Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 22:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przekładka silnika na 1100 XX

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 06 września 2011, 19:41

Wszystkiego porobię :) Daj mi trochę czasu ja masakrycznie zawalony robotą jestem i o wielu rzeczach zapominam :(

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 września 2011, 19:47

weż przykład ze mnie, zmień pracę na luźniejszą żebyś miał czas grzebać przy moto :D

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 06 września 2011, 23:32

Ja mam studia które wykańczają. Pozdrawiam Politechnikę Łódzka wydział chemiczny a od nowego roku dodajemy do tego wydział mechniczny bo jednak do motoryzacji ciągnie. Dwa kierunki to będzie CENZURA :D To jest moja praca :P

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 26 września 2011, 00:15

pekal1 pisze:A gdzie lagi i reszta ?
Ernest Ty wiesz na co się porywasz?


ja bede mial troche latwiej bo mam XXa calego CENZURA z peknieta rama ale zdrowym silnikiem. rame do sc33 kupilem. reszte cala bede przekladal z XXa. Jednostronny wachacz mam od Rc36 91 rok i bedzie troche CENZURA z mocowanie amortyzatora *bo do sc33 pasuje plug and play wachacz od rc36 94 rok a nie 91. felga tyl bedzie albo rc46 albo od samochodu. nie wiem jeszcze.. dalej szukam jakiegos zawiasu USD od czegos ale nie moge nic znalezc w rozsadnej kasie. ciekawe jak bedzie jechac jak dostanie -1 i +3 zebatki :) wogole moj XX ze szwajcarii przyjechal i ma w dowodzie 50kW. nie patrzalem jeszcze jak jest dlawiony.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 26 września 2011, 22:02

"Trochę łatwiej" hahahha :D samo przerobienie ramy to 12 godzin pracy 2 osób bez przerwy :D

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2011 10:05 pm ]
pamiętaj o zrobieniu wzmocnienia ramy...

 
Posty: 18
Rejestracja: 25 czerwca 2007, 19:54
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 26 września 2011, 23:48

Juz nie przesadzaj ze tak strasznie bedzie. Mam cala zime zeby to zbudowac :)

Baza czyli 1100xx 97 rok ze szwajcarii. Rama peknieta na spawach przy glowce. W kwicie jest 50kW wbite i obrotomierz oryginalnie ma czerwone pole od 5 tys RPM. Mialem odpalone tylko na postoju. Wkreca sie ok na luzie ale pewnie bedzie zablokowany. Nie rozbieralem jeszcze nic w nim bo mam go od 2 dni.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Do tego ten wydech i moze caly stelaz z zadupkiem ale jeszcze nie wiem

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Rama z SC33.

A to blade ktorego mialem 2 lata temu. Moze ktos go widzial gdzies??

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

www.euro.moto.otomoto.pl jak ktos chce niech kliknie :)

[ Dodano: Pią Paź 07, 2011 8:21 pm ]
Jak sie nie da jak sie da :)




Obrazek

Obrazek

[ Dodano: Sro Gru 07, 2011 11:10 pm ]
Cos tam porobilem znowu. Troche nowych mocowan, troche nowych tulejek i postawilem go wkoncu na kola :)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 09 stycznia 2012, 19:47

Hej Ernest powiedz czy głowica wchodzi bez problemu miedzy profile ramy czy trza czoś zebrać z ramy lub silnika? Acha czy możesz pokazać jak jest silnik zamontowany na dole z tyłu?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 09 stycznia 2012, 21:02

Głowica nie wchodzi (trzeba szlifować ramę od środka) , ja u siebie dodakowo ją wzmocniłem .... na dolnym tylnym mocowaniu jest normalnie scisnięty, na górnym trzeba robić nowe otwory i mocowaniach (te trójkąty).

Fajne koło, z czego to ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 09 stycznia 2012, 21:49

Pekal a duzo trzeba sciąć tak mniej wiecej? Kolo to samochodowe jest ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 12 stycznia 2012, 22:05

Widziałem gdzieś w necie że cały silnik ktoś zrobił z opuszczoną głowicą i wcale jej nie chował....ale ogólnie (jak u mnie) to od groma.. :)) nie wiem dokładnie ale w miejscu śrub pokrywy to 80%. po to zrobiłem wzmocnienia u dołu ramy i super znosi gumy!

Większe wyzwania to airbox i wiatrak chłodnicy...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 15 stycznia 2012, 00:12

Masz wiatrak i chłodnice oleju?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 15 stycznia 2012, 23:27

Arno przeczytaj temat od początku.... tak mam chłodnice i nie mam wiatraka :p

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości