Strona 1 z 2
opony michelin pilot road 3 czy pirelli angel st

:
14 lutego 2013, 23:50
autor: dawcaa13
Witam wszystkich mam taki problem z doborem opon i chcialbym zeby ktos sie wypowiedzial jak moze i kto na nich jezdzil a konkretnie mam do wyboru Michelin Pilot Road 3 albo Pirelli Angel ST i oba komplety sa z 2012 roku bo zalezy mi na swiezej oponie nie lezakowanej i koszt praktycznie ten sam 1100 zl , prosil bym o szczere opinie uzytkownikow tych oponek , z gory dziekuje i Pozdrawiam wszystkich


:
15 lutego 2013, 08:31
autor: stashekcn
Miałem kiedyś Angele ST w CBR 600. Fajna opona, troszke trzeba było pojeździć żeby sie nagrzała, ale trzymała potem juz bardzo dobrze. Długa żywotność, podczas deszczu bardzo daje rade. Jezdziłem na michelinkach road kolegi i wydaje mi sie ze pirelli lepszy feedback miały. Ale widze ze masz cbr 954, a do takiego moto to by juz wypadało dać michelin 2ct, pirelli diablo albo dunlopy qualifier II lub d111. Zależy jak jeździsz, ja mam qualifier II juz w 3-cim motocyklu, ktore tez mnie wyszły 1100zł. Zdarłem juz 4 zestawy i jestem bardzo zadowolony.

:
15 lutego 2013, 18:04
autor: juniorr80
Polecam Pilot Power niekoniecznie muszą być 2ct. Gumę nawet w deszczu robią kiedy chcesz

)))

:
16 lutego 2013, 01:16
autor: Kubcyś
dawcaa13, jeżeli lubisz ostrzej polatać po winklach, to w tej kasie osobiście wolałbym Bridgestone S20 lub nowość na rynku, czyli Michały Pilot Power 3. Ostatnio kumpel dzwonił do jakiegoś handlarza z allegro i cena za komplet (120/70 i 190/55) S20 lub PP3 była identyczna, czyli 1050zł.
Natomiast jak zależy Ci na dużym przebiegu to pomyśl nad Aniołami.

:
16 lutego 2013, 11:47
autor: dawcaa13
Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i decyzja padla na Michelin Pilot Power 3 - sa w dobrej cenie no i rocznik aktualny 2013 , dzieki Kubcyś i Pozdrawiam Wszystkich

:
16 lutego 2013, 15:07
autor: heko55
Kubcyś pisze:jeżeli lubisz ostrzej polatać po winklach, to w tej kasie osobiście wolałbym Bridgestone S20 lub nowość na rynku, czyli Michały Pilot Power 3.
do ostrego latanie pp 2ct sie nie nadają a co dopiero pp3 z tego co wiem one maja twardsze boki od ct2 chyba że się mylę ?

:
16 lutego 2013, 19:41
autor: Kubcyś
heko55, PP3 ponoć są oponami z przeznaczeniem na drogę i na tor. W przypadku tylnej opony jest zastosowana technologia 2CT+ która niby ma poprawiać stabilność moto w mocnych złożeniach. Jak będzie w praktyce? Nie wiadomo ale myślę, że powinna być niezła.

:
16 lutego 2013, 20:29
autor: heko55
wierz że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego , ta opona jest twardsza ,przebieg ma się zwiększyć o 20% i ma lepiej trzymać w winklach ,ciekawe


:
14 marca 2013, 12:02
autor: kawecki
Ja również zamówiłem dziś PP3 zobaczymy - wygląda obiecująco, tak 2CT zawojowało rynkiem, tak myślę, że jej zastępca PP3 zwojuje to jeszcze bardziej:D

:
14 marca 2013, 18:04
autor: zondar
Ja nie chce widziec innych opon niz Metzeler RaceTec interact od k0 w gore lub d211

:
26 marca 2013, 12:50
autor: kawecki
Przyjechały:) piękne nówki sztuki tylko ten tył 190/50 a moto wygląda lepiej gdyż tak na sucho nie na feldze wąskie się wydaje


:
26 marca 2013, 17:55
autor: blazej33
Michelin Pilot Road 3 to opona szosowa i ma zapewnić duże przebiegi z optymalną przyczepnością głownie na prostych. Te Pirelli Angel ST po założeniu do R1 to dramat....nie dają rady z przyczepnością zupełnie.