Strona 1 z 1
Pytanie dla zaawansowanych.

:
10 stycznia 2013, 18:49
autor: skoab
Jestem po wymianie silnika w 954.
I rozwalila tak banalna rzecz.
Rurka (odplyw ) z baku sa dwie. Jedna grubsza i ciensza z trojnikiem!
Ta cieniutka rurka jednym koncem wchodzi do baku drugim odplyw na ziemie a 3 koniec gdzie wchodzi?!
W serwisowce nie potrafie tego znalesc;/
Bylem w serwisie nawet ale nie ASO. I tez nie wiedza.
W sezonie stawiam browara jak ktos udzieli mi odpowiedzi.

:
10 stycznia 2013, 19:01
autor: arek
A nie jest to poprostu odpowietrzenie???

:
10 stycznia 2013, 19:03
autor: skoab
hm.. ale po co mialy by byc dwa? Bo jeden i tak wisi w ziemie... ?

:
10 stycznia 2013, 19:16
autor: wiertło
skoab pisze:Ta cieniutka rurka jednym koncem wchodzi do baku drugim odplyw na ziemie a 3 koniec gdzie wchodzi?!
też jest wolne i nigdzie nie wchodzi. W 929 z trójnika jeden szedł na glebe a drugi koniec był zawinięty o mocowanie do serwisówki z lewej strony tu przy kolanie zaraz

:
10 stycznia 2013, 19:41
autor: skoab
Ciekawe czy w 954 jest tak samo, moze ktos sie jeszcze wypowie

:
10 stycznia 2013, 20:52
autor: wiertło
skoab, jest tak samo

:
10 stycznia 2013, 20:57
autor: maciekx
dokładnie jak Wiertlo pisze w 929 i pewnie 954 jest tak samo jedna rurka cienka zawija sie i sobie wisi koło ramy z boku do niczego nie jest podłaczona też jak montowałem bak po serwisie to miałem rozkminkę gdzie to szło ale poszukałem sobie w serwisówce obadałem co i wlasnie jest luźna zawinieta pod bakiem w stronę ramy

:
10 stycznia 2013, 21:03
autor: TomRR
Tak jest że obydwa wężyki zwisaja swobodnie w dół, najprawdopodobniej jeden bedzie odpowietrznik a drugi tzw skraplacz.

:
09 kwietnia 2013, 15:12
autor: gutek26
wężyki 954 z którymi może być problem gdzie szły:
- z filtra powietrza prawa strona do listwy wtryskowej
----------------------------------------------------------------------------------------------------
- 1 wężyk rozdwajany na 2 - orginalnie wężyk jest zawinięty przez mocowanie prawej owiewki jest tam takie oczko i sam koniec odprowadza paliwo na zewnatrz , jeden koniec idzie do wystajacego kawałka rurki - pełni funkcję odprowadzania skroplin paliwa oraz podtrzymania tego wężyka gdyż mocowanie jest ciasne , a drugi nieco cieńszy do otworu wnętrzowego pod bakiem - praktycznie w oklicy tego samego miejsca co 1 wężyk. Obydwa są ważne ze względu na odpływ paliwa na zewnatrz, a nie na rozgrzany silnik - jest to jeden wspólny przewód gumowy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------