Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gsxr 1000 k1 k2 czestochowa Trup mine condon

Druga strona jazdy na motocyklu...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:38
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 12 marca 2013, 15:31

Nie chciał...nie kupił. Każdy wyciągnął wnioski. Temat dał mnóstwo przemyśleń. Tylko teraz komu pochwałę i piwo dać. Hehe.

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2013, 17:06

mozecie mi

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 12 marca 2013, 17:28

A.S. pisze:Ten spaw jest oryginalny .. porównaj sobie na tym samym zdjęciu spaw powyżej ( ten prostopadły do tego co pokazujesz strzałką ) .. ten po lewej wygląda idealnie a ten po prawej to masakra .. nierówny, w jednym miejscu robi się cienki itp .. Ja identyczne połączenia jakie pokazujesz miałem ile dobrze pamiętam na wahaczu ....
TE RAMY tak były robione .. i po prostu robisz aferę o nic .. Nie mam już swojego K1 ale tez bym ci pokazał zdjęcia jak różne spawy były ... a moto było orydzinal ;-) .. tak że deko się zaplatałeś w ostrożności ;-) .. ale spoko .. zerwany ogranicznik to już inna bajka ...

A tak na koniec jeśli ktoś potrafił by tak spawać alu to był by mistrzem Świata ;) ... zatrudnię go OD RAZU !!!! Będę milionerem za pół roku :mrgreen:


WIDOCZNIE TEZ MIALES RAME KOMBINOWANA., bo ani mojej kolegi i jeszcze jednego kolegi wszystkie sa idelanie proste.
oRGINALNY TO TY JESTES

CENZURA jak potrzaskany wlasnie poruwnywalem w moim i w kolegi i w jeszcze trzeci wszedzie spawy sa idelanie rowne. dam se glowe CENZURA ze rama tam pekala. a co do spawania daleko nie musisz szukac w jastrzebiu jest moj kumpel ktory potrafi spawac tak jak fabryka. koniec tematu

 
Posty: 3
Rejestracja: 12 marca 2013, 16:47
Lokalizacja: Czestocho
Motocykl:

Post » 12 marca 2013, 18:27

Teraz czas zeby własciciel sie wypowiedział tak to mój motocykl motocyklami zajmuje sie od 18 lat
cytat
SPAW PO STRONIE TABLICZKI ZNAMIONOWEJ NIE JEST FABRYCZNY LUDZIE!!!! przeciez to widac golym okiem. przeciez widac ze gestosc spawu do polowy jest polozona inna poniewaz w tym miejscu pekalo...a moze chinczykowi braklo gazu do spawania i zanim uzupelnil gaz to ustawil inne wartosc? ):)
motocykl produkcji japońskiej wiec przez chwile miałem wątpliwosci czy to mój byłes ogladac ale mniejsza z tym Troche juz ochłonałem wiec obejdzie sie bez wulgaryzmów z mojej strony musze sie odniesc do tego co napisałeś
cytat
motocykl sluzyl do stunt ma skrocona czache i szybe zeby siadzac na baku z nogami na czaszy i jezdzic na kole...
Gdybys rozmawiał ze mna włascicielem motocykla lub zapytał na gg nie musiał bys snuć swoich fantazji na temat motocykla widziałes swoja droga motocykl przerobiony do stuntu wgnieciony bak na dupe to podstawa ..ale mniejsza z tym
To jak motocykl wyglada zostało wyjasnione na moim macierzystym forum czestochowskim motocykl przewrócił sie w transporcie pekła czasza złamało sie lusterko tu jest filmik z data dodania jak wygladał przed ,,według ciebieprzeróbka do stuntu ,, http://www.youtube.com/watch?v=hBQZ8K-EtRY mo,ze nie igła ale tak wygladał
Idać dalej zadupek niestety nie był malowany wymieniłem na drugi a dlaczego to równiez wiedza koledzy z forum czewy ty tez mogłes zapytac na gg numer podany był w ogłoszeniu http://www.youtube.com/watch?v=2ix7A4ivXPg domyslasz sie z kąd sie wzięły domniemane slady od zerwanego łancucha podpowiem druty z opony!!!
cytat
panowie i panie. facet w ogloszeniu mial jasno napisane 100% bzwypadek. ogranicznik skasowany. dolna polka nowa... opona z felga kierunkowo zle zalozona. wahacz ma slady od zerwanego lancucha, ssanie trzeba trzymac zeby chodzil na ssaniu(a moze sie CENZURA nieznam i tak ma byc?)czacha i zadupek malowany. dzwignia zmiany biegów bez tulejki lata jakby mial zaraz odpasc. mocowanie airboxu urwane. MAm dalej wymieniac?Nie wspomne o przebiegu 8tys mil. 13 tys km.!!!
Napisałem ze bezwypadkowy bo takiego kupiłem i gleby na nim nie miałem motocykl kupiłem w angielskim salonie z pełnym raportem HPI dla tych co nie wiedza co to jest wyjasniam w uk pojazd który bierze udział w kolizji zostaje zarejestrowany w bazie danych po numerze rejestracyjnym kategoria B szrot tylko na czesci dowód rejestracyjny zostaje zniszczony kategoria C kosmetycznie uszkodzony nieuszkodzony strukturalnie po naprawie moze wrócic na droge jakiekolwiek uszkodzenie ramy dostaje kategorie B wiec na kiego grzyba ktos miał by rame spawac Nikt nie podjałby sie nie podpisałby sie pod tym w uk zeby rame spawac !!!
Piszesz ze ogranicznik skasowany chyba mam wade wzroku bo dla mnie wyglada normalnie tak samo jak i spawy na ramie
cytat
wydaje mi sie ze dalsze komentarze sa zbedne. Bronicie buraka handlarzyka ktory wozi złom naprawia w garazu i wystawia jako 100% bezwypadkowy. a jak dostal opie**** to plakal ze on sie nie zna... a w garazu pod stołem lezal krzywy tylni stelaz z cbr900rr sc33.
Nazywasz mnie burakiem handlarzykiem bo to mój motocykl nie brata który go dla mnie sprzedaje siebie nie pozwalasz obrazać a mnie bezpodstawnie myslisz ze mozesz w maju bede w polsce mozemy sie spotkac jak cie nie stac na paliwo to mozemy sie spotkac w połowie drogi bo ja ci za paliwo nie oddam i podyskutujemy na temat mojego ogłoszenia Nie wiesz nic na temat mnie i mojego motocykla wrzucasz jakies foty z internetu myslisz ze jestes znawca tematu wypisujesz głupoty i mnie oczerniasz nie majac zielonego pojecia kim jestem ja tez mam prace zone i dziecko i myslisz ze nie mam nic lepszego do roboty tylko kupowac szroty spawac ramy naprawiac wysyłac do polski i prosic sie brata który nie ma czasu bo zarobiony jest zeby je dla mnie sprzedawał ...
To ze motocykl nie jest idealny to srednio widzaca osoba jest w stanie zorientowac sie po fotach mozna zapytac własciciela na gg o szczegóły ..ale nie po co lepiej jechac i w razie czego zmusic sprzedajacego do zwrotu kasy za paliwo bo myslałem ze 11 letnie moto za 9 tysi bedzie jak z salonu ..
cytat
a w garazu pod stołem lezal krzywy tylni stelaz z cbr900rr sc33.
nie krzywy tylko prosty pozostałosci po moim sc 28 którego miałem w polsce 7 lat temu !!! Były tam tez kartery od gsxr 750 w jak bys sie lepiej rozejrzał ...
Jak dla mnie temat zamkniety bo tak jak inny kolega pisze odbijesz piłeczke i tak mozna by pisac w nieskończoność A pisze nie dlatego zeby sie bronic bo mam to gdzies handlazem nie jestem wiec to ze nikt ode mnie moto nie kupi bo popisałes o mnie głupoty mi nie zaszkodzi Pisze dlatego zebys sie człowieku troche nad soba zastanowił i posiedz sobie jeszcze z 10 lat w motocyklach moze wiecej motocykli obejrzysz na zywo nie na internecie i wtedy sie wypowiadaj
Ja teraz poswiecam sie rodzinie i moto sprzedaje poniewaz chce kupić dom gdyby nie to nie sprzedawałbym go wiem w jakim jest stanie i wiem ze wystarczy włozyc troszke serca i czasu którego nie posiadam zeby dawał znowu frajde

dziekuje za uwage
MOTOCYKLISTA nie handlarz
Raczej juz sie w tym temacie nie wypowiem to było moje pierwsze logowanie i ostatnie
pozdrawiam wszystkich motocyklistów nie handlarzy ....

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 12 marca 2013, 18:50

Niech jakiś moderator oddzieli cytowanie od tekstu pisanego, bo można się pogubić. :)

Ja kupując moją sztukę (sc57a) musiałem zrobić dwa kursy po ok 600 km nadaremnie. Nie wziąłem pieniędzy za dojazd i za zatajenie stanu faktycznego. Jeden koleś opisywał moto jako ideał który był użytkowany przez pasjonata. Okazało się, że ..... ech..... szkoda pisania. Polska to porąbany kraj. Kraj oszustów, cwaniaków i kombinatorów. Przepraszam prawdomównych i uczciwych.

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2013, 19:36

no to chyba roksc33, coś się rozpędziłeś z tą oceną...twierdzisz że ogranicznik skasowany ale na foto jest :) właściciel też się znalazł i opisał jaki stan :) a swoją drogą to KrzychuKrzychu niezłego farta miałeś z tą oponą :ooo:

 
Posty: 16
Rejestracja: 12 marca 2013, 23:07
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 12 marca 2013, 23:30

Widac roksc33 jak sie znasz moze Ty 10 lat na JAWA-ch ETZ-kach simsonach jezdziłeś i uwazasz sie za znawce motocykli które znasz tylko z marzeń. Powiem Ci ze znawca z ciebie słaby i DZIAD.Jechać do kogos i ządać zwrotu kasy za paliwo zastraszając Go ze auto skopiesz bo byłes z kolegami a on sam,to trzeba mieć nasrane w czajniku.Dobrze ze na Mnie nie trafiłes bo chyba inaczej by sie to skończyło.Dziadem jesteś i tyle, nie powinienes nalezec do grona motocyklistów.Powtórze jeszcze raz DZIAD HAM ze śląska i tyle.nie zycze nikomu takich kupców bo tylko zdenerwowac sie mozna.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 13 marca 2013, 03:32

ku**** ludzie czy wy jestescie nie norlani. nie wiecie jak wyglada skasowany ogranicznik na ramie???? wgnieciony od dolnej polki??? ja pier**** koniec swiata

[ Dodano: Sro Mar 13, 2013 2:33 am ]
cichy999 pisze:Widac roksc33 jak sie znasz moze Ty 10 lat na JAWA-ch ETZ-kach simsonach jezdziłeś i uwazasz sie za znawce motocykli które znasz tylko z marzeń. Powiem Ci ze znawca z ciebie słaby i DZIAD.Jechać do kogos i ządać zwrotu kasy za paliwo zastraszając Go ze auto skopiesz bo byłes z kolegami a on sam,to trzeba mieć nasrane w czajniku.Dobrze ze na Mnie nie trafiłes bo chyba inaczej by sie to skończyło.Dziadem jesteś i tyle, nie powinienes nalezec do grona motocyklistów.Powtórze jeszcze raz DZIAD HAM ze śląska i tyle.nie zycze nikomu takich kupców bo tylko zdenerwowac sie mozna.


Krowa ktora duzo ryczy malo mleka daje

[ Dodano: Sro Mar 13, 2013 2:39 am ]
Chłopie na ch*** sie bronisz i opowiadasz glupoty. ??? ze ograniczniki sa cale?

Jak juz slysze jest bezwypadkowy bo ja na ni gleby nie mialem. to smiac mi sie chce.
MOZEMY ZROBIC INACZEJ. ZAPŁACE ZA CALKOWITE OGLEDZINY RAMY W Bielsku bialej mierzenie geometri oraz wypowiedz fachowca.
http://tecrol.bielsko.pl/ lacznie z transporta przez ta firme motocykla z Czestochowy do Bielska. JEzeli wyjdzie ze rama nie byla spawana to zwraca honor . Jezeli na lewy ograniczniku sa slady od wgniecionego ogranicznika i fachowiec sie wypowie na temat spawu to ty oddajesz mi potrujne poniesione koszty. Odpowiada? BO nikt mi nie wmowi ze zle widzialem.!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2013, 08:52

Panowie Ja byłem z kolega roks po ten motor . Jedziemy 160 km w jedna stone po bezwypadek , a na miejscu okazuje sie ze taki nie jest . To czy nie nalezy sie zwrot za droge . Na miejscu okazuje sie ze czacha malowana , ogranicznik był wbity w rame , na wachaczu slady ,ale to nie od opony tylko raczej kotos na nim lancuch zakuwał , wyraznie inny spaw na dole glowki ramy , czy to fabryczny ?? 100 % nie wiem , ale kto z was by tego nie podejzewal ,jak widac ze moto po dzwonie i widac ze porobone . Gosc placze ze musial oddac kase za paliwo , ale jak nie mowi sie calej prawdy to trzeba sie z tym liczyc .

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 13 marca 2013, 09:31

pepus11 pisze:Panowie Ja byłem z kolega roks po ten motor . Jedziemy 160 km w jedna stone po bezwypadek , a na miejscu okazuje sie ze taki nie jest . To czy nie nalezy sie zwrot za droge . Na miejscu okazuje sie ze czacha malowana , ogranicznik był wbity w rame , na wachaczu slady ,ale to nie od opony tylko raczej kotos na nim lancuch zakuwał , wyraznie inny spaw na dole glowki ramy , czy to fabryczny ?? 100 % nie wiem , ale kto z was by tego nie podejzewal ,jak widac ze moto po dzwonie i widac ze porobone . Gosc placze ze musial oddac kase za paliwo , ale jak nie mowi sie calej prawdy to trzeba sie z tym liczyc .


moto nie widziałem wiec nie oceniam, jeśli gość mówił co innego przez telefon, a okazało się co innego to kasa powinna się należeć, ale jakoś nie wygląda żeby coś ukrywał skoro info o moto można bez problemu znaleźć w necie ( są filmiki po których ja bym go po prostu nie kupił, chociaż nie oszukujmy się za taka kasę igły się nie znajdzie)

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 marca 2013, 09:33

według mnie a nie jestem tez zbytnio super znawca spaw jest oryginalny, kupywalem ramę do swojej sc 33 i na niej tez każdy spaw inny, nie ma co do mm spawu ulanego idealnie i każdy na ramie taki sam, i mialem stara rame bez papierów oryginalna i jakbym miał tak oceniać to każdy spaw tez inny i co spawana? 2 drugiej hondzie to samo, jak ktoś wcześniej napisał nie ma takiego spawacza by ulał go idealnie.
Opisywanie stanu w ogłoszeniu pisanie idealny BDB to według mnie tez pojecie względne, dla każdego stan BDB to coś innego, jeździłem po moto czasem 500km w jedna nie kupiło się to trudno.
pytanie kogoś czy bez wypadkowy to tez debilizm, jeśli ktoś ma moto 6 miesięcy to co może wiedzieć na jego temat jeśli w dodatku jest laikiem i kupił moto sam i wie tylko gdzie się leje paliwo i jak odpala i na tym kończy się jego wiedza? Jeśli ma go od nowości i jest pewny może to napisać choć znam przypadki ze rodzinka Kowalskich kupiła sobie nowy samochód , wszystko pięknie przy sprzedaży bezwypadkowy a miernik pokazuje ze malowany, (w transporcie się porysować, spadł może z lawety) położono druga warstwę i Kowalscy żyją w nieświadomości ze maja malowane bo Dealer nie poinformował?! Przecież nowy kupili!
Pracowałem w firmie od usuwania Wgnieceń i jak koledzy klepali nowe 100szt Volvo po gradzie i potem jeżdżą ludzie i dadzą rękę uciąć sobie ze maja nie klepane nie malowane, bo kto niby idzie po nowe auto z miernikiem? (teraz i to nie jest dziwne) nieliczni dojrzą się ze na strukturze lakieru widać niepokojące zjawiska (po mega Gradzie). Ktoś ujrzy może dostać ładne odszkodowanie od Delara:)

Wiec najlepiej jechać zobaczyć i czasem nie mieć pretensji do kogoś kto ma moto ktoś mu coś pocisnął i on żyje z nieświadomością tego a ktoś bystry dojrzał i ma pretensje lub właśnie na niewiedzy kupującego stara się urwać zastraszając wciskając kit by zminimalizować cenę.
Jest daleko boisz się ze mina nie jedz:D szukaj przy domu w promilu 10km by nie narażać się na koszty a nie później się użalać ze ktoś miał trupa i na darmo jechał.

Dla mnie to suzuki wyglądało ok i spawy oryginalne, okazało by sie inaczej po zakupie to nie ten to się kupuje inny, nie którzy np moi koledzy kupując coś szukają moto tyle ze jajko można zjeść, musi być igła itp a po zakupie w pol roku doprowadzają moto do opłakanego stanu;/

Moze odbiegłem od tematu , coś napisałem niezrozumiale ale jestem po nocce wiec wybaczcie:)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 13 marca 2013, 10:59

scitec2 pisze:według mnie a nie jestem tez zbytnio super znawca spaw jest oryginalny, kupywalem ramę do swojej sc 33 i na niej tez każdy spaw inny, nie ma co do mm spawu ulanego idealnie i każdy na ramie taki sam, i mialem stara rame bez papierów oryginalna i jakbym miał tak oceniać to każdy spaw tez inny i co spawana? 2 drugiej hondzie to samo, jak ktoś wcześniej napisał nie ma takiego spawacza by ulał go idealnie.
Opisywanie stanu w ogłoszeniu pisanie idealny BDB to według mnie tez pojecie względne, dla każdego stan BDB to coś innego, jeździłem po moto czasem 500km w jedna nie kupiło się to trudno.
pytanie kogoś czy bez wypadkowy to tez debilizm, jeśli ktoś ma moto 6 miesięcy to co może wiedzieć na jego temat jeśli w dodatku jest laikiem i kupił moto sam i wie tylko gdzie się leje paliwo i jak odpala i na tym kończy się jego wiedza? Jeśli ma go od nowości i jest pewny może to napisać choć znam przypadki ze rodzinka Kowalskich kupiła sobie nowy samochód , wszystko pięknie przy sprzedaży bezwypadkowy a miernik pokazuje ze malowany, (w transporcie się porysować, spadł może z lawety) położono druga warstwę i Kowalscy żyją w nieświadomości ze maja malowane bo Dealer nie poinformował?! Przecież nowy kupili!
Pracowałem w firmie od usuwania Wgnieceń i jak koledzy klepali nowe 100szt Volvo po gradzie i potem jeżdżą ludzie i dadzą rękę uciąć sobie ze maja nie klepane nie malowane, bo kto niby idzie po nowe auto z miernikiem? (teraz i to nie jest dziwne) nieliczni dojrzą się ze na strukturze lakieru widać niepokojące zjawiska (po mega Gradzie). Ktoś ujrzy może dostać ładne odszkodowanie od Delara:)

Wiec najlepiej jechać zobaczyć i czasem nie mieć pretensji do kogoś kto ma moto ktoś mu coś pocisnął i on żyje z nieświadomością tego a ktoś bystry dojrzał i ma pretensje lub właśnie na niewiedzy kupującego stara się urwać zastraszając wciskając kit by zminimalizować cenę.
Jest daleko boisz się ze mina nie jedz:D szukaj przy domu w promilu 10km by nie narażać się na koszty a nie później się użalać ze ktoś miał trupa i na darmo jechał.

Dla mnie to suzuki wyglądało ok i spawy oryginalne, okazało by sie inaczej po zakupie to nie ten to się kupuje inny, nie którzy np moi koledzy kupując coś szukają moto tyle ze jajko można zjeść, musi być igła itp a po zakupie w pol roku doprowadzają moto do opłakanego stanu;/

Moze odbiegłem od tematu , coś napisałem niezrozumiale ale jestem po nocce wiec wybaczcie:)


Mi juz rece opadaja ogldalem 3 identyczne suzuki dwie z 2001 i jedna z 2002 i kazda z nich ma idealnie polozony spaw. Moja zona ktora jest plastikie uczy w szkole pokazale jej zdjecie to rowniez powiedziala mi ze jedno sie rozni od drugiego...
Temat do wyj**** dla mnie to kibel. w ogloszeniu w nagłowku pisalo 100% bezwypadek a w ogloszeniu fabryczny lakier.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ku przestrodze, wypadki, oszuści

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości