Dzisiaj jest 01 maja 2024, 08:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulacja przepustnic w 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 marca 2011, 20:56
Lokalizacja: berlin
Motocykl: sc50 954
Rok produkcji: 2003

regulacja przepustnic w 954

Post » 01 czerwca 2012, 21:32

Witam wszystkich , potrzebuje pomocy fachowej gdyz chcem wyregulowac przpustnice w mojej hani sc50 , kupilem juz wacuometry slupkowe carbtune i chcem to zrobic sam , wymienilem filtr na K&N i zamontowalem krotki wydech przelot Two Brotchers dedykowany do r6-2010 ale podszedl do mojej hani i teraz nierowno zaczela pracowac i strasznie zaczelo benzyna smierdziec jak by dostawala za duzo dawke paliwa - mysle ze regulacja rozwiaze problem , prosze o porade jak wyregulowac te przepustnice krok po kroku dokladnie bo na forum niema o tym slowa , z gory dziekuje za pomoc

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 01 czerwca 2012, 22:59

Jedynie co możesz zrobić z nimi to zsynchronizować. Jednakże to nie rozwiąże Twojego problemu, bo ta czynność nie ma większego wpływu na spalanie.

Jak widzisz, wydech jest do yamahy r6, to po pierwsze. Po drugie nie dość, że jest dedykowany do yamahy a nie Twojego modelu motocykla, to jeszcze do 600stki. Także nie wiem czy to był dobry wybór.

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 marca 2011, 20:56
Lokalizacja: berlin
Motocykl: sc50 954
Rok produkcji: 2003

Post » 01 czerwca 2012, 23:06

I wlasnie na taka podpowiedz czekalem , chodzi mi o pomoc w regulacji czy synchronizacji jak zwal tak zwal wiadomo o co chodzi , a nie analizowanie moich przerobek , wydech jest przelot i podejzewam ze tej samej firmy do sc59 ma taka sama wielkosc wiec jak takie kruciaki wstawiaja do 1000rr to jakie to ma znaczenie 600 a 900 .

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 02 czerwca 2012, 00:31

Wyraziłem tylko swoje zdanie. Twój motocykl, możesz nawet założyć od cb 500.

Dwie minuty szukania, masz nawet ze zdjęciami:
http://www.bikersoracle.com/cbr600/forum/showthread.php?t=17312

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 marca 2011, 20:56
Lokalizacja: berlin
Motocykl: sc50 954
Rok produkcji: 2003

Post » 02 czerwca 2012, 08:04

Dziekuje Ci bardzo za pomoc :jupi: Ja tyle dni szukalem na necie i nic , bardzo mi pomogles Pozdrawiam :clap:

[ Dodano: Sob Cze 02, 2012 1:27 pm ]
Juz jestem po zabiegu i o niebo lepiej 2 i 4 mial spory odchyl i do tego wyregulowalem exap i jest super , problem tylko mialem ze zdieciem airboxa te srubki sa tak dokrecone ze niema opcji ich ruszyc te na krzyzak tylko lepki sie opitolily i musialem zrobic synchro z ta pucha i jakos poszlo , oplacalo sie kupic te wakuometry Carbtune sa bardzo dokladne i proste w uzyciu - polecam.


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości