Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post » 23 września 2015, 16:38

Witam, nie wiem czy dobry temat wybrałem, ale konkretnego nie znalazłem. Co zazwyczaj robicie w waszych 954 z koszem sprzęgła gdy stuka. Wymieniacie na nowy za około 2 tys :D, regeneracja w jakiejś firmie, czy macie jakieś inne sposoby lub jeździcie z takim stukającym?? :okulary2:

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post » 24 września 2015, 18:19

w moim nie stuka ale jak by stukał to CENZURA jajca

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 00:50
Lokalizacja: Płońsk, mazowieckie
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954RR ''SE''
Rok produkcji: 2002

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post » 24 września 2015, 20:02

Stukanie stukaniu nierówne. Kosz sprzęgłowy zawsze trochę słychać w 954 ;) Ale jak jest głośno i ''jest strach'' to głównie w grę wchodzi nowy ale można go raczej taniej dostać niż 2k...

 
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwietnia 2017, 00:04
Motocykl: Honda Cbr 954 rr
Rok produkcji: 2003

Re:

Post » 11 maja 2017, 02:03

Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Re:

Post » 11 maja 2017, 06:30

MaTT954rr pisze:
Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

Zobacz po ile zębów mają zębatki :D i porównaj z fabryką :P
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Re:

Post » 11 maja 2017, 16:24

wiertło pisze:
MaTT954rr pisze:
Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

Zobacz po ile zębów mają zębatki :D i porównaj z fabryką :P


Jesli jest tu mowa o predkosci wskazywanej na licznku (a nie realnej, np z Navi), to wielkosc zebatek nie ma tu zadnego znaczenia. Zarowno predkosc jak i obroty w 954 brane sa z silnika (impulsator, oraz czujnik predkosci obrotowej walka zdawczego). Nawet jak zdemontujesz zebatki i lancuch, to wskazania i tak bedą takie same. Wielkosc zebatek ma wplyw na wskazywana predkosc na licznku tylko w maszynach ktore maja czujnik predkosci/lub slimak w kole przednim, np pierwsze SC28.

 
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwietnia 2017, 00:04
Motocykl: Honda Cbr 954 rr
Rok produkcji: 2003

Re: Re:

Post » 11 maja 2017, 23:17

wiertło pisze:
MaTT954rr pisze:
Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

Zobacz po ile zębów mają zębatki :D i porównaj z fabryką :P

Spoko jutro dam znac ile zębów, dodam tylko ze 299 lapie tez bez wiekszych problemow ;-)

 
Posty: 51
Rejestracja: 30 listopada 2012, 01:25
Lokalizacja: opatów
Motocykl:

Re: Re:

Post » 14 września 2017, 21:22

Jesli jest tu mowa o predkosci wskazywanej na licznku (a nie realnej, np z Navi), to wielkosc zebatek nie ma tu zadnego znaczenia. Zarowno predkosc jak i obroty w 954 brane sa z silnika (impulsator, oraz czujnik predkosci obrotowej walka zdawczego). Nawet jak zdemontujesz zebatki i lancuch, to wskazania i tak bedą takie same. Wielkosc zebatek ma wplyw na wskazywana predkosc na licznku tylko w maszynach ktore maja czujnik predkosci/lub slimak w kole przednim, np pierwsze SC28.

Co Ty to za glupoty opowiadasz? Jakbys mial licznik od kola to pomimo zmiany zebatek wskazania predkosciomierza beda poprawne. Tam gdzie jest czujnik z zebatki zdawczej zmiana przelozenia powoduje glupoty we wskazaniach predkosciomierza..

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post » 15 września 2017, 23:45

dokładnie jak ipkis pisze

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post » 16 września 2017, 09:12

Eshhh Panowie, takie oczywistosci po 30 latach na motocyklu to ja dobrze wiem... ale prosze czytajcie ze zrozumieniem... Kolega wyzej pisał o predkosciach osiaganych na danym biegu i odpowiadajacym im wskazaniom na liczniku. Łopatologicznie.... jesli wymienicie zebatki np w pierwszych sc28 (ze slimakiem w kole), to wskazania licznika dla 1 biegu przy końcu obrotów beda inne niz seria, natomiast jesli zrobicie to w nowszych modelach to nie bedzie to miało wpływu na wyswietlana na budziku predkosc. Wiadomo ze maszyna, starsza czy też nowa - bedzie miała inne REALNE predkosci na danym biegu dla danych zebatek, ale tu kolega pisał o wskazaniach na LICZNIKU w 954, a tu wskazania, nawet bez łańcucha, beda zawsze takie same dla danego biegu. Wiec nie ma znaczenia jakie ma zebatki w 954, bo na liczniku np przy odcieciu na 2-gim biegu zawsze bedzie około 200, oczywiscie realna predkosc bedzie inna, ale tu kolega pisał o wskazaniach według licznika !.

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 30 września 2010, 16:26
Lokalizacja: Leżajsk
Motocykl: CBR 954 SC50
Rok produkcji: 2002

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post » 16 października 2017, 13:16

Jest jakas uszczelka powiedzy kolektorem a koncowka wydechu? Googluje i dalej nic nie wiem a mam delikatne przedmuchy.

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post » 16 października 2017, 17:14

Jak odkręcisz to zobaczysz, ale jest. Jaka? To zależy jaki masz wydech.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości