Problem po wymianie filtra na pipercross
: 12 listopada 2017, 10:01
Witam,
Mam problem po wymianie filtra na sportowy pipercross. Mianowicie motocykl nie ma mocy na wysokich obrotach. Ma dziurę okolo 2000-2500. Dysze byly zmieniane po zmianie tlumiku na przelot. Od 180 zbiera sie tak ze można minuty liczyć zanim osiagnie 250. Moj nadworny mechanik powiedzial iz nie spala benzyny bo na hamowni mu az w oczy szczypalo jak wlozyl analizator spalin. Jego werdykt "za duzo benzyny dostaje i ja z tym nic nie zrobie". Spalanie jeszcze na ori filtrze mialem okolo 9l/100. Co juz wydaje mi sie kosmos duzo jak na ten motocykl. Panowie prosze o pomoc co nalezy zrobic zeby to jezdzilo jak nalezy.
Jestem z Bialegostoku (to tam gdzie biale niedzwiedzie chodza po ulicach)
Ps. Sory za brak polskich znakow ale pisze z telefonu
Pozdrawiam
Zapomnialbym napisac. Motocykl to SC28 z 95r
Mam problem po wymianie filtra na sportowy pipercross. Mianowicie motocykl nie ma mocy na wysokich obrotach. Ma dziurę okolo 2000-2500. Dysze byly zmieniane po zmianie tlumiku na przelot. Od 180 zbiera sie tak ze można minuty liczyć zanim osiagnie 250. Moj nadworny mechanik powiedzial iz nie spala benzyny bo na hamowni mu az w oczy szczypalo jak wlozyl analizator spalin. Jego werdykt "za duzo benzyny dostaje i ja z tym nic nie zrobie". Spalanie jeszcze na ori filtrze mialem okolo 9l/100. Co juz wydaje mi sie kosmos duzo jak na ten motocykl. Panowie prosze o pomoc co nalezy zrobic zeby to jezdzilo jak nalezy.
Jestem z Bialegostoku (to tam gdzie biale niedzwiedzie chodza po ulicach)
Ps. Sory za brak polskich znakow ale pisze z telefonu
Pozdrawiam
Zapomnialbym napisac. Motocykl to SC28 z 95r