Dzisiaj jest 12 maja 2024, 12:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dysze & zawory

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 76
Rejestracja: 14 marca 2009, 20:31
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 0

Dysze & zawory

Post » 11 marca 2011, 23:36

Witam wczoraj przygotowywałem moto do sezonui czyszcząc gaźniki zauwazylem ze mam dysze o rozmiarze 126 a drugą 40s. Widzialem ze dynojety maja rozne stage i jestem ciekaw jaki jest u mnie? Orginalnie powinna być 120..

Druga sprawa to sprawdzałem luzy zaworowe i wszystkie wydechowe są ok 0,23( szczelinomierz 0,20 wchodzi lekkoa 0,25 juz nie)
Zawory ssące oprócz dwóch(0,10 wchodzi lekko a 0,15 juz nie wchodzi). I jeden 0,10 wchodzi cięzko a drugi 0,10 nie wchodzi czyli podparte:/
Ciekaw jestem tylko czemu prawie wszystkie maja dolne granice normy? Czy z przebiegiem luzy sie zwiększają czy zmniejszają?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 11 marca 2011, 23:40

było już wałkowane, poszukaj na forum.

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 12 marca 2011, 02:19

zmniejszają się luzy bo wyklepują się zawory i gniazda zaworowe

 
Posty: 76
Rejestracja: 14 marca 2009, 20:31
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2011, 14:52

Czy to duża odchylka na tych 2 zaworach, można z tym jeździć ? Czy trzeba rozpinac rozrzad dla 2 zaworów?
Dodam że moto ma 75 tys przebiegu i nie ma żadnych problemów z odpalaniem. Pali od strzała bez gazu na zimnym jak i na ciepłym silniku.

Czy ktoś wie jak to jest z tymi dyszami?0

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 marca 2011, 17:27

w serwisowce jest jasno napisane jakie sa tolerancje luzow,i nie wiem o co tu pytac nie masz luzow robisz masz jezdzisz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 13 marca 2011, 18:45

Do sc33 i sc28 dostepny był tylko stage 1
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 76
Rejestracja: 14 marca 2009, 20:31
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2011, 22:36

crazyduck pisze:w serwisowce jest jasno napisane jakie sa tolerancje luzow,i nie wiem o co tu pytac nie masz luzow robisz masz jezdzisz.


To wiem, że 2 wymagaja wyregulowania... tylko chciałem sie dowiedziec jak to wyglada w praktyce. Czy za każym razem jak sie pojawi jakas odchylka od normy trzeba regulowac czy lepiej poczekac az bedzie np. kilka zaworów do regulacji.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 marca 2011, 22:51

robilem ostatnio w sc 33 i jeden nie mial tolerancji wiec i tak zmienilem plytke nie czekalem az reszta nie bedzial miala luzu

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2011, 00:43

kocorka pisze: Czy za każym razem jak sie pojawi jakas odchylka od normy trzeba regulowac czy lepiej poczekac az bedzie np. kilka zaworów do regulacji.

Jeśli jest w dolnej granicy to trzeba regulować nawet jeden, bo jak bedziesz czekał , aż zmniejszą się luzy to na tych dwóch możesz mieć już wypalone gniazda i głowica do ściągnięcia , a to już nie małe koszty!!


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość