ale.. SM(ulica ok ale teren już tak sobie) byłaby ostatnia wersją jaką brałbym pod uwagę z racji tego że jest najcięższa i najsłabsza. Optymalną wersją jest S (teren i ulica w sam raz) a jak się okaże że z czasem mocy za mało to tuning "3x3 mod"
W Częstochowie są chłopaki którzy zajmują się targaniem enduro/cross z anglii ceny jak i sprzęty mają fajne(w stosunku do tego co czasem stoi na allegro) ale jak już mają DRZ to idą im od ręki(przeważnie S)tu masz link do jednej z ich aukcji http://moto.allegro.pl/ktm-lc4-640-duke ... 39127.html już 2 razy byłem u nich o motor i zawsze byłem za póżno
ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło więc mam wreszcie swojego Y (zarejestrowanego)
Szukaj a wreszcie znajdziesz coś dla siebie. Na drz.pl jest koleś Lomax on ma na zbyciu SM z osprzetem od E (wałki/gażnik) zagadaj może aktualne
oby służył bezawaryjnie
tak po skład
any jest ale z 2 bo plastiki tył od RMZ czego nie ukrywam
przecież napisałem że niema co polemizowac bo I TAK WEZMIE TO CO MU SIĘ SPODOBA tym bardziej ze juz sam wie iż E nie jest mu potrzebna. Więc po co twój post mądralo skoro nie wnosi nic do tematu? A tak przy okazji to koła SM u ciebie po ile stoją?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości