Strona 1 z 2

Przewody w oplocie (Opinie)

Post: 17 kwietnia 2012, 21:28
autor: rafal-92
Witam
Zamierzam w przyszłości zakupić takie przewody: http://sklep.fireblade.pl/hel-przewody- ... -p193.html. Jeśli ktoś posiada takie coś w swoim sc33 98-99 to mam pytanie jak duża jest różnica w hamowaniu?
Pozdrawiam

Post: 17 kwietnia 2012, 21:55
autor: Chappy
jeśli masz nadal oryginalne przewody to różnica będzie duża bo stare na pewno już pęcznieją przy hamowaniu przez co jest gorsza skuteczność hamowania, stalowe nie puchną i hebel jest lepszy.

Tylko w stalowych oplotach brać

Post: 17 kwietnia 2012, 22:39
autor: MarioSC33
Według mnie do latania w koło komina nie ma sensu , chyba że planujesz jakiś szczytniejszy cel tzn ostre latanie po torze :)

Ja parę lat temu jak miałem jeszcze SC33 pokusiłem się o przewody HEL-a i szczerze mówiąc efekt był mizerny , dopiero po zamontowaniu radialnej pompy od ZX zacząłem czuć , że mam hamulec ...

Post: 17 kwietnia 2012, 23:49
autor: remek 2o
dokladnie jesli oczekujesz znacznej poprawy dzialania hamucow nie obedziesz sie bez wymiany pompy...

Post: 18 kwietnia 2012, 02:44
autor: Biały
A ja myśle ze warto w oplot zainwestować . Hebel nie będzie leprzy bo niby czemu miał by być ale za to będzie zdecydowanie lepiej i szybciej reagował na dotknięcie klamki bo takie jest zadanie kabli , oczywiście klamka zrobi się sztywniejsza i zaczniesz lepiej czuć hamulec .

Post: 18 kwietnia 2012, 09:40
autor: remek 2o
przy ostrym palowaniu w cieple dni i tak beda puchły a klamka bedzie wchodzic jak w ciasto

Post: 18 kwietnia 2012, 09:59
autor: Lukki
O czym Ty mówisz? :ooo: :ooo: Miałeś założone chyba jakieś ruskie przewody hamulcowe..

Post: 18 kwietnia 2012, 10:08
autor: remek 2o
o czym ja mowie??o ostrym lataniu a nie lansowaniu w kolo komina

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 10:09 am ]
widze, ze to Ty pojecia nie masz o czym pisze

Post: 18 kwietnia 2012, 10:43
autor: Lukki
No tak, masz K5, ja sie nie znam. :( Problem polega na tym, że mam założony układ Hel'a z przodu jak i z tyłu i przy ostrym lataniu nie ma żadnego problemu, żadne zapadanie sie klamki. Pewnie trafiłem na jakiś trefny zestaw.

Post: 18 kwietnia 2012, 11:19
autor: remek 2o
wszystko zalezy od stylu jazdy, moze zapadanie klamki nie w kazdym moto sie objawi ale na pewno same przewody nie poprawia sily i skutecznosci hamowania.

Post: 18 kwietnia 2012, 16:02
autor: wiertło
Kolega całkiem nie dawno przy mojej pomocy założył oplot do 929 bo miał gumowe węże i sam powiedział żę jest dużo lepiej. Następny kolega przy K1 przy zmianie zęby by sobie CENZURA nie miał nigdy oplotu i powiedział że na oplocie jest dużo lepsze hamowanie. Sam mam oplot i też twierdze że jest dużo lepiej a latałem na gumowych i czasami w gorące dni klamka wpadała a przy oplocie nie mam tego

Post: 18 kwietnia 2012, 19:02
autor: pepus11
Jak wam klamka wpada w gorace dni to plyn wymiencie na dobry ;p