Dzisiaj jest 12 maja 2024, 09:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 01 lutego 2013, 19:13
Lokalizacja: Zielona G
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 25 lutego 2013, 21:43

...niema boga jest motór...

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 17 września 2011, 19:04
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: R6->954->954
Rok produkcji: 2004

Post » 26 lutego 2013, 10:42

f355 pisze:witam, moja ma 65 tyś przebiegu i tylko regulacja i olej, z awarii tylko regulator napięcia padł. kupiłem jak miała 15 tyś (czego nie jestem pewien)




wyslal bys filmik swojej ;) powiem Ci ze bylem przekonany ze te motocykle nie zrobia takich przebiegów.
powiedz jeszcze ze jezdzisz jak dzikus na gumie czy np ostre palowanie to padne ;) lub zapytam kto Ci serwisuje to moto


jest taki filnik na you tube co porownuja nowa.1000rr z sc28.ktory ma nalotu 80pare tys mil ;)
LwG!

 
Posty: 41
Rejestracja: 26 kwietnia 2008, 22:03
Lokalizacja: Głogów
Motocykl: Fireblade 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 26 lutego 2013, 11:28

prawie 70tyś przebiegu, ja zrobilem dobre 40tyś bez żadnej awarii. Poza częściami eksploatacyjnymi totalnie bez niespodzianek. Motocykl sprawuje się bez zarzutu i mam nadzieję że dalej tak będzie ;)
Blady 954 HA HA

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 26 lutego 2013, 11:47

ja myśle ze dobrze serwisowane moto bez problemu powinno zrobić 100 tys. a ploty ze 50tys na 954 to dużo wynikaja z tego ze ludzie kupują nówki sztuki z przekręconymi licznkami:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 26 lutego 2013, 17:44

albo moto jeżdzone więcej w pionie jak w poziomie to wtedy pewnie za długo nie pożyje. lub używane jak motocykl do stuntu wiecznie przegrzany to napewno taki piec nie zrobi 100tys km ale serwisowany używane na drodze to myślę że nie powinno być problemu ze zrobieniem 100wki lub więcej

 
Posty: 50
Rejestracja: 30 czerwca 2008, 07:44
Lokalizacja: Warka
Motocykl: Blade SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 26 lutego 2013, 22:38

chwilowo to nie mam nawet jak zdjęć zrobić bo jest rozebrana dość mocno, co do jazdy to różnie, gumy jak najbardziej, czasem dostanie w CENZURA ale i długie trasy zaliczane są, poprzedni sezon wyszedł 15 tyś km więc nie było źle. teraz czekam mnie duży serwis ale myślę że przy tym przebiegu to normalka że się kończy sprzęgło, kontrola zaworów, rozrząd napinacz do kontroli. zobaczymy co będzie. choć widzę że przy odcięciu zakopci na czarno. ale też mam na to CENZURA, ubytki w oleju to jak się jedzie tak bierze. może uda się wszystko poskładać na Częstochowę to można się styknąć i pogadać ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 17 września 2011, 19:04
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: R6->954->954
Rok produkcji: 2004

Post » 27 lutego 2013, 11:23

Kopcenie na czarno z tego co sie orientuje nie wynika z zuzycia pierscieni tylko z niespalanej mieszanki paliwowej. Ale moge sie mylic. Wazne ze nie dzwoni :) A kopcic troche musi.

No dokladnie 1000rr z 2007r na allegro maja ok 30 tys przebiegu a te z 2004 juz okolo 15 tu hehe

tak samo jest z 954 i autami no ale mysle ze glownie tu chodzi o dbanie oleje no i nie przesadna jazda bo to tylko maszyna.

Fajny pomysł spotkac sie w tej czestochowie. Tylko by pogoda dopisala!


Postaram sie dzis lub jutro nagrac wkoncu ten filmik :)

[ Dodano: Sro Lut 27, 2013 10:27 am ]
maciekx pisze:u mnie tez jest takie cykanie myslałem kiedyś ze to zawory, ale zrobiłem zawory były jak przeważnie nie za duże luzy ale kilka było z za małymi luzami więc to nie to i po regulacji raczej jest tak samo ale nie biorę do glowy bo silniczek pracuje idealnie po prostu większość tak ma takie delikatne cykanie,

zobacz tu moj filmik pomimo że bez tłumika to na zimnym silniku słychać takie cykanie pukanie delikatne, jak już się rozgrzeje nie ma tego.

http://www.youtube.com/watch?v=eBPGb3HHXkU




Ej u Ciebie wlasnie tak samo cyka jak u mnie! Przy 58 C tak Ci cyka co to bd?
LwG!

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 27 lutego 2013, 11:49

Apropos przebiegu:Ja mam 1000RR SC57-A i mam przebiegu 40 tyś, z tego zwględu że każdy poprzedni własciciel sprzedawał komuś znajomemu i nie było potrzeby kręcenia. Na allegro prawie żadna nie ma 40 tyś... Kumpel ma od nowości k8 1000 suze i ma 50 tyś już ;) Oleju nic nie biorą

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 27 lutego 2013, 15:19

nie wiem co to cyka moooże jeszcze egcv bo w tamtym sezonie sie zbierałem zbierałem i w koncu nie wyregulowałem teraz za niedługo jak zacznie sie sezon to rozbiore wyczyszczę wyreguluje ale mysle ze to tez nie to, po prostu ten typ tak ma i nie bierz do glowy rób serwis na bierząco i bedzie dobrze. napewno to nie zawory bo zawory regulowalem w zeszłą zimę i jest tak samo tzn chyba bo pierdziele bzyk odpala od strzała nic nie wali ani nie cyka jakos tam strasznie glosno wiec nie biore do głowy odpalam grzeje i zapier... :) hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 17 września 2011, 19:04
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: R6->954->954
Rok produkcji: 2004

Post » 28 lutego 2013, 22:53

Normalnie jak bysmybyli na Fejsie dał bym Ci Maciek Lajka za ta wypowiedz;)

Tez tak mysle, skleilem dekiel i cyka niech se cyka ten sezon oblatam oby bez zadnej awarii i wtedy zrobie zawory, exup.:) Oponki nowe zaloze bo kupilem i moze szlifa nie bedzie. Choc w tej nie mam amortyzatora skretu!

film jutro dodam na youtuba tylko nie umiem jeszcze;/

http://imageshack.us/photo/my-images/854/1002690uy.jpg/ tak teraz wyglada. Sam malowalem prawy boczek i naklejki z allegro.

No i silnik byl wymieniany miesiac temu! tez sam wymienialem ale regulacje byly w olku motocykle.

http://imageshack.us/a/img837/7185/20121217182347.jpg próba spawania bloku nieudana.

http://imageshack.us/a/img801/9774/20121217182324.jpg mina z allegro pod owiewkami!

http://imageshack.us/photo/my-images/839/1002349a.jpg/ akcja przekladania silnika i w rogu moja byla 954 (sprzedalem szefowi i na jego warsztacie robilismy w nocy akcje przekladki silnika ;p)

http://imageshack.us/photo/my-images/12/1002327q.jpg/ Mysle ze nam sie udalo, fajnie smiga!
LwG!

 
Posty: 20
Rejestracja: 28 maja 2013, 13:39
Lokalizacja: Czarnków WLKP
Motocykl:

Post » 29 października 2013, 14:42

Witam ile wyciąga CBR 954 na 1,2,3 biegu bo nie mogę znaleźć :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 29 października 2013, 20:23

krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości