38

LENAR pisze: tym bardziej, że Ci co organoleptycznie to sprawdzili, potwierdzają, że jednak moto niechętnie skręca na 200mm


Lenar, zresztą widziałeś hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2010, 09:14

Moze i nie skreca ale za to jaki rispect na wiosce :P

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2010, 10:09

no ale jesli bedzie fela z zx12 z kapciem 200 to wie ktos czy nadal bedzie to niekorzystnie wpływac na jazde,czy poprostu są sami teoretycy,którzy cos, gdzies ,kiedys usłyszeli i powtarzaja?zakłądał ktos kiedyś cos takiego?nie mówie o zakładaniu opony 200 na felge 180,tylko opona 200 na feli 200.

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 25 stycznia 2010, 10:21

Panie, ja kupiłem sc33 z oponą 170/60/17 i po zmianie opony na taką jak powinna być 180/55/17 sprzęt mi się sam w zakręty kładł w porównaniu do poprzedniej. tak że moim zdaniem inna szerokość i za pewne wysokość robi dużą różnice w prowadzeniu. i zastanawia mnie do dzisiejszego dnia czemu miałem założoną inną oponę.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 25 stycznia 2010, 12:31

cerber666 pisze:czy poprostu są sami teoretycy,którzy cos, gdzies ,kiedys usłyszeli i powtarzaja?
czytaj ze zrozumieniem, kris_big Ci napisał, że miał zx12r z 200mm fabrycznym i nie chciało toto kłaść się w zakręt, a ja mogę to potwierdzić, na pewno nie bez znaczenia była geometria motocykla i jego masa, ale ci co założyli 190mm do zx12r zauważali znaczną poprawę w składaniu się motocykla w zakręt

no ale to przecież teoretycy...

 
Posty: 48
Rejestracja: 07 września 2008, 12:24
Lokalizacja: Kłodzko
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2010, 14:43

Mi też 929 na 180 jakoś łatwiej się kładła w zakręt, ale jednak wybrałem tak jak fabryka przewidziała.

Pozdro

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości