Dzisiaj jest 11 maja 2024, 14:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Honda 954 chłodnica oleju

chłodnica oleju

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Honda 954 chłodnica oleju

Post » 19 stycznia 2016, 09:25

Mati . napewno wiecej pożytku niz szkod.
np. gix 1000 od k1 napewno do k6 nie wiem jak wyzej wszystkie 1000cm mialy chlodniczke.
ale np. ten sam model z silnikiem 600 i 750 juz jej nie mialy...
Z wlasnego doswiadczenai moge powiedziec ze silnik hondy oddaje cieplo jakos inaczej...chodzi mi o grzanie sie oddawanie ciepla przez blok. np. sc33 w kombiku ze skory w lato spokojnie jezdzilem po miescie.
ale np. Hayabusa. dramat dramat jezdzic po miescie w spodniach!!! w korkach tak dawalo po nogach. a co dopiero w kombiku.
Samo nagrzewane sie silnika ile trwa. pamietam jak mialem sc33 przychodziłem na garaz odpalalem ubieral sie w kombi i wsiadlalem na motor i temperatury cieczy miala oklo 70stopni.
W hayabusie czy gixie. gdy tak zrobilem to zdazyl sie termostat 3 razy otworzyc i zalaczyc wentylator.
Wiec po cos tam ta chlodniczka jest...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Honda 954 chłodnica oleju

Post » 19 stycznia 2016, 10:51

Rok a u mnie znów odwrotnie w porównaniu do CBR. odpalałem cbr i zanim zamknalem garaz ubralem kask rekawice itp to temperatura byla juz dobrze powyzej 50st nawet czesto wiecej, a w gixie odwrotnie ledwo tam 30st troche ponad, dużo wolniej sie nagrzewa gixer, to samo w korkach itp honda bardzo szybko łapała temperature troche pałowania itp i zaraz moment temperatura po 120 w gixie trochę wolniej to się odbywa. w upalne lato cięzko mi porównać bo mało jeździłem i rzadko jeżdżę nie kompletnie ubrany ale w hondzie to dramat rama tak się nagrzewała że przez jeansy na paradzie miałem odparzenia na całych udach od wewnątrz

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: Honda 954 chłodnica oleju

Post » 19 stycznia 2016, 13:14

No mi też się wydaje że hondy jakoś szybciej się nagrzewają niż suzuki, latam z gościem na gsxr750 k3 to ja jak się ubiorę i zaczynam jazdę to już mam 70stopni a u niego może 50 w tym samym czasie i na mieście też go tak nie parzy rama jak u mnie :P a chłodnicy oleju niema w jego silniku ,kij wie ,może mają inne płaszcze wodne czy coś co powoduje ze dłużej się nagrzewają , albo ciut inny materiał , inne ciśnienie w układzie ,coś napewno ;)

 
Posty: 3
Rejestracja: 21 stycznia 2016, 11:55
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 2008

Re: Honda 954 chłodnica oleju

Post » 31 stycznia 2016, 13:11

Dobrze znać takie sytuacje.

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 października 2015, 13:54
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Re: Honda 954 chłodnica oleju

Post » 13 marca 2016, 12:39

Bardzo duża część motocykli z Włoch ma podokładane takie chłodnice sam niemal nie stałem się posiadaczem takowej cbr/ki 954 jest to dodatek, który na pewno wydłuża żywotność silnika ale czy jest to potrzebne? Wszystko zależy od tego jak użytkujemy swoje 2 koła

 
Posty: 3
Rejestracja: 17 stycznia 2016, 22:20
Motocykl: honda 954
Rok produkcji: 2002

Re: Honda 954 chłodnica oleju

Post » 08 kwietnia 2016, 23:43

Panowie moto okazalo sie skatowane a chłodnica oleju ukrywała przegrzewanie sie pieca. 954 z toru .

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość