Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jak reglować zawieche do masy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 18 lipca 2010, 11:40
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl: cbr954
Rok produkcji: 2003

jak reglować zawieche do masy

Post » 27 lipca 2010, 18:04

witam wszystkich!!!jak wyregulować zawieche do masy ciała kierowcy???

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 27 lipca 2010, 20:50

dawidoff,
poniżej masz artykuł gdzie wyjaśnione jest co i jak
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/u ... art17.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 01 sierpnia 2010, 21:23

Witam, podepnę się pod temat , może ktoś wie jak powinny wyglądać standardowe ustawienia zawieszenia ? Szukałem i nie znalazłem nigdzie info. poprzedni właściciel przerobił moto na ponton. dzięki za pomoc. pzdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 01 sierpnia 2010, 21:48


Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 03 sierpnia 2010, 01:23

Już to widzialem tylko tak nie bardzo kumam, mógłbyś to przełożyć na normalny język nie chciałbym czegoś pochrzanić bede wdzieczny :)

 
Posty: 11
Rejestracja: 18 lipca 2010, 11:40
Lokalizacja: Oleśnica
Motocykl: cbr954
Rok produkcji: 2003

Post » 05 sierpnia 2010, 19:21

dzieki panowie za pomoc ale nie bardzo kumam co i jak (te wyrażenia techniczne)czy mógł by ktos podpowiedzieć w prosty sposób co i jak np.ile obrotów dokrecic górna półkę chodzi mi o tą śrubę na klucz22 i ta na wkretak i po co te śruby na dole lag? no i jak wyregulować tył?z góry dziękuje i pozdrawiam!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 06 sierpnia 2010, 11:02

Ustawienia standardowe to
przód
górna nakrętka na klucz 22 (czyli napięcie wstępne) 7 obr ----> od soft
Górny śrubokręt ( czyli odbicie) 2 obr ----> od hard
Dolny śrubokręt ( czyli dobicie) 2obr -----> od hard


Tył
Klucz hakowy ( czyli wstępne) 5-6 położeń---> od soft
górny śrubokręt ( odbicie) 2 obr ---> od hard
Dolny śrubokręt ( dobicie) 2 obr----> od hard

Najpierw ustawcie sobie w ten sposób a potem albo utwardzacie albo zmiękczacie w zależności jak wam sie jeździ.

Widze ze na tej stronce podanej wcześniej jest troche inaczej ale ja brałem z z instrukcji.

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 15 listopada 2010, 23:45

7 obrotów od hard 2 od soft a kiedy jest hard a kiedy soft ? Czy dobrze rozumiem ze ta na klucz 22 jak jest na maxa dokręcona to trzeba ją odkręcic 7 obrotów a te na rubokret wkręcic po 2 ? Czy źle interpretuję ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 16 listopada 2010, 11:50

hmm nie pamiętam dokłądnie ale napewno tam gdzie kręci sie śrubokrętem sa strzałki i wiadomo w która strone jest hard a w która soft (więc kręcisz do oporu w strone hard i potem wykręcasz tyle ile jest podane) a wstępne nie pamietam jak jest oznaczone ale napewno jakoś jest (potem może sprawdze to ci napisze)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 16 listopada 2010, 15:09

Ja bym na twoim miejscu ustawił fabryczne nastawy. Jak zaczniesz mieszać to jest zanczne prawdopodobieństwo, że będzie lipa i pogorszona trakcja. Najlepiej zgłościć się do doświadczonego magika od zawiasu (zazwyczaj dostępni podczas jakiejś rundy Honda Cup lub innych tego typu zawodów).

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 16 listopada 2010, 18:53

blazej33 pisze:Ja bym na twoim miejscu ustawił fabryczne nastawy.


No właśnie tu chodzi o ustawienie fabryczne. Ja nie chce czarować nic po swojemu, bo w ten właśnie sposób robił poprzedni właściciel i cuda są, jazda jak na poduszkowcu albo na pontonie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 16 listopada 2010, 21:31

http://www.sportrider.com/suspension_se ... honda.html

Tu masz wszystko. Będziesz Pan zadowolony. Zastosuj, użyj, czekam na opinie.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości