Strona 3 z 4

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post: 23 września 2015, 16:38
autor: nihu ya
Witam, nie wiem czy dobry temat wybrałem, ale konkretnego nie znalazłem. Co zazwyczaj robicie w waszych 954 z koszem sprzęgła gdy stuka. Wymieniacie na nowy za około 2 tys :D, regeneracja w jakiejś firmie, czy macie jakieś inne sposoby lub jeździcie z takim stukającym?? :okulary2:

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post: 24 września 2015, 18:19
autor: Patryk_
w moim nie stuka ale jak by stukał to CENZURA jajca

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post: 24 września 2015, 20:02
autor: arturN
Stukanie stukaniu nierówne. Kosz sprzęgłowy zawsze trochę słychać w 954 ;) Ale jak jest głośno i ''jest strach'' to głównie w grę wchodzi nowy ale można go raczej taniej dostać niż 2k...

Re:

Post: 11 maja 2017, 02:03
autor: MaTT954rr
Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

Re: Re:

Post: 11 maja 2017, 06:30
autor: wiertło
MaTT954rr pisze:
Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

Zobacz po ile zębów mają zębatki :D i porównaj z fabryką :P

Re: Re:

Post: 11 maja 2017, 16:24
autor: toper-utl
wiertło pisze:
MaTT954rr pisze:
Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

Zobacz po ile zębów mają zębatki :D i porównaj z fabryką :P


Jesli jest tu mowa o predkosci wskazywanej na licznku (a nie realnej, np z Navi), to wielkosc zebatek nie ma tu zadnego znaczenia. Zarowno predkosc jak i obroty w 954 brane sa z silnika (impulsator, oraz czujnik predkosci obrotowej walka zdawczego). Nawet jak zdemontujesz zebatki i lancuch, to wskazania i tak bedą takie same. Wielkosc zebatek ma wplyw na wskazywana predkosc na licznku tylko w maszynach ktore maja czujnik predkosci/lub slimak w kole przednim, np pierwsze SC28.

Re: Re:

Post: 11 maja 2017, 23:17
autor: MaTT954rr
wiertło pisze:
MaTT954rr pisze:
Czarny pisze:krystian 1000rr, pytanie sypnąłeś za 100pkt :mrgreen: 1-123km/h ,2-172km/h,3-208km/h < książkowe :) / ja u siebie widziałem na blacie 234km/h na < 3 :P jak powiedział kiedy zmienić bieg. (15/43)

Ostatnio z ciekawosci sprawdziłem 1 i 2 bieg, zaskoczylo mnie bo na 1 145, na 2 194, ile wasze wyciagaja?

Zobacz po ile zębów mają zębatki :D i porównaj z fabryką :P

Spoko jutro dam znac ile zębów, dodam tylko ze 299 lapie tez bez wiekszych problemow ;-)

Re: Re:

Post: 14 września 2017, 21:22
autor: ipkis
Jesli jest tu mowa o predkosci wskazywanej na licznku (a nie realnej, np z Navi), to wielkosc zebatek nie ma tu zadnego znaczenia. Zarowno predkosc jak i obroty w 954 brane sa z silnika (impulsator, oraz czujnik predkosci obrotowej walka zdawczego). Nawet jak zdemontujesz zebatki i lancuch, to wskazania i tak bedą takie same. Wielkosc zebatek ma wplyw na wskazywana predkosc na licznku tylko w maszynach ktore maja czujnik predkosci/lub slimak w kole przednim, np pierwsze SC28.

Co Ty to za glupoty opowiadasz? Jakbys mial licznik od kola to pomimo zmiany zebatek wskazania predkosciomierza beda poprawne. Tam gdzie jest czujnik z zebatki zdawczej zmiana przelozenia powoduje glupoty we wskazaniach predkosciomierza..

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post: 15 września 2017, 23:45
autor: maciekx
dokładnie jak ipkis pisze

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post: 16 września 2017, 09:12
autor: toper-utl
Eshhh Panowie, takie oczywistosci po 30 latach na motocyklu to ja dobrze wiem... ale prosze czytajcie ze zrozumieniem... Kolega wyzej pisał o predkosciach osiaganych na danym biegu i odpowiadajacym im wskazaniom na liczniku. Łopatologicznie.... jesli wymienicie zebatki np w pierwszych sc28 (ze slimakiem w kole), to wskazania licznika dla 1 biegu przy końcu obrotów beda inne niz seria, natomiast jesli zrobicie to w nowszych modelach to nie bedzie to miało wpływu na wyswietlana na budziku predkosc. Wiadomo ze maszyna, starsza czy też nowa - bedzie miała inne REALNE predkosci na danym biegu dla danych zebatek, ale tu kolega pisał o wskazaniach na LICZNIKU w 954, a tu wskazania, nawet bez łańcucha, beda zawsze takie same dla danego biegu. Wiec nie ma znaczenia jakie ma zebatki w 954, bo na liczniku np przy odcieciu na 2-gim biegu zawsze bedzie około 200, oczywiscie realna predkosc bedzie inna, ale tu kolega pisał o wskazaniach według licznika !.

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post: 16 października 2017, 13:16
autor: headoff
Jest jakas uszczelka powiedzy kolektorem a koncowka wydechu? Googluje i dalej nic nie wiem a mam delikatne przedmuchy.

Re: Jak to jest z tymi waszymi 954 ??

Post: 16 października 2017, 17:14
autor: nihu ya
Jak odkręcisz to zobaczysz, ale jest. Jaka? To zależy jaki masz wydech.