Dzisiaj jest 17 maja 2024, 23:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

lagi

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

lagi

Post » 06 lutego 2009, 16:20

    witam, pisze w sprawie kolegi który ujeżdża929 na jesien miał małego szlifa<w sumie nic mu ani moto poważniejszego się nie stało, ale uderzył w krawężnik felgą, która się lekko podgieła, oczywiście felgę mu jakoś naprostowali ale jak polatał troche to zauważył że mu oponę wyzombkowało, teraz się zastanawia czy to wina koła które nie było do pożądku zrobione i chyba nawet nie wyważone czy może któraś laga, jeśli tak to w jaki sposób można to w miare szybko i łatwo sprawdzić..za pomoc z góry dzięki

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 lutego 2009, 17:10

wloz lage w tokarke i zobacz czy ma bicie, a co do opony mogla sie pozabkowac od lataniana gumiei od felgi tez pewnie.

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 06 lutego 2009, 18:10

Tak wiem ale myślałem że może jest jakiś sprytny sposób bez rozbierania przodu

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 10:49

Hi lagi bez jej wymontowania cięzko sprawdzić ale jak by była krzywa to by raczej się pociła i kapał by olej (jak by była krzywa to prostują takie w B-Białej) .A czy felga na 100% zrobiona ok ? Wyważona ? Nie ma bicia w kierownicy ? Bo piszesz jakoś naprostowali :D Pozdrawiam..;)

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 11:24

Wlaśnie,że robił mu jakis koles co robi gównie do aut i na 100procent to raczej nie było git, żadnych wycieków itd niema, a tak wogóle to w całej ladze co dokładnie sie krzywi ta grubsza rura nośna czy dolna cieńsza?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 08 lutego 2009, 12:39

gdybasz i gdybasz wyciagij lage i srawdz na tokarce i wszystko bedzie jasne :!:

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 15:38

W większości przypadkach rura dolna....

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 16:00

ja na biurku mam gruba tafle szklana i juz wiele razy sprawdzalem na niej lagi . Sprawdzam na calym obwodzie i jesli ladga sie nie buja musi byc prosta . Jesli bedzisz mial krzywa to proponuje wyslac do Bielska Bialej , firma Tecrol . Sprawdzona firma .
Sprawdz koniecznie felge i dobrze to zrobic na wywazarce . Nie wszystkie firmy oponiarskie maja adapter do felg motocyklowych ale mozna znalezc . Z przodem nie ma zartow , musi byc git .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01
Jacek

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2009, 21:22

Czyli jak bym je wyciagna to od razu trzebaby nowy olej wraz z uszczelniaczami a gorna rura raczej nie powinna dostac po dupie tylko dolna jak cos zeby sprawdzic na tokarce lub jak ty to robisz na biórku to trzeba mocowanie zacisku demontowac?

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2009, 22:52

jak sie uprzesz to nie musisz demontowac mocowania zacisku . Na szkle wyjdzie nawet najmniejsza deformacja . Olej i uszczelniacze niestety trzeba nowe i koniecznie w dwoch lagach bo musi byc rowno .
Jacek

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2009, 23:22

a gdybym chcial sprawdzic lage na tokarce to mocuje ja strona gorna tzn tam gdzie uszczelniacz?a mocowanie zacisku mogloby chyba zostac?


Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości