http://olx.pl/oferta/honda-cbr-954-rr-f ... 846eee8b80Podjechałem z ciekawości zobaczyć tą z Gliwic żeby mieć porównanie z innymi . Dodam tylko, że nie mam na celu tutaj zniechęcać przyszłego kupca ale po to jest forum żeby pisać o oglądanych maszynach i dzielić się z innymi spostrzeżeniami.
To tak :
Opona tył pomału do wymiany
Cbr położona lekko na lewą stronę ale crashpad przyjął na siebie (troszkę porysowany crashpad i dekiel na dole ) ogólnie oki.
Lusterko prawe luźne na tym górnym przegubie ( przy prędkości pewnie się składa ) może to by szło jakoś skręcić.
Prawy boczek-owiewka skręcona na nie oryginalnej śrubce takiej zwykłej na śrubokręt , na dole wogóle brak śrubki ( ale idzie pewnie dokupić )
Teraz czacha- widać że ktoś (sprzedający mówi że to kolega- poprzedni właściciel lubił gumować, czacha popękana po 2 stronach jak na zdjęciach, poklejona (pospawana) nie malowana, urwane 1 mocowanie z licznika do uchwytu to z przodu (pewnie też przez gumowanie)
Przód czachy też jakiś dziwny podobno było zderzenie z gołębiem, nad napisem honda tak jakby lekko farba chciała odprysnąć ( ogólnie ja bym czachę wymienił)
Lampa z przodu jakaś też dziwna ma takie pęknięcia poziome na środku i prawej górnej stronie, raczej nie do spolerowania bo wygląda jakby te pęknięcia były w środku szkła.
Błotnik przód jak na zdjęciach pęknięty raczej też do wymiany.
Teraz silnik
Zapalił ładnie bez problemu
ale lekko słychać kosz sprzęgłowy - taka uroda 954
Po rozgrzaniu ok 60C słychać delikatne stuki - może to być napinacz rozrządu ale może to być 20 innych powodów
Na wciśniętym sprzęgle mniej słychać kosz ale dalej stukanie jest.
Chyba dopiero wymiana przynosi 100% pewność. Można by się pokusić i sprawdzić skąd dochodzą stuki za pomocą cienkiego wężyka -przykładając sobie do ucha i w badane miejsce - kiedyś pokazał mi to znajomy mechanik i takim sposobem znalazłem stuki w aucie ( okazał się alternator

)
dobrze by też było sprawdzić zawory.
Nie wiem jak 954 są odporne na gumowanie jak smarowanie wtedy itd.
Takie moje spostrzeżenia na oglądanie wieczorem, nie jestem ani mechanikiem ani znawcą motocykli ale jak na razie miałem same udane sprzęty i trzeba takiego szukać.
Zapytam jeszcze znajomego mechanika co mi robił moje sc33 ale pewnie powie mi to samo co Roksc33

nie brać 954
Właściciel nic nie ukrywa, wszystko mówi o sprzęcie, nie koloryzuje, ma kwity z serwisowania moto itd. Gość z serwisu proponował naciągnąć sprężynę z napinacza i ma byc oki. Może cbr-ka potrzebuje trochę kasy na doprowadzane jej do ideału.
Przerażają mnie takie usterki :
viewtopic.php?f=29&t=13518Wtedy mi przechodzi już 954 ale w sumie może być w każdym moto.
Jak się trafi sc33 w dobrej cenie po szlifie ale zdrowe silnikowo od 98r biorę i robię psa do jazdy w koło komina

przynajmniej żona by się mniej martwiła o mnie bo jak się patrzy na ludzi co robią, jak jeżdżą po drodze samochodami i mają w du..pie motocyklistów to się odechciewa wszystkiego.