KN to marka, cos jak np. coca-cola gdzie wydaje sie miliony $ na reklame i propagowanie marki, np. sprzedajac KN dostaje profity, rozne sa sposoby nagradzania czasem zwykle ulotki a czasem mozesz sobie po roku wybrac z katalogu nagrod laptopa np. , bo juz tyle tych KN'w CENZURA, podobnie jest z castrolem - firma daje mase roznych fajnych gadzetow, prezenty w postaci gratisowych dlugopisow, koszulek, bluz, zapalniczek czy innego syfu, ja np. do akumulatorow varty dostalem fajne szmatki do wycierania wizjerow w szybkach moto i takie bajeranckie nakladki na rolgaz dziala to jak tempomat w samochodzie, do akumulatorow boscha takich dodatkow nie ma a i jedne i drugie akumulatory produkowane sa w chinach w tej samej fabryce, roznia sie jedynie naklejka czy tez nadrukiem na obudowie, teraz to nawet obudowy sa z tego samego tworzywa, zreszta nawet nie wiecie jak wiele jest takich produktow gdzie postawisz jeden obok drugiego i niczym sie nieroznia oprocz ceny i naklejki czy tez nadruku
pipercross to naprawde dobry wybor, podstawowe roznice widac juz golym okiem miedzy piperem a KN'em, pwoierzchnia pracujaca ( oddychajaca ) jest wieksza w piperze, pozniej dochodzi grubosc gabki i jej jakosc, fakt faktem KN wyglada na trwalszy bo niby taki z siateczka metalowa i waży tez sporo wiecej ( informacja szczegolnie przydatna dla tcyh latajacych po torze ) pipercross jest sporo lzejszy, pomyslicie co to za roznica 10 dkg?! w sumie niewielka ale jak kupuje sie wydechy tytanowo carbonowe (za 2 tys pln )ktore waza 0.5 kg zamiast dwoch, zdejmuje lusterka, lampy, kierunki, zbiorniczki wyrownawcze, podnozki pasazera, zaklada sie sportowe sety podnozkow lzejsze od fabrycznych o 10 g to suma sumarum na motocykl mozna sporo odchudzic a co za tym idzie czasy na torze wykrecac tez lepsze, stosunek mocy do kg. jest optymalny a moto po prostu lepiej CENZURA
no i co do pipera to jest zrobiony sztucznie, a KN jest z bawelny organicznej, kilka myc i traci swoje wlasciwosci czyszczace, piper jest trwalszy na dodatek przez swoja grubsc i zawilosc gabki mniej syfu przedostaje sie w uklad zasilania, dodatkowo mozemy regulowac jego przepustowosc, w niewielkim stopniu ale jednak mozna, bo nasaczajac gabke bardziej olejem, przydusimy jego przepustowosc ale powietrze bedzie czystsze, no a w takim KN nie ma co nasiaknac bo jest cienki jak papier z zeszytu, dasz za duzo oleju to ci po prostu splynie
ale to trzeba po prostu wziasc w reke oba te filtry i sobie porownac bo takie gadanie to i tak nikogo nie przekona bo KN to KN, wszyscy maja KN'a no i daje extra wypasione naklejki co se mozna nakleic na moto - pipercross tez daje ale czy ktos bedzie wiedzial co to pipercross?! wiec chyba nie zablysniesz pod kolumna zygmunta
... pipercrossem