Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

UWAGA !! MINA !! Ku przestrodze chcącym kupić ten motocykl

Druga strona jazdy na motocyklu...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Rejestracja: 03 stycznia 2012, 16:50
Lokalizacja: LBI xxxx
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 07 listopada 2012, 16:46

http://otomoto.pl/honda-cbr-900-rr-fire ... 80066.html Trzebnica, cena 12200zł

za wysoka cena za te moto. Jechałem do kolesia 600km. Moto miało być lalką...

w tej cenie powinno byc wszystko na tip top, aku do wymiany, ksenony "profesionalnie zrobione", 2 opony do wywalenia, czacha pęknieta, wszystkie plastiki malowane. brak badań.

Co do silnika nie mam zastrzeżeń, moto z daleka atrakcyjne, z bliska lipa za tą cene.
Jedno życie, Jeden cel, ... jeździć Hondą CBR ;]

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2013, 11:45

No dobra.

Może nie fireblade ale też cbr....

http://allegro.pl/honda-cbr-600-sport-i2988689194.html


Pojechałem ... zrobiłem TROCHĘ km iii :


Więc tak.
Moto Calutkie malowane.
W sumie bak ( chyba) oryginalny ale tez pognieciony i tak na sztukę jakimś czerwonym z boku maźnięty.

Zacieki wszędzie.. pękająca szpachla itp ...

Ograniczniki jeden mocno wgnieciony ( lekko uszczerbiony ) drugi troche lżej.

Z tego co z Kolega zaobserwowalismy, to wahacz z tyłu tez prawdopodobnie był malowany.

Spawany stelaż od czaszy.

Wydech ledwo się trzymał a łańcuch dość ładnie zardzewiały ;D

A i końcówki kierownicy gdzies na szybko toczone ze zwykłej stali ii juz zaczynaja nabierac ładnego rdzawego koloru ( a koszt spraya 10zł zeby to psiknąć.... :( )


Ogólnie odpaliła całkiem spoko na zimnym silniku.
Chodziła równo.
Nie jechałem nią, bo raczej nie widziałem w tym sensu.

Moim zdaniem warta z 7 tys.

Więcej grzechów nie pamiętam !


aa i po drodze jak juz w Kaliszu bylem , to obejrzałem to


http://otomoto.pl/yamaha-r6-M3509614.html


Gość nic nie spuści z ceny, ale bardzo ładna ta R6.

Dla mnie była w nienagannym stanie poza lekko przetartym wydechem i leciusieńko owiewka z prawej strony.

Ograniczniki chłodnica no wszystko jak nowe.

Nie robie tutaj nikomu oczywiście reklamy, ale mi sie bardzo podobała ta r6.

Tylko cena Troszke za wysoka jak dla mnie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 08 lutego 2013, 12:06



Wg historii modeli http://www.totalmotorcycle.com/modelhis ... -Page4.htm nie było takiego malowania w 2003 roku, za to w 2004 inaczej wyglądało. Wygląda to na... kolor z 2004, a sposób i kolor naklejek z wersji żółtej z roku 2003 ;)

Dziwne, ale to tak na marginesie :P
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 08 lutego 2013, 13:34

i na to uwaząjcie na bezwypadkowe net sprawdzili

http://moto.allegro.pl/yamaha-r6-okazja ... 63660.html

Obrazek

a ponoć wyglądała tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 10 lutego 2013, 16:50
Lokalizacja: Katowice
Motocykl:

A tutaj jest kolejna MINAAAAAAAA!!!!

Post » 10 lutego 2013, 17:02

Zalogowalem sie na tej stronie dzisiaj poniewaz chcialem kupic CBR sc 59 nie znam sie tak doskonale jak inni i nie chcial bym zeby ktos kupil ktory sie zna tak jak ja :). pojechalem po te moto
http://moto.allegro.pl/honda-cbr-1000-r ... 30565.html oczywiscie wlasciel sie zgodzil na sprawdzenie go na moja prozbe w serwisie :) okazalo sie ze przy 15tys byla wymiana sprzegla,obydwa dekle sciagane, prawa tarcza do wymiany, sruby od silnika ruszane ogolnie wszystkie sruby ruszane! klamki luzne tak jak by na szybko byly wlozone standardowe plug dolny bez zadnych otarc od kamyczkow a chlodnica miala ryski a plug dolny nie :) czyli na torze latany byl. napewno zalozyl standardowe owiewki org nowki :) tak ocenili moto w serwisie :) daje z powodu zeby nikt nie trafial na takie miny i tym mniej znanym sie tak jak ja :) Pozdrawiam wszystkich

[ Dodano: Sro Lut 13, 2013 6:07 pm ]
Ktore warto brac? Moze ktos juz ogladal ktorys z tych maszyn?

http://moto.allegro.pl/yamaha-r1-rn19-y ... 28464.html



http://moto.allegro.pl/super-honda-cbr- ... 01274.html
Pozdrawiam Michal

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 15 maja 2013, 13:11

byłem i oglądałem ten sprzęt. Silnik szatkuje jakby miało się coś zaraz urwać. Ogranicznik na ramie przebity jakieś 2-3mm a półka idealna (na pewno wymieniana). Pomalowany bardzo kiepsko - kupa syfków i innych śmieci. Na zbiorniku pęka szpachla podobnie jak na lewej owiewce. Lampa przednia odstaje. Czacha i boczki klejone. Psiknięta zaprawka na ramie. Ogólnie kupa
http://allegro.pl/honda-cbr-954-2003r-c ... 82983.html

 
Posty: 14
Rejestracja: 07 stycznia 2013, 21:23
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl:

Post » 17 maja 2013, 23:15

Drapek to fajna Bestia :514:

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 21 maja 2013, 12:17

bestia to kiedyś może i była ;)
Byłem też w puławach oglądnąć tego sprzęta: http://otomoto.pl/honda-cbr-954-M3637195.html
również bez szału - anglik, ale nie ma dużego zaśniedzenia na ramie itp. Natomiast silnik napieprza jak oszalały - chodzi jeszcze gorzej jak w czarnej bestii z linka w poście wyżej. Malowana czacha i boczki. Ograniczniki na ramie i półce w porządku, ale psiknięta zaprawka na ramie z lewej strony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 79
Rejestracja: 12 maja 2011, 08:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Rok produkcji: 1992

Post » 07 lipca 2013, 01:15

Koledzy uwazajcie na te CBR sc28 1995 pomarańczowo-srebrną, po pierwsze moto na bank miało potężnego dzwona !!! już objaśniam.

1. Rama jest spawana po szerokości w miejscu pod nakrętką śruby wahacza widać to idelanie po prawej stronie koło mocowania seta prawego.
2. Lagi są od modelu przed liftowego 1992-1993 (brak regulacji u dołu kielicha goleni)
3. Owiewy mocno przerysowane łącznie z pęknieciem czaszy
4. Tarcze przednie od modelu 1992.

http://allegro.pl/honda-cbr-900rr-i3369692681.html

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 maja 2012, 08:30
Lokalizacja: Olecko
Motocykl:

Post » 09 lipca 2013, 22:21

Witam koledzy, ostrzegam przed bardzo interesującą ofertą:

http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-900- ... 2291f06118

Zdjęcia są bardzo "wymyślnie" zrobione i nie obejmują kilka elementów:
1. Na ramie z prawej strony nad setami jest "próba zamaskowania" skazy na ramie. Wygląda jakby przy szlifie zostało mocno wgniecione i ktoś próbował zaszlifować papierem ściernym.
2. Zadupek ledwo się trzyma, trzeba spawać kilka mocowań o czym nie ma w opisie
3. Siedzenia wyglądają jak przetarte, najprawdopodobniej stało na słońcu.
4. Podczas hamowania jest dość mocne bicie, podobno klocki dobre i to wina opony
5. Właśnie, opona jest bardzo mocno zjeżdżona, dosłownie jajko. Podczas jazdy motocykl prowadzi się bardzo niepewnie i na lekki ruch kierownicy nerwowo się zachowuje. Osobiście bałem się wkleić w zakręt.
5. Lagi są bardzo podejrzane. Ciekną uszczelniacze, gdzie właściciel zapewniał, że rok temu robione. Sprawdzone przed o po jeździe.
6. Tylna felga raczej wymieniana, gdyż była biała. Pomalowana na czarno ale w miejscu odprysków przebija biel. Przednia pod odpryskami nie ma koloru białego.
7. Przednie tarcze miały przygodę, z obu stron podrapane dość mocno.
8. Tylny amortyzator słabo tłumi. Może się nie znam, ale na wzniesieniu oderwałem tyłek od siedziska ale dość znacznie i niekontrolowanie.
9. Napęd, właściciel coś wspominał, że da się jeździć. Można go tylko trochę naciągnąć, jest luźny i podczas jazdy na luzie słychać chrobotanie, jest przeciągnięty i zapewne pełen naciąg spowoduje hałas.

Ogólnie motocykl ma popękane i podrapane owiewki, jest mocno sfatygowany a ma przebierg 28000 mil. Przyjechaliśmy to silnik był zimny i bez problemu odpalił. Trzymał temperaturę. Problemem dla mnie jest wydech, ponieważ w większych obrotach powoduje wibrację pod tyłkiem. Skrzynia pracuje bardzo dobrze, wszystkie biegi płynnie wchodzą.

Motocykl po negocjacjach właściciel wycenił na 7tys. Wg mnie cena za duża, gdyż jest sporo do roboty i kilka znaków zapytania, np. lagi. Były robione uszczelniacze, ale mogą być już jajowate i nie da rady dobrze uszczelnić.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 25 lipca 2013, 12:37

http://otomoto.pl/honda-cbr-954-rr-fire ... 14616.html w skrócie,malowana i to bardzo zle,spawana czasza,silnik pracuje masakrycznie a najlepsze,to ze jest z prawej strony malowana rama ,krzywo wyszpachlowana i w innym kolorze niz z lewej strony.Koles zapierał sie,ze tylko czaszka malowana a reszta igła :) ,motocykl zarejestrowany na kogos innego a on niby ma umowe na zone.Na oględziny wysłał swojego kolege bo oficjalnie jest na wakacjach.Uwazajcie na ten motocykl,kupa złomu.

[ Dodano: Pon Lip 29, 2013 10:32 am ]
http://allegro.pl/honda-cbr-1000-rr-fir ... 01103.html moto po poteznym dzwonie z przodu,z ramy banan,lagi sztywne,przednie koło przetarte i pękniete,plastiki wyłamane,pługu nie ma szans dociągnąc zeby grał,mozna by dlugo jeszcze wymieniac....tragedia.

 
Posty: 22
Rejestracja: 17 marca 2013, 23:08
Lokalizacja: Sobieszczany/Lublin
Motocykl:

Post » 02 listopada 2013, 17:25

Witam gdyby komuś przyszło do głowy oglądać to moto które ma taki ładny opis na allegro http://allegro.pl/honda-cbr-900-rr-fire ... 11525.html to może sobie od razu odpuścić. Byłem dzisiaj i oglądałem, pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem stan oleju na zimnym silniku i oleju w silniku nie było nawet minimum(dla pewności sprawdziłem ze 4 razy bo nie wierzyłem),chyba ze się motocykl przechyliło w na prawą stronę to się ledwo co bagnet umoczył :brawo: szkoda mi było silnika odpalać ale skoro właściciel jeździ bez oleju to czemu by nie odpalić hihi: Dół silnika bardzo głośno pracował szczególnie na zimnym ale nic dziwnego bo przecież olej wyparował,nawet nie trzeba było się zastanawiać którędy, po dodaniu gazu pluł przez wydech a reszta powędrowała wyciekami z silnika :) No dobra jedziemy dalej,uszczelniacze zawieszenia do wymiany,rama przy prawym podnóżku kierowcy spawana i tak nieumiejętnie zeszlifowana,brak zamka do schowka siedzenia,plastiki trochę połamane(prawa strona) przełącznik zapłonu od innego moto,opona z tyłu do wymiany,tarcza przód krzywa i szczerze mówiąc nie chciało mi się dalej oglądać tego złomu.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ku przestrodze, wypadki, oszuści

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości