Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc33 900rr i turbina

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 maja 2011, 12:04
Lokalizacja: Kędzierzy
Motocykl: honda firebalde 900 RR
Rok produkcji: 1997

sc33 900rr i turbina

Post » 18 stycznia 2012, 12:28

Witam tak jak w temacie czy ktos mial do czynienia z sc33 i montazem turbiny?

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 20 czerwca 2009, 18:04
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900
Rok produkcji: 1997

Post » 18 stycznia 2012, 14:46

Siemka ostatnio też rozglądalem się za tym temacikiem i jest tego troszke na necie
http://www.sportrider.com/features/146_ ... cbr900.htm

[ Dodano: Sro Sty 18, 2012 1:49 pm ]
http://www.rbracing-rsr.com/cbr900.htm

[ Dodano: Sro Sty 18, 2012 1:50 pm ]
http://www.sportrider.com/features/146_ ... index.html
Pozdrawiam Silesiasquad !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 368
Rejestracja: 14 listopada 2011, 12:49
Lokalizacja: Zamość
Pochwały: 1
Motocykl: --------------
Rok produkcji: 0

Post » 18 stycznia 2012, 16:34

Silesiasquad, pierwszy link nie dziala popraw jak mozesz

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 18 stycznia 2012, 17:53

Wszystko fajnie, tylko wydaje mi się, że to długo nie pociągnie w 13letnim motocyklu, jesli mówimy o ostatnich modelach cbr 900. :P Maszyna i tak ma już dość a co dopiero z turbiną. hihi:

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 maja 2011, 12:04
Lokalizacja: Kędzierzy
Motocykl: honda firebalde 900 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 19 stycznia 2012, 08:45

Gdzie mozna taki zestaw kupic?

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 stycznia 2012, 09:45

Na Rbracing jest napisane, że zestawy nie są już dostępne :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 20 czerwca 2009, 18:04
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900
Rok produkcji: 1997

Post » 19 stycznia 2012, 11:35

Tu następne adresiki do temaciku
http://cbrforum.com/forum/parts-sale-69 ... ale-85320/
http://www.rrzone.com/forums/showthread.php?t=8174
http://www.turbo-bike.com/CBR900RR.html

[ Dodano: Czw Sty 19, 2012 10:41 am ]
Ja zastanawiam się nad turbiną bądź też nad ogolnym ulepszeniem silnika typu sportowe sprzęgło , moduł , wał i inne gadżety które zakładane są w sportowych motocyklach gdy są przygotowywane na tor .
Pozdrawiam Silesiasquad !!!

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 19 stycznia 2012, 12:35

Silesiasquad pisze:Tu następne adresiki do temaciku
http://cbrforum.com/forum/parts-sale-69 ... ale-85320/
http://www.rrzone.com/forums/showthread.php?t=8174
http://www.turbo-bike.com/CBR900RR.html

[ Dodano: Czw Sty 19, 2012 10:41 am ]
Ja zastanawiam się nad turbiną bądź też nad ogolnym ulepszeniem silnika typu sportowe sprzęgło , moduł , wał i inne gadżety które zakładane są w sportowych motocyklach gdy są przygotowywane na tor .


Masz zdecydowanie za dużo pieniążków....
Pogorszysz żywotność silnika wydając 10 tyś zł w moto warte 6k.

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 20 czerwca 2009, 18:04
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900
Rok produkcji: 1997

Post » 19 stycznia 2012, 12:56

Tu masz racje silnik napewno na tym ucierpi ale ten blady to moja miłość i pieniadze mogę w nią ładować a do jazdy na codzień będzie 2 moto oczywiście też bladzioch.
Pozdrawiam Silesiasquad !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 stycznia 2012, 13:26

Zawodnicy na weekend treningowy potrafią brać 6 silników :ooo:
ale zakres przeróbek jest szeroki. Pytanie czego tak naprawdę oczekujesz, bo może się okazać (tak jak u mnie) że przy ostrym zap.... zawias nie ogarnia. Więc to kolejna bajka i tyś z portfela ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 19 stycznia 2012, 15:50

Taniej Ci wyjdzie swap silnika z czegoś mocniejszego.... sc59 ? ... ZX10R ?:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 stycznia 2012, 16:32

Dokładnie, tańsza przekładka, daje większy potencjał i nowsze rozwiązania :one:

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość