Strona 1 z 2

Zakup 954

Post: 11 lipca 2009, 18:00
autor: smith
Witam panowie, może jeszcze za wcześnie ale warto zbierać informacje,

Mam zamiar upolować 954, w dobrym stanie nie bita itd. :-) mówione grubym głosem !

Na poważnie, ma działać jak należy i będzie super.

Aktualnie śmigam na cbr 600 f4, na drugi sezon zamierzam spokojnie ja sprzedać dołożyć kasę i właśnie padło na 954, była jeszcze opcja na 600rr lub 1000rr, ale jakoś 954 lepiej mi przypadła do gustu, i myślę ze bardziej się nada na turystyczne wypady.

Tak wiec na co zwrócić uwagę ? sam na codzień zajmuje się mechaniką swój motocykl serwisuje sam wiec laikiem nie jestem.

Przy jakim przebiegu powinno się regulować zawory w tym modelu, nie chce trafić moto z wypalonymi gniazdami bu już miałem z tym do czynienia, wiec jak na to spojrzeć.
Co radzicie ?

Post: 11 lipca 2009, 20:39
autor: goOly19
kiedys juz ktos madrze napisal ,, sprawdz czy da rade na nim jechac " ;)

Post: 11 lipca 2009, 21:38
autor: gsxrlukasz
ja swoją sprzedam jeżeli konkretny kupiec sie trafi,, jeszcze nigdzie nie ogłoszałem,,

Post: 11 lipca 2009, 22:40
autor: adam76
gsxrlukasz pisze:,, jeszcze nigdzie nie ogłoszałem,,


a tu to co hihi: http://forum.fireblade.pl/topics11/sprz ... vt2054.htm

Post: 12 lipca 2009, 00:37
autor: Seba 954
hehe

Post: 12 lipca 2009, 07:04
autor: gsxrlukasz
adam76 pisze:
gsxrlukasz pisze:,, jeszcze nigdzie nie ogłoszałem,,


a tu to co hihi: http://forum.fireblade.pl/topics11/sprz ... vt2054.htm


no tak .. na forum rzuciłem:)

Re: Zakup 954

Post: 12 lipca 2009, 12:34
autor: DuboS
Przy jakim przebiegu powinno się regulować zawory w tym modelu, nie chce trafić moto z wypalonymi gniazdami bu już miałem z tym do czynienia, wiec jak na to spojrzeć.
Co radzicie ?[/quote]

musisz sprawdzic czy na dwojce na gumę idzie z gazu i czy przy 10-12 tys w tym czasie dwoja nie wyskoczy - jesli nie to jeszcze do remontu daleko :)

Post: 12 lipca 2009, 14:22
autor: koma600
Zawory kolego to co 24tyś regulacja..

Post: 12 lipca 2009, 19:25
autor: goOly19
a przewaznie nikt nie ma moto dluzej jak 24 tys czyli robisz aby raz w zyciu

Post: 13 lipca 2009, 18:49
autor: smith
Ok. fajnie dzięki dobrze wiedzieć, będę szukać jak tylko z początkiem sezonu sprzedam moja f4 :-) dokładam i zapoluje na 954, czy opłaca się z Niemiec moto ścignąć ? mam okazje na 2 lata wujek tam do roboty śmiga wiec można cos pomyśleć :-)

Kurde, miałem wczoraj pecha postawiłem f4 za ojcem za autem, ojciec mówi zobaczy czy jest wolne miejsce aby autem się wrypać no to zostawiłem moto za autem centralnie i podszedłem zobaczyć z nad przeciwka jechał gościu autem ojciec postanowił lekko cofnąć aby się zmieścić, a w freelanderze jest martwy punkt za klapą nie zobaczył moto no i :-(, tylko słyszałem trzask, jeszcze się korek otworzył z chłodnicy i moto w kałuży moment było prawie po całej wodzie z chłodnicy.

Dobrze ze baku nie ruszyło, lusterko połamane, klamka złamana owiewka przerysowana i czacha tez na kancie i teraz napisze w ogłoszeniu ze leżała mogłem jeszcze fotki zrobić nie ? :-) bo teraz będzie no po szlifie :-) no nic trzeba malować :-(

Post: 13 lipca 2009, 19:07
autor: rafg28
hihih a co ojciec nie ma OC? :)

Post: 16 lipca 2009, 22:24
autor: smith
A więcej tego udowadniania i pierdzielenia się niż samej naprawy moto, jakbym chciał to może i bym cos z tym oc podziałał.

Mniejsza z tym, z tego co sobie ustaliłem, to będę szukać modelu z 2003r, podobno cos z dwójka poprawiali ?

Ważne do przebiegu 24 tyś. I wersja EU. A jak jest z przebiegami oszukują dużo ?