Dzisiaj jest 01 maja 2024, 13:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skrętu w 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Amortyzator skrętu w 954

Post » 26 marca 2009, 20:38

Witam wszystkich Fajerowców.
Od niedawna jestem posiadaczem 954 z 2003 roku. Chciałbym aby wypowiedziały się osoby które użytkują ten sprzęt - chodzi mi o to czy da się polatać na gumie bez amora, bo słyszałem wiele opini, ze 954 jest bardzo podatna na shimmy. Czy to zjawisko pojawia się też w innych okolicznościach przy jeżdzie na tym moto? Wcześniej miałem 929 i problemu aż tak wielkiego nie było, czasem lekko trzepnął kierownicą opadając przy dużych prędkościach.

sorki - przez nieuwagę dwa razy założyłem ten sam temat. Dzięki za odp.
Ostatnio zmieniony 27 marca 2009, 02:17 przez KRzycho, łącznie zmieniany 2 razy
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2009, 20:52

Kumpel CENZURA bez amora i dawał spokojnie radę... wniosek-można :) Polecałbym jednak odłożyć do skarbony i kupić to cudo. Na zdrowiu nie ma co oszczędzać.

Osobiście smigam z ohlinsem i jest pięknie :D

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2009, 21:47

oczywiscie za tak,ja np w ostatnia sobote na rozpoczeciu sezonu w opolu tez zalapalem shime przy przyspieszaniu ale na szczescie nie byla grozna,a ogólnie to 2 razy mialem taka perfidna ze juz wszystkich swietych widzialem :shock: jeszcze na oczach kumpli kazdy myslal ze z tego nie wyjde...ledwo ledwo,amora zamowilem 2 miesiecy temu LSL jeszcze po starej cenie czyli 1284 zamiast 2 stowy wiecej jak jest teraz i wlasnie dzis mi go wyslali wiec jutro ma juz byc :D amor w 954 to podstawa

[ Dodano: Czw Mar 26, 2009 8:49 pm ]
wszystkie shimy mialem podczas normalnej jazdy, a co dopiero dzieje sie przy wyglupach...

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 26 marca 2009, 22:27

Ja smigałem cały poprzedni sezon bez amora i odpukac nie miałem jeszcze zadnych przygód, przy zchodzeniu z koła kiere mocno w garsc i idzie jakos:):) Ale zamierzam kupic w sezonie jakiegos amora :):)

Awatar użytkownika
 
Posty: 100
Rejestracja: 14 grudnia 2008, 16:39
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 1000 rr Sp
Rok produkcji: 2015

Post » 26 marca 2009, 22:44

ja też początki z 954 :) 2 razy kopnęło po rączkach, i teraz juz jest przykręcony scotts i jest już fajnie.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 marca 2009, 23:15

No ja opadam z gumy przy 180 i nie chciałbym sprawdzać jak to jest bez amora :shock:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 27 marca 2009, 00:07

da sie..ale szkoda kasy na plastiki:)

ja na siedzaco przy malej predkosic jescze sobie radze,ale na stojaka porazka.. Kup Amor,skzoda kasy na naprawy naprawde:)

i nawet na prostej drodze jak CENZURA to w 954 jest odczuwalny dyskomfort:(
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 27 marca 2009, 01:09

Tja, chociaż na mojej 954 przejechałem jeszcze niewiele to już zdążyła mnie kopnąć jak przelatywałem przez skrzyżowanie....trzepnęło kiera ze hoho...ale jakoś wyszedłem...I amorek juz mam :)
remek 2o pisze:cenie czyli 1284 zamiast 2 stowy wiecej jak jest teraz

No wlaśnie....kuzwa... :?

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 27 marca 2009, 02:19

Dzięki za wypowiedzi. Trzeba będzie w takim razie rozejrzeć się za jakimś amorkiem, a póki co z ostrożnością traktowac moto.
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 27 marca 2009, 09:06

:mrgreen: dokladnie,chociaz jazda 954 bez amorka nie umywa sie do jazdy z amorkiem:P
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 27 marca 2009, 09:51

Jakby co to mam Hyperpro CSC czarno/zloty z mocowaniami rozkrecony do wymiany uszczelniacze.
Koszt zestawu naprawczego 100zl u Grandysow ew jak ktos ma dojscie do uszczelniaczy na wymiar to koszt 10zl
Oddam amor z mocowaniami za 550zl z wysylka, zdjec w danym momencie nie mam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 27 marca 2009, 11:26

a ja licytuje LSLa z kitem mocowanym do lagi...

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości