Dzisiaj jest 01 maja 2024, 13:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Filtr powietrza - JAKI?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 28
Rejestracja: 16 lipca 2008, 22:10
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Filtr powietrza - JAKI?

Post » 20 października 2008, 11:40

Witam wszystkich FIREBLADEmanów.
Szukam opinii na temat filtrów powietrza - oryginał czy sportowy. A jeśli sportowy to jaki? Zastanawiam się nad K&N w oryginalnym kształcie, ale kumple przekonują mnie do filtrów stożkowych. Jakie są Wasze odczucia?

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2008, 11:54

poszukaj sobie w istniejacych juz temetach.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2008, 14:47

Witam,żadne stożki..Jak sport to tylko K&N jeśli nie masz wydechu sport itp gadzetów i smigasz normalnie to sobie daruj szkoda $ i kup oryg...Pozdrawiam..;)

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 20 października 2008, 20:32

zle mi sie czyta posty przez te cycki od Piotrek (ja sie juz chyba starzeje)

no tak bez sesu jest uwolnic dolot przy zablokowanym wylocie

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2008, 21:15

do wyboru masz

oryginal
oem hiflo
kn
pipercross

ja bym obstawal przy pipercrosie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 42
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:49
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 21 października 2008, 19:03

Ja mam BMC i jest milo

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 21 października 2008, 19:17

pipercross ponoc lepszy od KN :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 21 października 2008, 22:43

KN to marka, cos jak np. coca-cola gdzie wydaje sie miliony $ na reklame i propagowanie marki, np. sprzedajac KN dostaje profity, rozne sa sposoby nagradzania czasem zwykle ulotki a czasem mozesz sobie po roku wybrac z katalogu nagrod laptopa np. , bo juz tyle tych KN'w CENZURA, podobnie jest z castrolem - firma daje mase roznych fajnych gadzetow, prezenty w postaci gratisowych dlugopisow, koszulek, bluz, zapalniczek czy innego syfu, ja np. do akumulatorow varty dostalem fajne szmatki do wycierania wizjerow w szybkach moto i takie bajeranckie nakladki na rolgaz dziala to jak tempomat w samochodzie, do akumulatorow boscha takich dodatkow nie ma a i jedne i drugie akumulatory produkowane sa w chinach w tej samej fabryce, roznia sie jedynie naklejka czy tez nadrukiem na obudowie, teraz to nawet obudowy sa z tego samego tworzywa, zreszta nawet nie wiecie jak wiele jest takich produktow gdzie postawisz jeden obok drugiego i niczym sie nieroznia oprocz ceny i naklejki czy tez nadruku

pipercross to naprawde dobry wybor, podstawowe roznice widac juz golym okiem miedzy piperem a KN'em, pwoierzchnia pracujaca ( oddychajaca ) jest wieksza w piperze, pozniej dochodzi grubosc gabki i jej jakosc, fakt faktem KN wyglada na trwalszy bo niby taki z siateczka metalowa i waży tez sporo wiecej ( informacja szczegolnie przydatna dla tcyh latajacych po torze ) pipercross jest sporo lzejszy, pomyslicie co to za roznica 10 dkg?! w sumie niewielka ale jak kupuje sie wydechy tytanowo carbonowe (za 2 tys pln )ktore waza 0.5 kg zamiast dwoch, zdejmuje lusterka, lampy, kierunki, zbiorniczki wyrownawcze, podnozki pasazera, zaklada sie sportowe sety podnozkow lzejsze od fabrycznych o 10 g to suma sumarum na motocykl mozna sporo odchudzic a co za tym idzie czasy na torze wykrecac tez lepsze, stosunek mocy do kg. jest optymalny a moto po prostu lepiej CENZURA ;)

no i co do pipera to jest zrobiony sztucznie, a KN jest z bawelny organicznej, kilka myc i traci swoje wlasciwosci czyszczace, piper jest trwalszy na dodatek przez swoja grubsc i zawilosc gabki mniej syfu przedostaje sie w uklad zasilania, dodatkowo mozemy regulowac jego przepustowosc, w niewielkim stopniu ale jednak mozna, bo nasaczajac gabke bardziej olejem, przydusimy jego przepustowosc ale powietrze bedzie czystsze, no a w takim KN nie ma co nasiaknac bo jest cienki jak papier z zeszytu, dasz za duzo oleju to ci po prostu splynie

ale to trzeba po prostu wziasc w reke oba te filtry i sobie porownac bo takie gadanie to i tak nikogo nie przekona bo KN to KN, wszyscy maja KN'a no i daje extra wypasione naklejki co se mozna nakleic na moto - pipercross tez daje ale czy ktos bedzie wiedzial co to pipercross?! wiec chyba nie zablysniesz pod kolumna zygmunta ;) ... pipercrossem
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 22 października 2008, 11:41

podzielam zdanie fabiqa Pipecross jest lepiej wykonany i ma dużo wiekszy przeplyw powietrza. Sprawdzilem osobiscie

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2008, 12:23

Nie wiele wiem o pipercross'ie ale o k&n słyszałem podobne opinie do tych co przedstawił tutaj fabiq. W swoim moto mam BMC kupiłem go z takim filtrem, a mechanik u którego robiłem swrvis na wiosne mówił że to lepszy wybór niż k&n.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2008, 12:57

jaka cena tego pipercross 'y ?? i gdzie mozna go zdobyc

 
Posty: 28
Rejestracja: 16 lipca 2008, 22:10
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2008, 20:27

Kolega fabik zrobił jednak swoim długim tekstem niezłą reklamę filtrom pipercross. Mnie przekonał - a co mi tam spróbuję. Dzięki za opinię.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości