Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

felga 200

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 04 marca 2010, 21:02

cerber666 pisze:Tak na marginesie o nieomylności Japończyków:) http://www.psz.pl/tekst-27233/Toyota-wy ... iego-rynku

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:11 am ]
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,754 ... uszki.html

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 5:14 am ]
a wszycy wiemy,że każdy motocykl ma jakąś boloączke,skrzynie biegów,ramy,panewki itd.


zdarza się najlepszym :P

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2010, 21:23

Zgadza sie ale pedał gazu to chyba nie jest nic strasznie skomplikowanego hihi: hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 06 lipca 2010, 22:19

Koledzy będę ostatecznie kupował opony Dunlopy D211GP. I mam taki problem producent podaje że na tył do motocykli klasy 600cc stosuje się rozmiar 190/55 na felgę o szerokości 5,5" natomiast do motocykli klasy 1000cc stosuje się oponę 200/55 na felgę 6" i tutaj moje pytanie. Jaką szerokość felgi mam w sc57b? Bo nie wiem czy 200 czy 190 kupować :/

Żeby nie kontynuować dyskusji na temat że 200 do lansu to tutaj artykuł na potwierdzenie:

http://www.motoricus.com/view/page/id/2 ... portmax+GP

Jutro zamawiam opony zatem zależy mi na szybkiej ale nie głupiej odpowiedzi jakiej szerokości mam felgę z tyłu.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 lipca 2010, 22:31

proponuje wziac sowmiarke i zmierzyć ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2010, 22:31

To moze sobie zmierzysz? W artykule mowia o dobieraniu opon do scigania. Tak jak pisze szerokosc 200 powoduje wieksza powierzchnie styku opony z nawierzchnia w zlozeniu. Zastanow sie czy to ci do czegos potrzebne... Taka opona jest wyzsza od standardowej 190/50 i jak to wplynie na trakcje?

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 06 lipca 2010, 23:05

OK. Byłem w garażu i sprawdziłem. Na feldze jest jak wół napisane 6". Miazga mi właśnie chodzi o to żeby na torze sobie teraz polatać. Nie jakoś zawodowo ale wolę mieć większy margines bezpieczeństwa. Na BT016 19/50 opony zamykam bez problemu. Sprawdzałem i 200 na szerokość zmieści się bez problemu. Wiem że będzie wyższa. Chyba będę pierwszym który wypróbuje 200/55 na tyle w sc57b. Dam w takim razie znać jak się jeździ. Jak nie spróbujesz to nie przetestujesz i może nie pożałujesz ;)
Co do trakcji to mam nadzieję że inżynierowie z Dunlopa wzieli już to pod uwagę.

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2010, 23:20

No to taka opona da ci to ze bedziesz mogl na wyjsciu z winkla mocniej/wczesniej odkrecac... Daj znac jak pojezdzisz jakie wrazenia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 07 lipca 2010, 10:48

OK opony zamówione. Dunlop D211GP 120 i 200 na tył :) Zobaczymy co z tego będzie. Mam nadzieję że śmigać się będzie dobrze bo jak nie to trochę drogo mnie wyjdzie to experymentowanie. W razie czego złożę reklamację do Dunlopa ;)

[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 10:25 pm ]
Wczoraj założyłem D211GP. Dzisiaj było testowanie na lubelskim torze. Moje wrażenie?
Woooooow!!!
Jak ja mogłem jeździć na BT016 :-< I mi się wydawało że to były dobre opony.
Jakbym jeździł zupełnie nowym motocyklem. Aż się zdziwiłem ile mogą zmienić opony. Musiałem od początku przyzwyczajać się do jazdy. Motocykl jest niesamowicie zwrotny. Wejście w zakręt jest dziecinnie proste. Musiałem przyzwyczajać się do złożenia jakie zapewniały te opony. Przyczepność niesamowita. tył 200/55 jest rewelacyjny. Odkręcałem manetkę na wyjściu z zakrętu znacznie wcześniej i szybciej niż na BT016 i faktycznie jeszcze daleko do granicy uślizgu. Najlepszym dowodem na to jak dobrze się jeździ na tych oponach jest fakt że dzisiaj poprawiłem swój najlepszy czas na torze o 6 sekund. SHOCK :ooo:

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości