Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 03:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 a 1000RR ??? Co lepsze?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 23 marca 2009, 23:55
Lokalizacja: Polska
Motocykl: juz jedzie ;)
Rok produkcji: 0

954 a 1000RR ??? Co lepsze?

Post » 24 marca 2009, 00:06

Witam Pany!

Pytanko takie mam bo czaje sie na Fajera takiego jak w tytule 954 2002 albo 1000RR 2004

Czym sie lepiej zmiga? Ktory jest mniej awaryjny?
Z tego co slyszalem to niby 1000RR jest mocniejszy ale kontrukcja moto nie pozwala na ostra jazde tak jak na 954?? Podobno 954 idze ostro na gume przy przyspieszaniu natomiast 1000RR jak TJV rwie w przod... Czy to prawda? Zadnym z nich nie jezdzilem wiec pytam sie fachowcow... czyli Was!

Mam do wyboru:
954 z 2002 roku, przebieg 27tys.km po lekkim szlifie ale zrobiona prawie bez znaku, wersja bardzo standardowa bez jakichkolwiek dodatkow, bez amora wydechu sport itp cena: 3000 euro

1000RR z 2004 przebieg 10tys.km, po przewrotce z podnozka (kilka rysek), alarm, sport wydech, swieze oponki
cena: 4200 euro

954 ma juz swoj przebieg i pewnie koszta jakiegos serwisu by doszly. Co ile reguluje sie zawory? Wymienia lancuszek rozrzadu? Na cos konkretnego zwrocic uwage przy kupnie ktoregos z moto? Podejrzewam,ze przy przebiegu 10tys.km w 1000RR nie ma co sie dotykac do silnika...?

Chcialbym ostre moto do jazdy na gumie troszku no i zeby bylo jak najmniej awaryjne... interesuja mnie tylko te dwa modele.

Co byscie mi powiedzieli w tym temacie. Chetnie poslucham wszystkich opinii a w szczegolnosci slynnego na calym swiecie pracownika moto-hutniczego kowala- Czikena :)

Chyle czola nisko !!!
Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 24 marca 2009, 00:28

a nie za mocny motocykl na poczatek???

jak do sotrej gumny do Sc33 kup sobie:D

ja sie wachalem czy SC50 czy sc57.. i wybralem 954.. slyszalem ze od ostrego gumowania i nieumiejetnosci zmiany biegow na gumie skrzynia pada..ale z kolei w 1000rr slyszalem od mechanikow ze od palowania zawory sie wypalaja czy cos...

bnierz 954:D 8)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 4
Rejestracja: 21 marca 2009, 16:16
Lokalizacja: bdg
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 6

Post » 24 marca 2009, 00:43

1000rr słabiej wstaje do pionu...?Bzdura !!!
Najlepiej przejedz sie tym i tym i sprawdz ktory lepiej Ci leży.
Ja bym brał 1000RR

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2009, 00:46

da_biker_boy pisze:Z tego co slyszalem to niby 1000RR jest mocniejszy ale kontrukcja moto nie pozwala na ostra jazde tak jak na 954?? Podobno 954 idze ostro na gume przy przyspieszaniu natomiast 1000RR jak TJV rwie w przod... Czy to prawda?


Czy 1000RR jest mocniejszy? pewnie tak skoro ma kilka kucyków więcej. Natomias 954 jest bardziej dzika. Musze sie przyznać, ze 954 jechalem tylko raz, z tego co mi kolega opowiadal to idzie na kolo przy przyspieszaniu. Moge natomiast potwiedzic ze 1000rr 2004 nie pojdzie na kolo dopoki nie szarpniesz gazem. Przy normalnym przyspieszaniu na maksa to nie (przynajmniej moj tak ma)

 
Posty: 10
Rejestracja: 23 marca 2009, 23:55
Lokalizacja: Polska
Motocykl: juz jedzie ;)
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2009, 01:37

Yarson 954 pisze:a nie za mocny motocykl na poczatek???


na szczescie to nie bedzie moj pierwszy sport ;) nigdy bym sie chyba nie odwazyl kupic taki sprzet jako pierwsze moto hehe

Yarson 954 pisze:ja sie wachalem czy SC50 czy sc57.. i wybralem 954..

i co zalujesz czy nie?

no i wlasnie mam taki dylemat miedzy tym 954 a 1000RR... 954 jeszcze moge sie przejechac a jak sie zdecyduje na 1000RR to sprzet jest 100% pewny ale nie bede mial nawet okazji sie nim przejechac przed kupnem.

Mialem ostatnio GSXR i sporo kasy w niego wpakowalem bo jakas padaka mi sie trafila dlatego teraz szukam cos czym sie bedzie jezdzic a nie oddawac mechaniorom do macania hehe to tak jak ze swoja kobieta... aahhh no moze troche przesadzilem z tym porownaniem hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 24 marca 2009, 02:39

RosA pisze:Moge natomiast potwiedzic ze 1000rr 2004 nie pojdzie na kolo dopoki nie szarpniesz gazem. Przy normalnym przyspieszaniu na maksa to nie (przynajmniej moj tak ma)
zalezy o ktory bieg Ci chodzi ale moj jak daje pelna lyche na jedynce to jednak zadziera nosa, co prawda w miare wysoko w obrotach ale jednak...

da_biker_boy, jesli piszesz ze 1000rr masz na oku 100% pewny to ja bym zdecydowanie w to uderzyl

ps: z innego forum(grona) pamietam goscia -Snopek mial nick (na pewno Yarson kojarzy :) ) i on smigal 1000rr, wyprawial z nia przerozne figury i sam byl pelen podziwu ze moto znosi to bezawaryjnie, mysle ze to dosc dobra reklama
ja mam u siebie 18500km i narazie bez najmniejszych usterek, traktuje ja dosc lagodnie ale tez nie zawsze lata na dwoch kolach :P

nigdy nie latalem 954 wiec tylko powolam sie na przeczytane gdzies slowa ze jest ona bardzo nerwowa w reakcji na gaz wiec to raczej nie jest ulatwienie w lataniu na gumie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 marca 2009, 08:14

Na 1000RR latalem tylko kilka razy a 954 mam juz sporo czasu mimo ze jest miedzy nimi dwa lata roznicy to jednak bardzo sie roznia. 954 wydaje sie jakas taka poreczniejsza bardziej zwarta i narowista. W 1000RR jest mocy duzo ale czujesz ja jak odkrecasz i patrzysz na licznik a tam grubo ponad 200. Ten motor jest jak dla mnie troche nudny, do turystyki szybkiej jest moze fajny ale jak ktos lubi adrenaline i czuc ze prowadzi motor to niech bierze 954 bo jest bardziej wymagajacy.
Chociaz tu z drugiej strony masz nowszy motor i model. Tylko nie wiadomo czy warto jest dac te 1200 euro wiecej bo za ta kase to mozesz kupic od CENZURA dodatkow do 954....
Decyzja i tak nalezy do Ciebie

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 24 marca 2009, 08:34

Miałem ten sam dylemat 954 czy 1000 rr. Wybrałem litra pełnego. Troszke większy od 954 i cięższy za to mocniejszy. Amorek skretu seryjnie, lepsze hamulce, lepsze zawieszenie. W 954 jak chcesz ostro szaleć to amorek skrętu musi być inaczej może sie to skończyć dobrym shimmy i dzwon o aswalt lub w kogoś a amorek kosztuje jakieś 1500?? może 2000 albo i wiecej. Jakbyś chciał śmigać na gumie i przełączać biegi pamiętaj że kiedyś będziesz musiał robić skrzynie bo będzie pewnie jakiś bieg wyskakiwał. Sprawdź jak tego typu mają się sprawy w 954 a w 1000 rr. żeby dostać się do skrzyni w 954 musisz cały motor rozebrać bo z samej ramy nie wystarczy bo silnik jest też ramą w tym motocyklu a 1000 rr skrzynie sie wyciąga po wykreceniu kilku śrubek nawet nie wiem czy owiewki trzeba ściągać . A jeśli o wchodzenie na gume chodzi to zmieniasz tylko zębatke na zęba mniejszą z przodu albo 2 lub 3 z tyłu i ci idzie na gume jak ta lala. Ja tak miałem i nieraz jak przyśpieszałem przednie koło niebo oglądało więc decyzja należy do Ciebie. Ja wybrałem 1000 rr i nie załuję i jeszcze będe miał kiedyś 1000 bo swojego musiałem sprzedać :( siła wyższa kryzys he.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 216
Rejestracja: 11 stycznia 2009, 14:56
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Rok produkcji: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 24 marca 2009, 08:46

Cześć ja śmigam 1000RR jest dobry do szybkiej turystyki ale jak kolega wspomniał zmiana zębatki załatwi wiele !Kolega smiga 954 seryjnym tylko że z amorkiem i wyczynia nim cuda !954 jest bardziej dzika !Też miałem dylemat przed kupnem!Decyzja należy do ciebie!udanego zakupu! :)
SEZON JUŻ TRWA !!!!

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 marca 2009, 10:38

lukasz302 pisze:1000 rr skrzynie sie wyciąga po wykreceniu kilku śrubek nawet nie wiem czy owiewki trzeba ściągać .


Byłeś przy takiej naprawie w 1000RR czy sam robiłeś skrzynkę "bez ściągania owiewek i odkręceniu kilku śrubek" ??
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 marca 2009, 10:43

Poza tym amorek skretu mozna spokojnie fajny wyrwac za kilka stowek. 2 tysia to juz naprawde kozacka nowka wiec najlepiej ogladnij obie sztuki i bierz ta w lepszym stanie a najlepiej przejedz sie i zobacz co Ci lepiej lezy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 88
Rejestracja: 01 września 2008, 21:12
Lokalizacja: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Rok produkcji: 2006

Post » 24 marca 2009, 10:44

niewiem czemu mówicie że wam 1000RR niezadziera nosa? ja jakoś niemam z tym problemów.Na pierwszym biegu jak odkręcisz do końca to wstaje bez problemu,na dwójce z gazu a na trzecim strzał ze sprzegła :P decyzja należy do Ciebie ale ja bym wybrał to co teraz mam :lol:

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości