Dzisiaj jest 01 maja 2024, 06:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pompa paliwa, kod FI .

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 24 stycznia 2013, 20:54
Lokalizacja: Wołczyn
Motocykl:

Pompa paliwa, kod FI .

Post » 24 stycznia 2013, 21:04

Witam. Otóż od zdania wymarzonego prawka kat A jest a w zasadzie będzie to mój drugi sezon. Pierwszy prześmigałem sobie f3 z 1995 a kilka dni temu zakupilem swoje największe marzenie jakim jest 954. Otóz mam kilka pytań, odnośnie waszych egzaplarzy , żebym mógł je porównać ze swoim.

Ad1. Jak długo powinno być słychać pompe paliwa po włączeniu zapłonu. U mnie jest to jakoś podejrzanie długo.

Ad2. Na wyświetlaczu wyświetliła mi się kontrolka Fi. Z serwisówki wyczytałem , że jest to błąd wtrysków. Motocykl Pali na strzała i chodzi równo i bez żadnych zarzutów. Czy mogę podejrzewać , że jest to prawdziwa awaria wtrysków czy tylko błąd , który może być spowodowany jakimś luźnym kabelkiem ??

z góry dziękuję za odpowiedzi ! : )
!!: )

Awatar użytkownika
 
Posty: 25
Rejestracja: 11 maja 2012, 01:09
Lokalizacja: Wzdów
Motocykl:

Post » 25 stycznia 2013, 10:14

zdejmij bak, posprawdzaj wszystkie kostki .... byc może moto stało w nieogrzewanym garażu, lub gdzieś w wilgotnym miejscu , zabezpiecz kostki preparatem do styków ... nastepnie skasuj błąd, w serwisówce masz opisane co i jak .... jezeli błąd nie pojawi sie ponownie, to naprawiłeś usterkę ... :) jeżeli wyskoczy ponownie, trzeba dalej diagnozować ... ;)

 
Posty: 10
Rejestracja: 28 września 2012, 16:54
Lokalizacja: Kalisz
Motocykl:

Post » 25 stycznia 2013, 15:51

a masz układ wydechowy seryjny ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Re: Pompa paliwa, kod FI .

Post » 25 stycznia 2013, 16:03

frafel1 pisze:Witam. Otóż od zdania wymarzonego prawka kat A jest a w zasadzie będzie to mój drugi sezon. Pierwszy prześmigałem sobie f3 z 1995 a kilka dni temu zakupilem swoje największe marzenie jakim jest 954. Otóz mam kilka pytań, odnośnie waszych egzaplarzy , żebym mógł je porównać ze swoim.

Ad1. Jak długo powinno być słychać pompe paliwa po włączeniu zapłonu. U mnie jest to jakoś podejrzanie długo.

Ad2. Na wyświetlaczu wyświetliła mi się kontrolka Fi. Z serwisówki wyczytałem , że jest to błąd wtrysków. Motocykl Pali na strzała i chodzi równo i bez żadnych zarzutów. Czy mogę podejrzewać , że jest to prawdziwa awaria wtrysków czy tylko błąd , który może być spowodowany jakimś luźnym kabelkiem ??

z góry dziękuję za odpowiedzi ! : )


Sprawdź kostki, wydech, czy masz sonde lambda.
BTW. To powodzenia na 954, skoro to Twój drugi sezon.... ale wiem wiem, masz rozum i nie bedziesz odkręcał, a F3 to przeciez stare i słabe padło ;)

 
Posty: 10
Rejestracja: 24 stycznia 2013, 20:54
Lokalizacja: Wołczyn
Motocykl:

Re: Pompa paliwa, kod FI .

Post » 25 stycznia 2013, 23:59

stashekcn pisze:
frafel1 pisze:Witam. Otóż od zdania wymarzonego prawka kat A jest a w zasadzie będzie to mój drugi sezon. Pierwszy prześmigałem sobie f3 z 1995 a kilka dni temu zakupilem swoje największe marzenie jakim jest 954. Otóz mam kilka pytań, odnośnie waszych egzaplarzy , żebym mógł je porównać ze swoim.

Ad1. Jak długo powinno być słychać pompe paliwa po włączeniu zapłonu. U mnie jest to jakoś podejrzanie długo.

Ad2. Na wyświetlaczu wyświetliła mi się kontrolka Fi. Z serwisówki wyczytałem , że jest to błąd wtrysków. Motocykl Pali na strzała i chodzi równo i bez żadnych zarzutów. Czy mogę podejrzewać , że jest to prawdziwa awaria wtrysków czy tylko błąd , który może być spowodowany jakimś luźnym kabelkiem ??

z góry dziękuję za odpowiedzi ! : )


Sprawdź kostki, wydech, czy masz sonde lambda.
BTW. To powodzenia na 954, skoro to Twój drugi sezon.... ale wiem wiem, masz rozum i nie bedziesz odkręcał, a F3 to przeciez stare i słabe padło ;)



Mam wydech akrapovica. Co do "kostek" , to mam pod siedzeniem , zaraz przy aku jakiś niepodpięty styk. Nie wiem czy to ma być tak czy nie... A co do tego czy ogarne fajera czy nie ogarne , to jak narazie jest tylko moja wyłacznie sprawa : ) spełnilem marzenie , ciesze się jak dziecko ale wiem , że i tak zawsze znajdą się malkontenci , którzy i tak wszystko lepiej wiedzą. Sam smigasz sc57 i nie mów mi , że nie odkrecasz. A to czy mialeś za sobą 2 sezony czy 15 swiadczy conajwyżej o doswiadczeniu. Jak będziesz miał pecha to i tak zawisniesz na drzewie i tak.... ;) pozdrawiam
!!: )

 
Posty: 88
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 23:24
Lokalizacja: Żuromin
Pochwały: 1
Motocykl: była HONDA 929RR jest REPSOL SC57C
Rok produkcji: 2007

Post » 26 stycznia 2013, 10:31

Ta niedopięta kostka to kostka diagnostyczna zwierasz kabelkiem 2 do kupu i czytasz jakie błędy wyświetla w serwisówce masz opisane co z tymi błędami zrobić najpierw je odczytaj http://fireblade.pl/down_serwisowki.php


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości