Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pierwsze"szkice":D

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 30 stycznia 2010, 21:49

Bartek_929 zgadzam sie z Twoją wypowiedzią ale wiesz akzdy ma swój gust :P ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 30 stycznia 2010, 21:56

z tym kątem to musisz coś zrobić,, chwila jazdy i rąk nie będziesz czuł,,,fakt zadupek wg mnie za wysoko,,,

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 30 stycznia 2010, 22:47

Narazie złoże tak szpeja,a jak rzeczywiście będzie tak zle to zmienie.Ja motocykla uzywam na krótkie dystanse głownie dojazdy na mieście i jakies małe szaleństwa,więc może nie bedzie tak tragicznie.

 
Posty: 41
Rejestracja: 26 kwietnia 2008, 22:03
Lokalizacja: Głogów
Motocykl: Fireblade 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 30 stycznia 2010, 22:54

Twoja indywidualna sprawa, ale będziesz ciągle się zsuwał i leciał jajami na bak co z pewnością będzie uciążliwe i bardzo nie wygodne również na krótkich przejażdzkach, pomyśl czy nie lepiej to wyeliminować już teraz, niż sie poźniej wku.ać.
Jeśli latasz z plecakiem, ona także może nie być zadowolona;)
PS> Wrzuć foty jakiejś dobrej rozdzielczości.
Blady 954 HA HA

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 30 stycznia 2010, 23:35

Większosc trasy mam zamiar lecieć w pionie:D a latam wyłącznie sam

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 31 stycznia 2010, 05:54

No to wszystko jasne, jak bedziesz jezdzil na kole to siedzenie sie wypoziomuje i wygoda jak UJ :P

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 31 stycznia 2010, 08:55

hehhe zgadza sie :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 31 stycznia 2010, 13:27

Jak się przejedziesz to się przekonasz że trzeba będzie obnizyć :D

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 31 stycznia 2010, 13:56

nie mówie że nie,w razie czego sie obnizy to juz zaden problem,teraz wygląda super,zobaczymy jak będzie z wygodą:)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 31 stycznia 2010, 19:00

moto calkiem spoko tylko szkoda ze jakosc zdjecia wiele pozostawia do zyczenia ,moze na bardziej wyrazne innaczej by sie patrzylo :)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 31 stycznia 2010, 19:31

no fotki zrobione telefonem,na dniach wezme aparat i zrobie dokładniejsze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 13 lutego 2010, 20:44

I jak ida prace?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości