Dzisiaj jest 01 maja 2024, 05:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Benzyna, jaką lejecie do swoich 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 63
Rejestracja: 30 grudnia 2011, 19:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 24 maja 2012, 17:26

...;/ co sie stało?

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 24 maja 2012, 17:42

od dziś powstanie mit że niskooktanowa benzyna jest niebezpieczna i wszyscy będą lali paliwo lotnicze... a i tak zostaną wydymani przez 600tke z dobrym driverem. I nie pomoże im wspólna integracja między kierowcą a motocyklem (przyrównanie do wspólnego wypicia browara).

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 24 maja 2012, 18:16

odnośnie tematu ja osobiście bałbym się lać do nowszych sprzętów 92 ale 95 to raczej spoko.

co do wczorajszej naszej jazdy to masakra, kumpel jechał za mną i mial nowiutkie gumy i najprawdopodobniej uśliznęła się tylna guma i wyleciał w barierki a te zadziałały jak gilotyna rozrywając i prawie odcinając mu nogę w okolicy biodra, od wczoraj nie mogę się pozbierać ciągle mam przed oczami wnętrzności nogi krew tragedia, ja najprawdopodobniej koncze z jazdą po ulicach bo w ciągu miesiąca 2 moich dobrych kumpli wylądowało na ojomie jakieś fatum dramat :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 24 maja 2012, 19:26

Sorki, że to piszę, bo stracić nogę to wielki dramat choć i tak mniejszy niż stracić życie, ale gdybyście mieli choć troszkę wyobraźni to wiedzielibyście, że jazda szybka w łukach, które mają barierki może się tak skończyc. Przecież już wielu w ten sposób zginęło. Dlaczego nie uczycie się na błędach innych? Lubię naprawdę szybko polatać, ale widząc barierki odpuszczam, bo mam dzieci i kochaną żonę. Naoglądałem się wypadków śmiertelnych w necie właśnie na barierkach. Na forum naszym równiez czytałem o tym i dlatego na winklach z barierkami nie jeżdżę na maxa.

Wielkie współczucia dla kolegi. Życie ma już przerąbane bez nogi... dobrze, że przeżył.

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 24 maja 2012, 21:31

Rani, zabija to co naprawdę kochamy, jednak nie da się temu oprzeć...

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 24 maja 2012, 21:43

Przykra sprawa, widziałem dwie osoby, które pomimo straty obydwu nóg, niekoniecznie podczas wypadku na motocyklu, dalej jezdzą na dwóch kółkach. Przerobili sobie odpowiednio motocykle. Jak widać jak coś sie kocha, to można wszystko przezwyciężyć, nawet pewną, własną niesprawność.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 24 maja 2012, 22:18

chanbord pisze:ale gdybyście mieli choć troszkę wyobraźni to wiedzielibyście, że jazda szybka w łukach, które mają barierki może się tak skończyc. Przecież już wielu w ten sposób zginęło. Dlaczego nie uczycie się na błędach innych?


nie no masz racje ja się z tym zgadzam ale tak generalnie podchodząc do sprawy to w żadnym odcinku publicznej drogi nie powinniśmy przekraczać 90km/h bo jak nie piach to barierki to ktoś wyprzedza z naprzeciwka na trzeciego to pijany kierowca ktory nagle zjedzie na nasz pas i nas zabije. !!! mnóstwo czynników jest na publicznych drogach

ja też się naogladałem wiele wypadków na necie i mniej groźnych na żywo, ale niestety jakoś tak jest wsiadając na motocykl przeskakuje zapadka (wyłącz ostrożne jechanie) i jak jest piękna pogoda asfalt nagrzany do tego droga którą jeździsz motocyklem od 4 lat fajne zakrety jedziesz z każdym rokiem szybciej niżej aż w końcu ktoś musi się wyje... pech chciał że te barierki, okropny widok wszędzie krew kawałki ciała coś strasznego szybko się nie pozbieram po tym, tym bardziej że na dniach rodzi mi się synek

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości