Strona 1 z 1

pytanie o kolektory wydechu

Post: 06 maja 2009, 22:30
autor: czaro
witam , mam pytanie czy jak odkręcę kolektory to trzeba zakupić nowe uszczelki podkładki ? i czy da się je tak normalnie odkręcić żeby śruby czy szpilek nie po ukręcać

Post: 06 maja 2009, 22:32
autor: goOly19
nie musisz...

Post: 06 maja 2009, 22:45
autor: czaro
dzięki i pozdro

Post: 07 maja 2009, 11:15
autor: mikan
u mnie odkrecily sie normalnie bez odrdzewiaczy jakichkolwiek problemow, moze takie rozwiazanie ze niezapiekaja sie, sam bylem zdziwiony

Post: 07 maja 2009, 13:51
autor: anarcho
ja tez odkrecilem i zakrecilem bez problemow

Post: 07 maja 2009, 16:09
autor: slamann
Chyba ze te z Anglii, bo to jest kupa zardzewiałków. Tam mogą być problemy. :wnerwiony:

Post: 07 maja 2009, 20:02
autor: Marvin
ja mam moto z angli ... tu masz moj temat http://forum.fireblade.pl/topics2/kolek ... vt1531.htm :piwo:

Post: 07 maja 2009, 20:47
autor: czaro
właśnie ja też mam moto z angli ,dzisiaj zdemontowałem je i powiem wam że połowa to ze szpilkami się wykręciła ale na noc do coca coli i jutro na pewno da się coś z nimi zrobić dzięki i pozdro

Post: 07 maja 2009, 21:51
autor: mikan
aha ... to troche lipa i dziwnie

Post: 07 maja 2009, 22:23
autor: Marvin
nie ma tu nic dziwnego nakrętki przyrdzewiały do szpilek i lepiej ze się wykręciły razem z nimi niż miały by się uwalić w aluminiowej głowicy... mi tak wykręciły się 4 szpilki z czego 3 odratowałem a czwarta kupiłem nowa ! nakrętki na szpilki czy się odkręca czy nie polecam kupić nowe cena nie jest jakaś straszna a będzie łatwiej je odkręcić w przyszłości

Post: 12 maja 2009, 15:10
autor: Mor
Marvin pisze:polecam kupić nowe cena nie jest jakaś straszna a będzie łatwiej je odkręcić w przyszłości

Ja stosuje pod nie smar miedziowy i nigdy nie mam problemów z odkręceniem. W Mercedesie stosują nakrętki miedziowane i tam też nie ma problemów...

Post: 12 maja 2009, 18:34
autor: Marvin
smar nawet miedziany wypali się bardzo szybko i tak naprawdę "G da" a nakrętki od szpilek z anglika zazwyczaj wyglądają tak ze nawet gdyby był smar mogący przetrwać tak wysokie temperatury to i tak by niewiele zaradził na tej rdzy ... ;)