Strona 1 z 7

naped-modyfikacje sc33

Post: 27 marca 2008, 23:37
autor: tomogt
witam.wymienialem u siebie caly naped w bladym .zakupilem naped firmy TRIPLE SSS CHAINS zebatki JT standardowe 16-42.mam takie pytanko .byla do niego zakowka ale tez i zapinka-zlozylem na zapinke -czy to jest bezpieczne w tak mocnym moto??
apropo modyfikacji-chcialbym zalozyc zebatke tylnia o 2 zeby wieksza -tak na probe.
czy ktos testowal ta konfiguracje??o ile blady bedzie wolniejszy? i co zyskam a co strace?
czy jesli zaloze ta zembatke to bede musial przedluzac lancuch bo co dziwnego po zalozeniu nowego napedu naciag jest juz na polowie skali i jest luz chyba zeby to zrobic.
dzieki za info

Post: 28 marca 2008, 02:00
autor: Adrian
ja zalozylem przod jeden zab mniej i jest to odczuwalne.Teraz jest bardziej zrywny.

Post: 28 marca 2008, 09:28
autor: kazan
złożenie łańcucha w takim moto na zapinke to cholernie niebiezpieczny pomysł, najlepiej kolego go jak najszybciej zakuj


a co do zębatki to ja kupiłem swojego z zębtaką 44 już na tyle, koleś przede mną twierdził, że się lepiej zrywa, prędkość max przy 44 zębach była w okolicach 270, na nowej zębatce pewnie będzie ciut więcej(42 zęby jeszcze nia miałem okazji się przejechać więc różnic dokłądnie nie podam) bo świeżo założyłem napęd a czekam jeszcze na uszczelniacz do łożyska tylniego koła więc na razie moto nie wytargam


pzdr

Post: 31 marca 2008, 22:54
autor: Tytus
tak jak pisza koledzy natychmiast zmien zapinke na zakowke jezeli ci zycie mile ;)

Post: 01 kwietnia 2008, 08:58
autor: WADER999
Ja mam 15/44 i róznica w predkosci (przy 100 km/h) to około 6 km/h
Sama zmiana tylnej na 44 bedzie nie odczuwalna

Post: 01 kwietnia 2008, 21:18
autor: marcinSC33
Myśle że tak jak Wader pisze...Dwa zęby na plusie z tyłu to niewielka róznica.Może -1 na przodzie i +2 na tyle to wyjdzie tak jakbyś dał +5 na tył mniej więcej w sumie i to już odczujesz ja się nad takim zastanawiam wyjściem.

Post: 01 kwietnia 2008, 21:28
autor: crazyduck
Witam nie tak dawno zmienialem naped w K1 750 mojego kolegi,tyl 2 zeby wiecej przod 1 mniej i jest kosmos,na gume z 3 trojeczki pod gaz idzie :mrgreen: napeno jest bardziej zrywna lanczuch byl zakowanu nie na zapinke :D pozdro

Post: 10 kwietnia 2008, 22:58
autor: tomogt
witam.zakupilem wlasnie wedle sugesti 15 do przodu i 45 do tylu SUNSTAR.w poniedzialek bede zakladal.dam znac co i jak.
pozdro

Post: 11 kwietnia 2008, 20:04
autor: turbass
tomogt pisze:witam.zakupilem wlasnie wedle sugesti 15 do przodu i 45 do tylu SUNSTAR.w poniedzialek bede zakladal.dam znac co i jak.
pozdro


ja mam taki zestawik jest straszna różnica po 16/42 :shock:

wstaje z gazu juz ponizej 2000obr na 1 ......i z dwójki bajecznie :D

jedyna wada .....musisz wiecej wajchowac, no i V-MAX mniejszy .......sporo

ale polecam w 100%

miłego latania...........a i łancuch bez przekuwania :D

Post: 12 kwietnia 2008, 15:15
autor: krolik
Wajchowanie to nie problem. O ile mniejszy VMax?????
Bo szykuje mi się zmiana napędu i też o tym mysle....

Post: 12 kwietnia 2008, 16:45
autor: crazyduck
Witam orientuje sie ktoś,czy do sc 33 99rok.prod można kupić zębatki na łańcuch 530? pozdrawiam

Post: 12 kwietnia 2008, 20:32
autor: damian28
witam ja mam taki zestaw 530 DID w cbr 99r lancuch jest wiekszy i mam nadzieje trwalszy wszystko ok tylko z ta sama liczba oczek zostaje tylko jeda kreska na ramie do naciagniecia a skrocic nie da rady bo za krotki ale bardzo niewiele mysle ze zamiana zebatki o 2 zeby mniejsza rozwiazalo by problem