Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zakup 954

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 17 lipca 2009, 07:18

Ja pierdziele dylematy masz. BEdziesz mial kase i bedziesz w sytuacji ze w nastepny dzien chcesz kupic sprzeta wtedy bedzie mozna cos szukac. nie da sie ukryc ze 70% sprzetow w PL ma krecone przebiegi a polowa kiedys lezala. Nie patrz na to czy lezala tylko jak lezala i na pewno nie szukaj okazji. Przypatrz sie dokladnie pracy silnik i wsluchaj sie w niego bo zawsze lepiej wymienic zle pomalowany plastik za 300zl niz caly silnik za 3tysia jak Ci CENZURA. Nie ma czegos takiego ze 02 rok mial zrypane skrzynie a z03 byl juz poprawiony. Sam mialem02 rok i kumpel tez i sporo sie latalo on non stop na gumie i nic a kumplow 03 padla skrzynia miesiac po kupnie.
Po prostu skup sie na waznych rzeczach bo lepiej kupic sprzeta z faktycznym przebiegiem 40 tys niz z kreconynm z niewiadomo ilu na 11tys. Bo dla wlasnej satysfakcji pozniej nawet sobie mozesz swoj skrecic.

 
Posty: 25
Rejestracja: 11 lipca 2009, 17:51
Lokalizacja: Mysłowice
Motocykl: CBR 600 F4
Rok produkcji: 1999

Post » 17 lipca 2009, 17:18

No tak masz racje, chodzi tylko aby właśnie o ten silnik, bo jak ktoś śmiga 40 tys. ma a nic przy silniku nie ruszy a zwłaszcza przy zaworach, później regulujesz a moto nie chodzi już jak powinno obroty falują i głowica do roboty, gniazda wypalone.

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 17 lipca 2009, 17:51

Witam.
smith, nie koniecznie z tymi zaworami.
Ja regulowałem rozrząd przy 34 tyś.km w swojej 954.Było trzy zawory do regulacji-ale luzy się zwiększyły.W starszych silnikach Kawasaki luzy zaworowe się zmniejszają i trza ustawiać w wartościach granicznych in plus.Nie regulowane na czas zawór jest podparty i wtedy dochodzi do wypalania gniazd zaworowych.Kolega w 1100 xx też pózno robił rozrząd i do regulacji było cztery zawory-ale jak u mnie- luz był większy.
A łańcuszek rozrządu jeszcze zdrowy, choć nowy leży na półce w garage. :P

 
Posty: 25
Rejestracja: 11 lipca 2009, 17:51
Lokalizacja: Mysłowice
Motocykl: CBR 600 F4
Rok produkcji: 1999

Post » 18 lipca 2009, 13:50

No widzisz zaś u mnie w F4 zawory miały luz za mały czyli były podparte, no co zrobić nie da się tego wyczaić, myślę ze najlepiej kupić motor z Niemiec 954, mieć nadzieje ze zawory będą ok. ktoś je regulował lub przebieg ponizej 24 tys. tak czy inaczej po zakupie rozebrać sprawdzić i ewentualnie wyregulować i mieć spokój.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lipca 2009, 07:59

alez masz traume zaworowa :D
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 25
Rejestracja: 11 lipca 2009, 17:51
Lokalizacja: Mysłowice
Motocykl: CBR 600 F4
Rok produkcji: 1999

Post » 21 lipca 2009, 13:43

Tak kolego przyznam ze mam, kupiłem f4 i nie źle z tym wtopiłem gość śmigał na podpartych zaworach i narobił mi kłopotu, teraz nie jestem pewien jeszcze 100 % czy to zawory ale jak ustawie skład mieszanki przez colortune będę pewien już, i teraz trzeba by głowice w górę, dlatego tak jest a nie inaczej , jeżeli w 954 bywa tak ze luzy się zrobią ale nie podeprą zaworów a po prostu będą za luźne to ok. wystarczy wyregulować problem z głowy, jak podparte to już falowanie obrotów co wkurza strasznie.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość