Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naped-modyfikacje sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

naped-modyfikacje sc33

Post » 27 marca 2008, 23:37

witam.wymienialem u siebie caly naped w bladym .zakupilem naped firmy TRIPLE SSS CHAINS zebatki JT standardowe 16-42.mam takie pytanko .byla do niego zakowka ale tez i zapinka-zlozylem na zapinke -czy to jest bezpieczne w tak mocnym moto??
apropo modyfikacji-chcialbym zalozyc zebatke tylnia o 2 zeby wieksza -tak na probe.
czy ktos testowal ta konfiguracje??o ile blady bedzie wolniejszy? i co zyskam a co strace?
czy jesli zaloze ta zembatke to bede musial przedluzac lancuch bo co dziwnego po zalozeniu nowego napedu naciag jest juz na polowie skali i jest luz chyba zeby to zrobic.
dzieki za info
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 16
Rejestracja: 19 września 2007, 16:31
Lokalizacja: Czeladż
Motocykl: fireblade sc28
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 02:00

ja zalozylem przod jeden zab mniej i jest to odczuwalne.Teraz jest bardziej zrywny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 09:28

złożenie łańcucha w takim moto na zapinke to cholernie niebiezpieczny pomysł, najlepiej kolego go jak najszybciej zakuj


a co do zębatki to ja kupiłem swojego z zębtaką 44 już na tyle, koleś przede mną twierdził, że się lepiej zrywa, prędkość max przy 44 zębach była w okolicach 270, na nowej zębatce pewnie będzie ciut więcej(42 zęby jeszcze nia miałem okazji się przejechać więc różnic dokłądnie nie podam) bo świeżo założyłem napęd a czekam jeszcze na uszczelniacz do łożyska tylniego koła więc na razie moto nie wytargam


pzdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 31 marca 2008, 22:54

tak jak pisza koledzy natychmiast zmien zapinke na zakowke jezeli ci zycie mile ;)

 
Posty: 27
Rejestracja: 18 grudnia 2007, 19:04
Lokalizacja: WROCŁAW
Motocykl: FireBlade SC33 99
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2008, 08:58

Ja mam 15/44 i róznica w predkosci (przy 100 km/h) to około 6 km/h
Sama zmiana tylnej na 44 bedzie nie odczuwalna

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 01 kwietnia 2008, 21:18

Myśle że tak jak Wader pisze...Dwa zęby na plusie z tyłu to niewielka róznica.Może -1 na przodzie i +2 na tyle to wyjdzie tak jakbyś dał +5 na tył mniej więcej w sumie i to już odczujesz ja się nad takim zastanawiam wyjściem.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 01 kwietnia 2008, 21:28

Witam nie tak dawno zmienialem naped w K1 750 mojego kolegi,tyl 2 zeby wiecej przod 1 mniej i jest kosmos,na gume z 3 trojeczki pod gaz idzie :mrgreen: napeno jest bardziej zrywna lanczuch byl zakowanu nie na zapinke :D pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2008, 22:58

witam.zakupilem wlasnie wedle sugesti 15 do przodu i 45 do tylu SUNSTAR.w poniedzialek bede zakladal.dam znac co i jak.
pozdro
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 9
Rejestracja: 06 lutego 2008, 20:46
Lokalizacja: grodzisk
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 11 kwietnia 2008, 20:04

tomogt pisze:witam.zakupilem wlasnie wedle sugesti 15 do przodu i 45 do tylu SUNSTAR.w poniedzialek bede zakladal.dam znac co i jak.
pozdro


ja mam taki zestawik jest straszna różnica po 16/42 :shock:

wstaje z gazu juz ponizej 2000obr na 1 ......i z dwójki bajecznie :D

jedyna wada .....musisz wiecej wajchowac, no i V-MAX mniejszy .......sporo

ale polecam w 100%

miłego latania...........a i łancuch bez przekuwania :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 12 kwietnia 2008, 15:15

Wajchowanie to nie problem. O ile mniejszy VMax?????
Bo szykuje mi się zmiana napędu i też o tym mysle....

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 12 kwietnia 2008, 16:45

Witam orientuje sie ktoś,czy do sc 33 99rok.prod można kupić zębatki na łańcuch 530? pozdrawiam

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 12 kwietnia 2008, 20:32

witam ja mam taki zestaw 530 DID w cbr 99r lancuch jest wiekszy i mam nadzieje trwalszy wszystko ok tylko z ta sama liczba oczek zostaje tylko jeda kreska na ramie do naciagniecia a skrocic nie da rady bo za krotki ale bardzo niewiele mysle ze zamiana zebatki o 2 zeby mniejsza rozwiazalo by problem

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość