Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 03:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

uszczelniacze

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:35
Lokalizacja: Łoniów
Motocykl: cbr954
Rok produkcji: 0

uszczelniacze

Post » 21 stycznia 2009, 15:20

szykuje sie do wymiany uszczelniaczy niemoge nigdzie znaleźć rozmiaru wiem ze gdzies była mowa na ten temat na forum ile płynu wchodzi do lagi z gory dzięki za pomoc
michal954

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 21 stycznia 2009, 15:44

jezeli juz wymieniasz to wez sobie oginalne uszczelniacze Hondy ,takie jest moje zdanie z doświadczenia, bo te podróbki za pare złotówek to sie nadają ale do motorynki :D :lol: ja wymieniłem 1 razem na te podróbki i długo nie pojezdziłem pare razy na gume i po 300km od nowa a wstawiłem te hondy i elegancko :D :D :D a jezeli chodzi o olej to dokładnie juz nie pamietam ale chyba 492ml do lagi ale nie jestem pewien na 100%

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: uszczelniacze

Post » 21 stycznia 2009, 17:23

Witam,oleju wchodzi 513 cm3 +- 2,5cm3 wiec nieco ponad litr do 2 lag.Olej polecam Motul fork oil upside down są od 5w- do chyba 25w zależy jaką chcesz mieć twardość..Co do wymiarów simeringów to 43x54x11 Polecam oryg ale ja zastosowałem do próby w 2 954 firmy Athena. I mym moto zrobiłem 7k (z tego często na gumie ) qmpel zrobił z 5k i nic się z nimi nie stało.Pozdrawiam.. :)

 
Posty: 4
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:35
Lokalizacja: Łoniów
Motocykl: cbr954
Rok produkcji: 0

uszczelniacze

Post » 21 stycznia 2009, 17:56

ok a gdzie kupic orginały i ile na nich mozna pojezdziec moj blady na 18tys nic sie niedziało dopuki jeźdił na dwóch kołach
michal954

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 21 stycznia 2009, 18:20

Servis http://moto.honda.pl/?sess_id=16657248650 zakładka dilerzy ,lub szukaj na allegro..;) Zależy od jazdy i od umiejętności założenia (jesli ktoś źlle wymieni nawet oryg nie pomoże..;) )

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 21 stycznia 2009, 18:22

Martin.B.M. pisze:Witam,oleju wchodzi 513 cm3 +- 2,5cm3 wiec nieco ponad litr do 2 lag
a ja mam zalane 492ml lub 495ml, juz dokładnie nie pamietam , wszystko było według książki serwisowej. Czy tyle oleju w ladze jest za mało?? I czy 513ml to nie za duzo??

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 21 stycznia 2009, 18:28

Nie wiem w jakiej servisówce to było napisane ja mam w serwisówce wyraźnie 513 cm3 +- 2,5cm3 Jeśli masz za mało to moto będzie miekkszy.Oto link z serv do 954 http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual .Pozdrawiam..;)

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 21 stycznia 2009, 18:37

gosc mi w suzuki wymieniał w niemczech i sam widziałem jak pisało ze własnie tyle trzeba zalac :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 21 stycznia 2009, 18:50

tomo21kawa pisze:gosc mi w suzuki wymieniał w niemczech i sam widziałem jak pisało ze własnie tyle trzeba zalac :D


Gość mógł nalać nawet 0,7l na lagę jak się nie znał sprawdź sobie w servisówce wydawca chyba nie pisał głupot a po 2 tu masz instrukcję jak się to robi i co i jak http://www.fireblade.pl/sc50_uszczelniacze.php .Jeśli dalej twierdzisz inaczej zadzwoń do servisu Hondy i zapytaj. Pozdr..;)

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 21 stycznia 2009, 18:55

nie no spoko tak dla pewnosci pytałem . W koncu po to te forum :D i tak nastepnym razem bede chciał to robic sam :D bo widze ze tu mozna sie duzo dowiedziec co i jak krok po kroku :D podziekował i pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 21 stycznia 2009, 18:58

Dokładnie po to te forum..:) Nie ma sprawy, pozdr..;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

cbr

Post » 21 stycznia 2009, 23:30

przy wymianie kolego uszczelniaczy sprawdzy czy rury masz proste bo jak beda krzywe to zadne uszczelniacze ci nie pomoga. sam tak mialem ze moto mialo 18 tys km przejechane ale mialo DZWONKA i byly krzywe rury, wymienilem uszczelniacze na jakies tanszei po 100 km znow zaczelo sie lac, znow wymienilem na profesjonalne i po 400km zaczelo sie lac z jednej lagi. i po tym wymianach stwierdzilem ze cos nie tak jest z rurami..... a dale to juz wiesz...pozdro
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości