Dzisiaj jest 01 maja 2024, 19:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie klocki hamulcowe

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 05 lutego 2009, 15:24
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 30 kwietnia 2009, 11:04

Odradzam klocki GoldFren sprzedawane między innymi w Larssonie. Po zamontowaniu na tył (oznaczenie 021AD) wyraźnie zmalała skuteczność hamulca (w porównaniu do kloców fabrycznych).

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 30 kwietnia 2009, 17:31

balatonczyk pisze:Czaro, a Ty masz identyczne?

Ferodo Platinum ale symbolu to ci nie powiem
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 10:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: honda 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 20 maja 2009, 08:11

witam
troche polatałem i jak narazie wszystko jest OK, nie ma żadnych pisków, a skuteczność też jest OK :)
Bo żyję po to, aby zapi... na moto;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 04 lipca 2009, 06:28
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 04 lipca 2009, 06:40

balatonczyk pisze:ferodo hh(złote) z takim symbolem FDB 2079ST, OK troche polatam i dam znać


Producent stosuje 3 typy oznaczeń. P, ST i CP. Ja osobiście podobnie jak balatończyk latam na ST- są to klocki sinterowe z dodatkiem miedzi. Nie narzekam, hamują dobrze, do tego nic nie piszczy. Wg zaleceń producenta maja zastosowanie przy tarczach żeliwnych i stalowych. ST w stosunku do P-platinium-platynowe charakteryzują się lepszą siłą hamowania, ale żywotność spada, wiec to już zależy od indywidualnych upodobań "użytkownika" ;) Są jeszcze CP, klocki sportowe przeznaczone do latania po torze, ale nie dopuszczają ich do ruchu ulicznego. :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 10 listopada 2009, 14:40

Coś ostatnio z EBC się dziwnego dzieje, u kumpla klocki wytrzymały 3500km. Po 2 miesiącach od zakupu zjechał na warsztat, z myślą że mu układ hamulcowy padł bo nie przyszło do głowy człowiekowi, że klocków już nie ma. U mnie wytrzymały 3900km i pytanie czy jakaś partia felerna qwa czy soooo ?! wszystko kupowane w Larssonie :ooo:

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 listopada 2009, 00:18

jezdze na ebc hh dluzej niz na nissinach sinter,nissin wytzymal polowe mniej niz ebc czyli nissin okl 6000 tys ebc 12000,jak cos zmow od Turbo dymomena masz 50 % wiecej rotfl2:

[ Dodano: Wto Lis 10, 2009 11:19 pm ]
ps procenty dzis byly :P

 
Posty: 3
Rejestracja: 13 grudnia 2009, 14:35
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Motocykl: CBR RR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 18 czerwca 2010, 00:07

latam obecnie na lucasach skończyły się po 7000 generalnie polecam nie piszcza, jak ktoś gania otro to generalnie przy czwartym piątych hamowaniu droga się znacznie wydłuża, no i przebieg myślę ze jak na moje latanie(drę częściej ostro(jak nie jest za niska temp) niż turystycznie) nie jest najgorszy, autem zawsze robiłem na klocka goldach ebc czy tez ferrodo max 6000km, jeszcze jedna kwestia w ostatnich dwóch sezonach latam co dzień do roboty od jazdy po czarnej drodze jak śniegi znikają do pierwszego sniegu i reakcja klocka jest ok, gorzej z deszczem lepiej wczesniej klamke złapac wy oczyscic tarcze. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 100
Rejestracja: 14 grudnia 2008, 16:39
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 1000 rr Sp
Rok produkcji: 2015

Post » 18 listopada 2010, 19:48

witam, mam pytanie latał ktoś na klockach brembo ? albo czy ktoś słyszał jakieś opinie o nich.

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 20 listopada 2010, 18:46

... miałem kupić nissiny ale ,że nie było na stanie a ja na biegu potrzebowałem hebli to wziąłem Galfer-y Gold i muszę przyznać , że jestem zadowolony zrobiłem na nich 4tys. i kolcek "prawie" jak nowy ;) także polecam

 
Posty: 12
Rejestracja: 14 czerwca 2010, 18:56
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: 954 Thaitian blue
Rok produkcji: 0

Post » 21 listopada 2010, 16:59

Klocek jak nowy, ale tarcza znika :D

 
Posty: 5
Rejestracja: 31 maja 2010, 20:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 25 listopada 2010, 04:30

A może kotoś może wypowiedzić się nt porównania Nissin-Ferrodo Platinium? Przelatałem na ferrodo ostatni sezon (nie wiem co miałem założone wcześniej) i wydaje mi się że rewelacji nie było jeśli chodzi o skuteczność hebla. Przed wymianą - kosa. Ale właśnie nie wiem co tam siedziało.

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 25 listopada 2010, 09:22

Pewnie Nissin hihi:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości