Dzisiaj jest 14 czerwca 2025, 23:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Na co zwracac uwage przy zakupie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 08 września 2010, 22:02

ten wachacz to na bank jakaś rzeźba pana henia. nie twierdze oczywisce ze dziadostwo ale ja bym odpuscił. 150km to nie żarty i nie ma co ryzykować.

Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Rejestracja: 02 września 2010, 22:42
Lokalizacja: Podbeskid
Motocykl: SC50 :)
Rok produkcji: 0

Post » 08 września 2010, 22:23

sc-xxx pisze:ten wachacz to na bank jakaś rzeźba pana henia. nie twierdze oczywisce ze dziadostwo ale ja bym odpuscił. 150km to nie żarty i nie ma co ryzykować.


Cena za niego to około 13000 pojade go obejzec i zobaczymy czy w ogóle coś z niego bedzie bo po rozmowie z wlascicielelm dowiedzialm sie ze na wiosne juz na gotowo po wszystkich wymianach cena bedzie duzo wyzsza okolo 16000 . Daleko nie mam bo praktycznie ta sama wioska ;)
Załączniki
Honda.jpeg

 
Posty: 39
Rejestracja: 06 września 2010, 22:38
Lokalizacja: KONSTANCIN
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 2009

Post » 09 września 2010, 17:28

diobol pisze:
Co do porównania sc33 z sc50 to masz racje każdy motor dostaje w dupe, ale szczerze wątpię żeby sc50 wytrwała tyle lat i takie przebiegi jak sc33 czy nawet sc44 skoro już teraz jest mnóstwo przypadków o panewkach, pękających blokach, pękających owiewkach, zaczepach lamp i czasem nawet o skrzyniach.


Co Ty za brednie piszesz??? chyba nawet nie wiesz co...
moj sc.50 ma 30tys przebiegu i nic, zapi...ala jak dzika zero szumow i akcji z panewkami czy pekajacym blokiem... a wyglada jakby miala ze 10tys max
jak sie kupuje moto po spotkaniu z tirem itd to nic dziwnego czy daje w palnik zanim moto sie rozgrzeje, nie zmienia oleju czy plynu chlodzacego to takie akcje wyskakuja, no zycie, trzba dbac to bedzie latac...
co do sc.33 to znajomy ma i juz robil praktyczine wszystko tak sie sypie... a teraz stoi bo lancuszki rozrzadu do wymiany... chodzi jak traktor a ma 30tys mil...
.
Ostatnio zmieniony 27 marca 2012, 12:17 przez Dygu, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 09 września 2010, 19:16

Wahacz na bank kombinowany :ooo:
A co do awaryjności sc50 to zgadzam się z kolegą Dygu, jeśli ktoś nie dba i nie przestrzega pewnych zasad to i sc33 długo nie pożyje ;) ale to raczej dotyczy każdego motocykla ;)

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 09 września 2010, 19:54

MotoDaro pisze:Cena za niego to około 13000 pojade go obejzec i zobaczymy czy w ogóle coś z niego bedzie bo po rozmowie z wlascicielelm dowiedzialm sie ze na wiosne juz na gotowo po wszystkich wymianach cena bedzie duzo wyzsza okolo 16000 . Daleko nie mam bo praktycznie ta sama wioska ;)


Jak go będziesz odwiedzał to życz gościowi powodzenia jak chce takie coś pogonić za 16tyś. Ambitnie.... Gdyby każdy doliczał koszty eksploatacji takie jak wymiany opon, napędu itd to cena by rosła z roku na rok a nie malała. Z dupy jest taki argument że wymieni to czy tamto.

Co do sc50 a sc33 no to zawsze są jakieś odmienne przypadki od reguły ale nie zaprzeczycie chyba że sc50 to najbardziej kruchy fajer jaki kiedykolwiek wyszedł. Pewnie jest to spowodowane faktem że Japońcy przesadnie obniżyli wagę motocykla. Do dnia dzisiejszego jest on najlżejszym fajerem. No ale nie wiem takie moje zdanie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 09 września 2010, 22:20

widze fote... masakra niezbyt piekna ta 954 ;/;/;/ wachacz na tej ejdnej fotce mi przypomina wachacz od cbr 929 SC44 i chyba byl orginalny sypniety i wszadzony od 929 bo nie sadze zeby komus sie bardziej podobal od 929 :/ a blotniczek chyba zostal od 954.. rozwalony w mak kupione chinskie plastiki w "niespotykanym" malowaniu konica...

ogolnie za 13 darowałbym sobie.. a 16 to jak koelga wyzej pisze .. zycze powodzenia ;)

[ Dodano: Czw Wrz 09, 2010 10:21 pm ]
doloz tysiac polskich zlotych i kup cos w miare normalnego koneic sezonu to moze ktos bedzie chcial taniej pogonic..

[ Dodano: Czw Wrz 09, 2010 10:22 pm ]
po trzecie to komu Ty to potem sprzedasz?

Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Rejestracja: 02 września 2010, 22:42
Lokalizacja: Podbeskid
Motocykl: SC50 :)
Rok produkcji: 0

Post » 11 września 2010, 10:22

I jak mówiłem byłem go obejrzeć, chłopak albo był nieświadomy albo dobrze udawał gdy zapytałem czy był mocno bity od razu powiedział ze kopił go w takim stanie i tylko on miał 2 miesiące temu ślizga na rondzie co by się potwierdzało ale sprzęt KIŁA jak żadna inna jedynie silnik fajnie chodzi ale co do wahacza i do ramy .... zostawiam to bez komentarza. Szukam sprzeta do 14500 najlepiej na gotowo wiem ze na SC50 to trochę mało ale możne uda się znaleźć coś przez zimę może któryś z was w okolicach Bielska ma do sprzedania sprzeta?

 
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2012, 19:46
Lokalizacja: Kamiensk
Motocykl:

Post » 07 lipca 2013, 09:54

witam wszystki :) nie chcialem zakldac nowego tematu chcialem sie dowiedziec odnosnie tych pekajacych blokow w 954 czy jest to bolaczka wszystkich tych modeli czy powiedzmy konkretnie jakis tylko rocznikow pozdrawiam
witam wszystkich

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 lipca 2013, 14:33

wszystkich 929/954 ale samo od tak nie pęknie,przy uderzeniu sa bardziej podatne na pękniecie niż w innych motocyklach

 
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2012, 19:46
Lokalizacja: Kamiensk
Motocykl:

Post » 07 lipca 2013, 15:07

ale od palowania tez sie moze tak stac??kurcze troche sie boje kupic bo jednak sa to koszta jak sie tak stanie,myslalem jeszcze o k3 1000 tylko ze mam 170 cm wz a tam trza troche wiecej niestety
witam wszystkich

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 08 lipca 2013, 10:58

ja jeszcze nie widzialem żadnej 929/954 z pęknietym blokiem nawet tutaj na forum nie widziałem takiego tematu żeby ktoś pisał że mu blok pękł. jak zakatuje ktoś potwornie to moze i pęknie ale to pewnie jak i kazdy inny motong, ja u siebie mialem rok temu w gorący dzien na paradzie 130st C i jakoś silnik nie pękł oleju mi nie bierze nic nie dolewam od wymiany do wymiany.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 lipca 2013, 11:06

sorry chłopaki ja pisałem o karterach a nie o blokach,na wybiegu przeczytałem i odpisałem , no o blokach to i ja nie słyszałem żeby pękały

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość