mam takie pytanie odnosnie przedniej felgi (cbr 954)czy jest gdzies mozliwosc prostowania i co sie z tym wiaze czy warto naprawiac czy kupic uzywke co nie latwo dostac


crazyduck pisze:nie dawaj robic felgi tam gdzie grzeja szkoda ze nie jestes odemnie mialbys ja zrobiona w ciagu jednego dnia cena 60 o ile nie peknie
dla Ciebie Pan nie facet a i mam wsk-e felge klepalem na herkulesie pewnie ty sie znasz na prostowaniu felg wiec doradzaj,pewnie 12 letnie doswidczenie jest niczym przy Twoim 1 poscieDono pisze:crazyduck pisze:nie dawaj robic felgi tam gdzie grzeja szkoda ze nie jestes odemnie mialbys ja zrobiona w ciagu jednego dnia cena 60 o ile nie peknie
Facet, co za bzdury piszesz. Wyprostujesz na zimno "o ile nie pęknie" ? To albo pęknie albo nie? A jeśli nie pęknie to wg. Ciebie wszystko jest w porządku? A wyobraź sobie, że tak nie jest, w materiale powstaną naprężenia wewnętrzne, taka felga jest dopiero niebezpieczna. Na zimno to możesz wyklepać sobie felgę stalową w swoim komarze. Właśnie prostowanie na gorąco pozwoli zmniejszyć naprężenia powstałe przy prostowaniu, poza tym wygrzewanie w odpowiedniej temperaturze pozwoli na znormalizowanie materiału i usunięcie powstałych naprężeń wewnętrznych. Nie doradzaj ludziom, jeśli nie masz o czymś najmniejszego pojęcia!
crazyduck pisze:dla Ciebie Pan nie facet a i mam wsk-e felge klepalem na herkulesie pewnie ty sie znasz na prostowaniu felg wiec doradzaj,pewnie 12 letnie doswidczenie jest niczym przy Twoim 1 poscieDono pisze:crazyduck pisze:nie dawaj robic felgi tam gdzie grzeja szkoda ze nie jestes odemnie mialbys ja zrobiona w ciagu jednego dnia cena 60 o ile nie peknie
Facet, co za bzdury piszesz. Wyprostujesz na zimno "o ile nie pęknie" ? To albo pęknie albo nie? A jeśli nie pęknie to wg. Ciebie wszystko jest w porządku? A wyobraź sobie, że tak nie jest, w materiale powstaną naprężenia wewnętrzne, taka felga jest dopiero niebezpieczna. Na zimno to możesz wyklepać sobie felgę stalową w swoim komarze. Właśnie prostowanie na gorąco pozwoli zmniejszyć naprężenia powstałe przy prostowaniu, poza tym wygrzewanie w odpowiedniej temperaturze pozwoli na znormalizowanie materiału i usunięcie powstałych naprężeń wewnętrznych. Nie doradzaj ludziom, jeśli nie masz o czymś najmniejszego pojęcia!
Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości