Dzisiaj jest 13 maja 2024, 12:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naklejki grafnet

Opisz warsztaty i salony w swojej okolicy, zapytaj o te, których nie znasz.

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

naklejki grafnet

Post » 12 stycznia 2008, 21:21

Co sądzicie o tych kompletach na cały motor,komplet kosztuje jakes 630 zł warte są tej kasy?

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2008, 03:17

Sam jestem zainteresowany kupnem naklejek z tej firmy i też się zastanawiałem nad ich jakością. Sam nie miałem możliwości ich oblukania w realu ale ktoś je widział i twierdzi że są świetne. Wrzucam linka sam zobacz co sądzi ktoś kto je oglądał http://forum.motocykle.slask.pl/index.p ... opic=17860

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2008, 08:15

czyli pomalowac plastiki i odrazu po przeschnięciu naklejki i na to bezbarwny?

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2008, 17:24

Aby lakier bezbarwny dobrze położyć musisz zostawić plastiki na jakiś czas aby porządnie wyschły potem zmatowić, okleić je i wtedy dać cienką warstwę lakieru bezbarwnego. Tak to wygląda w teorii. Szczerz to nie wiem jak to jest z oryginalnymi naklejkami bo przyglądałem się swoim owiewkom i wydaje mi się że naklejki są dane na gotowy lakier i nie ma na nich bezbarwnego, ale zaraz dokładnie je oblukam, może się mylę. Opisz coś wiecej co będziesz malował, jaki kolor, jakiego lakieru chcesz użyć i czy sam będziesz malował ? Pozdrawiam

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2008, 18:49

mam zamiar dac do lakiernika,facet niby maluje motory i zna sie na rzeczy,chce pomalowac na czarno,tylko zastanawiam sie czy akryl czy matalk?,naklejki chce zapodac z grafnetu cały komplecik i do malowania wszystkie wszystkie plastiki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2008, 01:56

Ja chce zrobić tak samo czyli do malowania wszystkie plastiki plus felgi, naklejki z grafnetu. Tyle tylko że mam lakiernika w rodzinie i on się tym zajmie, jako że nie malował wcześniej owiewek motocyklowych to próbuje się dowiedzieć jak najwięcej o malowaniu plastiku. Pytałeś lakiernika czy będzie używał elastyfikatora ? Podobno trzeba go zmieszać z farbą w odpowiednich proporcjach, odpowiada on za to że po wyschnięciu lakier jest bardziej plastyczny i nie będzie pękał gdy owiewki będą się odkształcały przy dużych prędkościach. Zastanawiam się czy rzeczywiście podczas jazdy owiewki tak mocno się wyginają że lakier może pęknąć, jak narazie nikt mi nie napisał że tak jest na 100% i trzeba użyć tego elastyfikatora. Jeśli możesz to napisz ile lakiernik zawołał za malowanie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2008, 12:03

Ja w poprzednim moto malowałem całe boczne owiewki które miałem z plastbika pomalowane podkładem tylko. Malowane byly na dwa kolory + gruba warstwa bezbarwnego i po przejechaniu 6000km nic nie pękało a lakier był "zwykły" bez uszlachetniaczy (226km/h latał ;) Nie wspomnę że te owiewki to sie dopiero naprężały bo to były akcesoryjne... fabrycznie Fazer ich nie miał.
A tak wyglądały http://www.bikepics.com/pictures/838690
Ważne żeby wszystko było ładnie przygotowane, oczyszczone i dokładnie pomalowane bez zacieków ;)

Pozdr
Ferson

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 15 stycznia 2008, 18:21

Po pierwsze. W przypadku 954 naklejki są na lakierze więc nie ma problemu. Po drugie. Nie trzeba dodawać żadnego elastyfikatora, wystarczy tylko solidnie przygotować powierzchnię, użyć dobrego lakieru (nie najtańszego) i nic nie będzie pękać. Mój kolega jest lakiernikiem i robił już nie jeden moto i nawet po 2-3 sezonach nic się nie działo. Pozdrawiam

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2008, 18:53

narazie mam namiar na goscia który maluje motory ale nie rozmawialem z nim jeszcze,u mnie w sc28 naklejki sa lakierowane tylko na baku reszta normalnie naklejona wiec chyba zrobie tak samo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2008, 19:15

No dokładnie tak jest, naklejki są dawane na gotowy lakier jedynie na zbiorniku są pomalowane bezbarwnym. To bardzo ułatwia sprawę tylko czy takie naklejki nie wyblakną z czesem ?

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2008, 22:48

zależy ile wieków chcesz śmigac swoim motorkiem:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2008, 18:19

tak do śmierci :)

Następna

Wróć do Warsztaty, salony

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość