Dzisiaj jest 05 maja 2024, 19:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

używana guma

Druga strona jazdy na motocyklu...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 08 września 2011, 19:01

to miałeś niezłego fuksa. Dobrze ze sie skonczylo jak się skonczylo. Jak co to mam tylnią lampe ;)

 
Posty: 23
Rejestracja: 09 maja 2011, 15:18
Lokalizacja: bobrownik
Motocykl: honda
Rok produkcji: 1997

Post » 09 września 2011, 14:33

lampę już mam, brakuje mi jeszcze tego plastika przy którym jest zamek od schowka (mały prostokątny platiczek)

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 14 września 2011, 03:00

hmm moze ta guma była klejona? w kazdym razie wydaje mi sie ze była bieżnikowana bo strasznie mało mięcha na niej masz ;/ ja gdy miałem opone jzu na wykończeniu to miałem wiecej .... moze za duzo cisnienia dałes czy cos najechałes na cos ostrzejszego nio i trach...

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 18 października 2011, 21:18

ale jednak prawdą jest że jak raz kupisz nówki to ni kuta nie będziesz kupowal używek.
calkiem inna jazda, a jeżeli chodzi o fart to jesteś nie do przebicia hihi:
coco jumbo i do przodu

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 18 października 2011, 21:24

W tym sezonie poszły mi 2 przody i 3 tyły. Za swój błąd uważam kupno nowych Michelin Power Pure 2CT. Wróciłem do potorówek i ponownie jestem mega zadowolony :one:

PS
w życiu nie widziałem tak pękniętej opony, właściwie to na pół ?!? miałem okazję zjeździć oponę do osnowy ze sznurków ale jedynie skończyła się przyczepność i tyle...

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 18 października 2011, 21:33

błazej trochę więcej szczegółów dlaczego uważasz że micheliny były kiepskim wyborem?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 18 października 2011, 22:18

no ja nie wiem raz tylko założyłem w poprzednim bzyku nową gume metzelera m3 ale nie odczułem żadnej różnicy miedzy poprzednimi maxxis supermax czy metzel z6, i ogolnie przelatałem 3 sezon tylko na używkach do f3 glownie sport turystyk, 929 przelatałem przod diablo corse i supercorse na tyle d207 stary smietnik byl słaby, potem supercorsa 2007r produkcji była miód, i teraz contiforce troche śliski zanim się rozgrzeje ale też jest ok więc nie wiem co wy chcecie od dobrej używki :) nie za starej hehe, ale żeby nie było że popieram latanie na używkach absolutnie nie!!! po prostu jak mam kupić opone dobrego sporta na tył za 600-700zł i ma mi starczyć oczywiscie bez żadnego palenia na 4-5 tys km to dla mnie za duzy wydatek 2 takie opony kupowac w ciągu jednego sezonu :) aa i dodam że często kupuje opony z łatkami :) hehe latało się z predkościami max dla bzyka i też nic złego się nie działo :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 października 2011, 09:11

RobKlim pisze:błazej trochę więcej szczegółów dlaczego uważasz że micheliny były kiepskim wyborem?


Power Pure 2ct są w każdej kategorii gorsze od starszego modelu Pilot Power 2ct. Różnica wyraźnie odczuwalna w przyczepności na mokrym i suchym. Nawet nie dojeździłem ich do końca tylko wrzuciłem D211 i jest ponownie super.

Co do używek, to z łatkami BARDZO trzeba uważać, temat był omawiany wielokrotnie, pamiętajcie, że opony z wadami fabrycznymi są nawiercane przez producenta !!! a nasi rodacy sprowadzają te opony hurtowo na wagę, łatają i sprzedają jako prawie idealne. Później taka wadliwa opona może strzelić bez powodu w każdej chwili.

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 19 października 2011, 21:51

ja rowniez oraz chyba wiekszosc moich znajomych lata na uzywkach noo ale trzeba miec pewnego dostawce i widziec co sie zaklada a nie kupowanie z allegro...co do nowych to tez nigdy nie ma 100 procent pewnosci-ostatnio znajomemu nowy racetek k2 zesral sie na poznaniu...duzo nie brakowalo i zgruzowal by swoja k7 :/

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 20 października 2011, 11:01

moze poprostu trafiles na felerna nigdy nie ma 100%pewnosci nawet z nowymi gumami ja latalem na potorowkach i nidy nie bylo z nimi problemu czy z innymi gumami jakie mialem dzis juz nie mam na co zakladac gum :(

 
Posty: 15
Rejestracja: 28 września 2011, 18:04
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Honda sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 20 października 2011, 11:15

crazyduck pisze:moze poprostu trafiles na felerna nigdy nie ma 100%pewnosci nawet z nowymi gumami ja latalem na potorowkach i nidy nie bylo z nimi problemu czy z innymi gumami jakie mialem dzis juz nie mam na co zakladac gum :(


Jeszcze opcja Ci została, ale może nie lubisz ;) .
Z używkami jest tak, że każdy będzie chwalił dopóty, dopóki mu nie strzeli. Oby nie strzelały.
pozdrawiam niedzwiad

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 24 października 2011, 14:03

moim zdaniem ta guma albo była z wadliwej produkcji przedziurawiona i zakołkowana, albo ktoś przydzwonił nią w coś aż do pogięcia felgi a potem ściągnął i sprzedał.
Nie było problemów z wyważeniem czy nawet tego nie robiłeś?

Ja osobiście preferuje używki ale jedynie świeże po torowe. Dobra tania miękka guma z najwyższej półki przetestowana w hardcorowych warunkach. Tylko takie opony pomarszczone jest sens zarówno sprzedawać jak i kupować.

Ogólnie dla mnie nie możliwy jest taki wybuch. Złapać dziurę to co innego ale taka akcja? coś mi tu śmierdzi- na pewno sprzedający lub kupujący nie mówił całej prawdy.

Poprzednia

Wróć do Ku przestrodze, wypadki, oszuści

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości