Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 zmiejszenie mocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2009, 21:45

Ja rozumiem, ze wyglad zewnetrzny to ktores tam z kolei wybory motocykla. Ale zeby najwazniejszy :ooo:

Druga sprawa ktorej nie ogarniam to rozumowanie w stylu: Ja chcem miec litra bo szejstka to wogule nie jedzie podobnoc...

Trzecia: Po co sia napalac na motocykl, ktorego mozliwosci i tak nie jestes w stanie ogarnac? Ba, nawet nie probujesz, bo wiesz, ze on tu rzadzi...

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 14 kwietnia 2009, 22:23

nie rozumiem klienta moc to masz w ręku i pod manetka ty kręcisz ty wybierasz :568: :570: :ups: :059: :(:: :zly2:

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2009, 23:19

a mi się wydaję że to wcale nie jest zły pomysł, a nawet dobrze świadczy to o wilkoszu. gość kupi powiedzmy moduł i go wykastruje do 100 koni, pośmiga trochę, nabierze wprawy, wyczuje moto i powiedzmy po sezonie zmieni sobie moduł na oryginalny z pełną mocą. po co ma kupować np. f4 i po sezonie sprzedawać żeby kupić upragnione 954. Dobrze że gość chce świadomie wykastrować sprzęta bo wie że może nieopanować go odrazu. nie wiem jak wykastrować 954, czy wystarczy tylko moduł czy trzeba coś jeszcze ale jeśli tylko moduł to myślę że taka operacja nie będzie nawet droga bo po co komu moduł który kastruje 954 do 100 koni :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 14 kwietnia 2009, 23:25

zgadzam sie z tym ,ze po co komu modul zdlawiony ale musi go zastapic drugim i to tez dziala w druga strone ,by pozbyc sie jednego trzeba miec drugi ,jestem takiego zdania jak masz rowno pod sufitem nie musisz dlawic moto :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 15 kwietnia 2009, 00:18

albo panowie on się go może boji :placze: , tez się kiedyś balem , przeszło :ups:

Awatar użytkownika
 
Posty: 138
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 10:48
Lokalizacja: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2009, 08:36

he he bac sie moze nie boje ale lepiej sie zabespieczyc na zapas ,widzialem co to potrafi i niestety moje umiejetnosci nie sa az tak dobre jak uzytkownikow na tym forum ;) a kupowac 600 i na przyszly sezon zmieniac mija sie z celem , tak sie zastanawiam jeszcze w 954 tez ta praca silnika jest taka chalasliwa jak w 929 czy tylko jakos egzemplarz ktory widzialem byl zwalony ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 16 kwietnia 2009, 09:33

tak samo jest chalasliwa. Moim zdaniem kupujesz motor tylko dla lansu bo tak samo mija sie z celem kupowanie 954 tylko na rok jak od razu mozesz zaczac od 1000rr najnowszy model.
Jesli juz teraz sie boisz 954 to 600 nie opanujesz w jeden sezon tak zeby korzystac z pelni jej mocy wiec lepiej kup ta 600 (chyba ze to dla Ciebie wstyd pośród kolegów to nie bierz) wykorzystaj ja do granic mozliwosci i wtedy siadaj ze spokojem na 954 czy co innego chcesz, bo tak bedizesz tylko kolejnym posmiewiskiem na litrze na drodze ktorego dobrze wprawieni skuterowcy objezdzaja....
A litr zblokowany sprawia wiecej trudnosci w jezdzie i nauce niz rozblokowana 600

Awatar użytkownika
 
Posty: 138
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 10:48
Lokalizacja: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2009, 15:07

Własnie tez tak uważam przemyslalem sprawe i zeczywiscie moto mi sie podoba bardzo ale co z tego skoro nie wykorzystam jego mocy lepiej chyba 600 ,mam na oku nie wiem czy to dobry cbr f4 sport moze ona bedzie dobra na poczatek ??

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 16 kwietnia 2009, 15:52

Gadalem dzis z kumplem jak chcesz zmniejszyc moc 954,wymienicie sie modulami jeszcze Tobie doplaci :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 17 kwietnia 2009, 00:10

wilkosz pisze:czy to dobry cbr f4 sport


jak na poczatek to chyba jeden z lepszych wyborow jaki mogles dokonac :) ;)

serio lepiej 600ccm niz litra, szescsetka super sie prowadzi, jest lekka i latwa sie ja na przerzuca boki - same zalety :) i wprawiony driver spokojnie objedzie nawet dobrego na litrze w winkielkach (pamietam gostka kiedys na 125ccm jak objezdzal wszystich jak lepialo na jednym zakrecie :) )

 
Posty: 50
Rejestracja: 07 marca 2008, 16:54
Lokalizacja: rzeszów
Motocykl: honda cbr 954 rr
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 09:09

tak jak pisali koledzy,lepiej zacząć od czegos mniejszego a pozniej przesiąść sie na mocniejszy sprzet!!! objeździsz sie nim, poszalejesz, a nawet jakbys zaliczył slizga bo cos nie wyjdzie to pewnie w jakiejs głupiej sytuacji;) pozniej bedzie ci sie tylko lepiej jeździło i docenisz swoj wybór!!! a to ze naet trzebaby było zmienic moto na wiosne przyszłoego roku to nic!! duzo sobo tak robi i ok!!! f4 CENZURA jak nie wiem!!! tak jak gosie powyzej rozpisali sie o "skuterach" to jest cos w tym ze na 600 jak dobrze sie smiga to nawet jechałem kiedys na cb 500 a kumpel na miom 954 i on dobrze jeździ .... pojechalismy na zakrety i nie mógł mnie dogonic!!!:))) nie powiem bo pojawiła sie prosta i juz ze mna było gorzej;) ale mozna wycisnąc z 600 naprawde duzo!!!
powodzenia

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości