Dzisiaj jest 01 maja 2024, 06:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Miłe zaskoczenie na hamowni

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 51
Rejestracja: 10 marca 2010, 18:38
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl: sc33 było, sc57 było, teraz Aprilia rsv1000
Rok produkcji: 2006

Miłe zaskoczenie na hamowni

Post » 14 maja 2010, 15:09

Byłem ostatnio na hamowni RATKA- MOTOCYKLE, na imprezie zorganizowanej przez BP w Warszawie. I tu miła niespodzianka, w SC33 98r wyskoczyło :ooo: 139,2KM i 100,4Nm :D .
Może ktoś wie co może różnić mój moto od innych. Błąd jest mało prawdopodobny, tego dnia hamowali ponad 500 moto ,w większości przypadków wskazania były bardzo zbliżone do katalogowych, poza kilkoma gdzie właściciele przyznali się do modyfikacji lub te gdzie konie po prostu zdechły. Spalanie jest dokładnie takie jak w innych SC33, wiem bo jeździmy często na kilka moto, więc jakiekolwiek pomysły dot. gaźników raczej nie mają sensu.
Jak macie jakieś pomysły co za diabeł tam siedzi, to piszcie. :diabel2:

 
Posty: 48
Rejestracja: 07 września 2008, 12:24
Lokalizacja: Kłodzko
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 14 maja 2010, 15:22

Nie podniecaj się tak wynikami z tej hamowni ona ostro podkręcona ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 14 maja 2010, 15:25

pewnie paliwa lotniczego zatankowałeś :D

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 15 maja 2010, 00:56

to wszystko dzięki temu ze jak czyścisz moto to zawsze robisz z nim 200 wyborowej rotfl2: i ma dziką moc tylko lepiej prowadzi się od ciebie heheheh

Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Rejestracja: 02 grudnia 2009, 22:00
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Homda CBR 900 RR sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 15 maja 2010, 11:06

Policz zęby na zębatce...

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:06
Lokalizacja: Gołdap
Pochwały: 1
Motocykl: Sc33 99r
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2010, 11:53

Hmm też wyhamowałem swoją sc33 u nich rok temu na bp i miałem podobny wynik. 137 kucy i 98 Nm. Po mnie ktoś hamował 929 i wyszło mu katalogowe 147 koni. :D Jedyną modyfikacją jest u mnie przelotowy wydech xixl'a (zębatki katalogowe). Jedynym problemem była dziura w obrotach przy 3-4tyś ale tydzień później pojechałem na synchro i czyszczenie gaźników wiec powinno być teraz wszystko ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 15 maja 2010, 13:46

Przeciez jasno jest napisane ze ta hamownia wykazuje blad pomiarowy +- 5-10% wiec jezeli chcecie miarodajne wyniki musicie jechac na normalna hamownie.

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 19:56
Lokalizacja: WPR
Motocykl: Honda CBR 1000 RR fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2010, 15:33

Przy okazji temaciku chciałem zapytać czy ktoś ma namiar na DOBRĄ hamownie w Warszawie lub okolicy? Chodzi o taką co uczciwie wskaże moc i może ktoś z obsługi będzie wiedział co na rzeczy? Gdzie w Wafce można liczyć na taką fachową pomoc ?
DZIĘKI

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 15 maja 2010, 15:49

Mysle ze najlepiej w Poland Position, wprawdzie nie jest to Warszawa i salon Hondy ale zajma sie nia napewno odpowiedni

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 15 maja 2010, 18:43

tu przełożenie nie ma żadnego znaczenia tym bardziej ze ma seryjne, ja wjechałem przed nim zhamować swojego na przełożeniu 15-46 i mój wynik 126hp

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2010, 20:30

Ok ale z tego co widze to masz pierwszą generacje sc33.

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 15 maja 2010, 21:48

tak a to pierwsza była słabsza??
wogóle to mam wpisane w dowodzie 100hp ale sprawdzałem juz wszystko co było mozliwe i zadnych blokad nie znalazłem i po pomiarach na hamowni wygląda ze juz ktoś wczesniej coś wydłubał :D

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość