Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 05:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wiecej mocy!!!

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 26 stycznia 2010, 21:12
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Wiecej mocy!!!

Post » 26 stycznia 2010, 21:17

Witam! mam wielka prosbe do wszystkich na forum! jesli ktos ma lub wie kto ma jakies czesci do silnika SC33 typu ostre wałki, gazniki typu FLAT cub jakies dobre kolektory wydechowe lub jeszcze cos czym da sie podniesc moc to prosze o wpis na ten temat!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 26 stycznia 2010, 21:28

sprawdź na e-bayu czasami się trafiają takie rarytasy w dobrej monecie

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2010, 21:57

to na ile chcesz 'podkrecic ta CBR ke'
k&n, dyno jet-y i tlumik to za malo

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 26 stycznia 2010, 23:33

nie lepiej cos mocniejszego kupic?

 
Posty: 4
Rejestracja: 26 stycznia 2010, 21:12
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 27 stycznia 2010, 17:04

k&n juz jest sa dynojety i wydech ale bez kolektora a niestety na e-bayu znalazlem tylko ladny zestaw mcrona! niechce innego motocykla bo do tego jestem przywiazany ale przydalo by sie jakby byl szybszy ytroche! myslalem tez juz nad tlokami WISECO i rozwierceniu na 997

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 19:36

byles na hamowni, jaka + - moc mozesz teraz miec po tych zabiegach i ile chcialbys osiagnac docelowo ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 01:16

Gażniki mechaniczne?
Interesują cię?

[ Dodano: Czw Sty 28, 2010 12:24 am ]
Rozwiercania nie polecam. Wał tego nie wytrzyma, ewentualnie zabiegi przy głowicy. Jesli masz silnik 97 to kup głowice z wałkami z 98-99 poszerz kanaly dolotowe i wypoleruj zawory. Jesli zalezy ci na górnych obrotach to wypoleruj kanały "TYLKO" papierem ściernym. Ewentualnie mozesz jeszcze kupic płytke z przyspieszonym zapłonem (niezła frajda do latania na gumie hihi: ) poprawia moment obrotowy z dołu

 
Posty: 4
Rejestracja: 26 stycznia 2010, 21:12
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 28 stycznia 2010, 15:17

na hamownie pojade jak bede mial co mierzyc :D glowice juz mam z 99 i powoli wieczorami ja obrabiam! Gazniki mam mechaniczne juz ale 35mm a interesuja mnie 39mm i wlasnie juz mi znajomy mowil zeby taka plytke zalozyc ale skad to wziasc??

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 23:23

Najpredzej w stanach lub w angli.

 
Posty: 4
Rejestracja: 26 stycznia 2010, 21:12
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 07 lutego 2010, 09:38

juz mam advancer do zaplonu jak ktos chce to moge zalatwic taki po 260zl

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 01 października 2011, 08:56

hehe a ja problemów z mocą nie maam
Załączniki
IMG_4872.jpg
motocykl do wzięcia
IMG_4872.jpg

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 01 października 2011, 10:34

o ile ten zapłon się wyprzedza stopni ? nie można tego osiągnąć przerabiająć kółko impulsatora??:)

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość