Witam. Czy byłby ktoś chętny pomóc mi w zakupie cbr w Warszawie na Bemowie ? Dziś oglądałem to moto http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr954rr-sc50-M3774470.html i generalnie jest tak: koleś twierdzi że była po delikatnym uderzeniu w czache i upadku na bok.Przed zakupem sprawdzał rame i ma papiery z jej pomiaru. Czacha wymieniona na nową i polakierowana jak i reszta plastików ( dwa plastiki spawane ). Nic nie ukrywa i zdjął przy mnie wszystkie plastiki. Obejrzałem dokładnie silnik i nie zauważyłem żadnych pęknięć czy spawów. Jedynie silnik nie dokońca równo pracuje . Skazówka od obrotów leciutko faluje i słychać lekkie stukanie,klekotanie jakby z boku od strony alternatora i to mnie trochę martwi. Normalnie się wkręca na obroty. Niestety nie jechałem nia bo ani kasy nie miałem przy sobie i padał deszcz. Niechcę znowu się wpakowac na mine jak ostatnio z pękniętym blokiem. Jesli miałby ktoś może czas kto się zna na tych sprawach i dysponował by czasem jakoś do końca tygodnia ewentualnie w weekend to by było super.
moim zdaniem mocno rzeźbiona, felgi też są malowane, nawet jeżeli będzie sprawna technicznie to trudna do sprzedaży przez to że mało z oryginału zostało, cena też nie porywająca
Napęd ma jeszcze dwie kreski więc wiem że będzie do wymiany. Oprócz tego klocki z przodu już dosyć cienkie i opony torówki ma założone więc też do wymiany. Bardziej zastanawia mnie silnik ( to delikatne stukanie ).
Spoko. Na razie chcę jeszcze sprawdzić tamta i ewentualnie ponegocjować ceną jeśli będzie co negocjować ,niewykluczone że za parę dni odezwę się do ciebie.
nie no nie wytrzymuje tych przebiegów 10 lat moto i przebieg 11500km. 1000km rocznie i to we Włoszech a po drugie przy tak małym przebiegu to spokojnie oryginalny napęd wytrzymuje a tu po wymianie i to jeszcze końcówka naciągu.