Ja juz nie taki mlody bo w tym roku stuknie 43 lataka i niby stateczny czlowiek ale czasem moja 929 przezywa orgazm
do tego została stworzona i niech sie ujawni choc jeden turysta na Bladym i przyzna ,ze nie zdarza mu sie odkrecac
cziken929 pisze:Martin napisz mi prosze czy widziales kiedys czlowieka jezdzacego "spokojnie" czy "normalnie" na 954 ? Są lepsi i gorsi kierowcy, ale kazdy czesto daje w piec jak moze...no kuwa to ma dawac adrenaline a nie usypiac :mrgreen. Ja zakuwam napedy zgodnie z przeznaczeniem do danej mocy motocykla a nie umiejetnosci i preferencji kierowcy. Oszczednosc rzedu 150 pln na napedzie jest porazka i trzeba pamietac ze takie hobby sie wybralo i nikt nie mowil, ze bedzie tanio
DuboS pisze:zmierzylem ilosc zebow w zebatce - mam rzeczywiscie 43 zeby z tylu i przyznal sprzedawca ze nie wiedzial nawet o tym, bo chlopaki u niego zawsze zamawiali 42 zebowe. znalazl w amerykanskim katalogu informację o 43 zebach z tylu.
wiec jak jest 43 zeby w USA to tyle jest
Ta informacje sam sprawdzilem u kumpla (jeszcze w 2004 roku!!!) 954 USA i w kilku innych - wszystkie mialy 43 zeby oryginalnie 
losiak pisze:Generalnie to na bezpieczenstwie nie powinno sie oszczedzac. Raz, dwa, 10 razy słabszy łańcuch wystarczy ale jak raz zabraknie wytrzymalości i sie zerwie to skutki mogą być opłakane. Po to producenci robią rozne lancuchy do roznych sprzetow zeby odpowiednio je wykorzystywac
3 ktory polecial w gore (na szczescie ze nie zablokowalo mi kola!)
(widzial jadac z drugiej strony jak lancuch leci w powietrzu)
Podobno tiry na cb radiu mowili ze gosc na moto chyba mial wypadek i lancuch lezy na srodku autstrady 1km od miejsca gdzie stalem
Sa jednak zyczliwi ludzie na swiecie
cziken929 pisze:Niech to stanie sie przestrogą dla pokusy zakladania niewłaściwych napędów.
Gdzis mam zdjecie, jak znajde to dam
Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości