Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 11:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skrętu w 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 27 marca 2009, 11:31

Ok moj juz sprzedany.
TEn do Lagi niektore modele sa kijowe bo trzeba pod rame podpinac i czasem ladnie wystaje a przy glebie moze wyrzadzic krzywde.

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 27 marca 2009, 12:12

przypuszczam ze go wyrwie za dobrą cenę około 6 stów a jest prawie nowy,, zrobione jest na nim około 170 km,,,w każdym razie będzie lepiej niż bez...

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 28 marca 2009, 00:25

a amortyzator z 929 nie podejdzie ?? normalnie kryzys z amorami nie ma nic uzywanego i taniegooooo

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 05 kwietnia 2009, 12:09

podepnę się pod temat ,kupiłem moto z amorem ale widziałem że są ślady wycieku i w ogóle prawie nie reaguje na zmianę ustawień czyli chodzi prawie bez żadnych oporów mam pytanie jak to zregenerować ?
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 05 kwietnia 2009, 13:47

Z tego co się orientuję, to nie wszystkie amorki dają się regenerować.
Zobacz tutaj: http://www.motoallegro.pl/item600731142 ... racja.html
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 05 kwietnia 2009, 20:05

czaro, jaki amor masz?
ja we wczesniejszym poscie pisalem podobnie-napisano mi, ze syf, ze sie nie da.... nie zawsze prawda jest co piszą forumowicze :mrgreen: mój po regeneracji chodzi, aż miło...
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 05 kwietnia 2009, 21:17

miki pisze:czaro, jaki amor masz?

nie ma na nim nazwy jutro zrobię fotkę i wrzucę ,chciałbym sam spróbować go naprawić bo lubię takie rzeczy robić i satysfakcja większa
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

 
Posty: 23
Rejestracja: 29 listopada 2008, 20:34
Lokalizacja: Warszawa-
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 05 kwietnia 2009, 22:56

ja latam z OHLINSEM i jest naprawde rewelka, polecam go albo hypro, lsl sredniej jakosci ale tez daje rade

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 06 kwietnia 2009, 21:07

yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 07 kwietnia 2009, 08:58

na moje oko-powinno pójść bez problemu.. te dekielki albo sie wykrecaja, po dorobieniu klucza, albo trzeba je wyjac jak kapsle-sa na zasadzei zaslepek, potem juz widac ktore uszczelnienie padlo, problem jedynie w doborze oleju i ilosci jaka trezba zalac, ja zalalem olejem do lag a ilosc dobralem na "macajewa"-udało sie i działa...
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 07 kwietnia 2009, 21:11

u mnie cieknie przy pokrętle regulacji próbowałem to odkręcić ale jakoś nie bardzo chce iść od kapslować nie próbowałem żeby nie uszkodzić
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 05 czerwca 2009, 20:16

to WP - White Power, zajebiaszczy amor, 32 stopnie regulacji (właśnie wszedłem do domu z takim :mrgreen: )

Ma możliwość regeneracji, ale nie robiłbym tego na własną rękę.
To co próbowałeś rozkręcić to zbiorniczek z gazem pod ciśnieniem 8 bar'ów!!
Jak jeszcze nie rozwiązałeś problemu to zaatakuj Grandys'ów.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości