Pisze na forum fajera gdyz kiedys posiadalem taki motocylk, znam to forum i licze na wasze doswiadczenie
Problem jednak tyczy sie suzuki dr 650 r
Najwiekszy problem jest ze znalezieniem neutrala na pracujacym silniku. Praktycznie jest to niemozliwe. Juz latwiej z dwojki go wbic, z jedynki jest to niemozliwe.
Problemy sa tez z wbiciem dwojki, czuc mocny opor podczas zmiany biegu. Z innymi biegami jest latwiej, w zaleznosci od zagrzania motocykla jest latwiej lub trudniej. W zaleznosci od regulacji linki sprzegla przy sprzegle jest latwiej lub trudniej.
Ale jak pisze najwiekszy problem jest z neutralem i zmiana z 1 na 2. Zrzucanie biegow jest bezproblemowe. Na poczatku dzialo sie tak na rozgrzanym silniku teraz praktycznie od poczatku.
Zmienilem olej i nic sie nie zmienilo. Rozebralem sprzeglo, pomierzylem je, tarcze sa ok, przekladki wygladaja jak nowe,czasami jest niewielka zmiana koloru na kilku przekladkach, sprezyny maja nominalna dlugosc. Linka sprzegla przesmarowana,chodzi ladnie w pancerzu. Minimalny luz na klamce.
Regulowalem linke sprzegla, jak naciagam ja przy sprzegle to dochodze do momentu gdy zaczyna slizgac, gdy luzuje ja przy sprzegle to nic sie nie zmienia, oczywiscie nie slizga ale biegi wchodza jak wchodzily czasami lepiej wchodza, czasami gorzej w zaleznosci od napiecia.
Prosze o rady
Po zgaszeniu silnika neutral wchodzi od razu.